Beoordelingen over Hotel Porto Roca 4-sterren

Via Corone 1, 19016 Monterosso al Mare, Italië

#8 van de 15 hotels in Monterosso al Mare

Geweldig goed hotel! Je krijgt echt waar voor je geld! Een dikke aanrader!

Er is helemaal niets tegengevallen!

Alles was naar wens! Het personeel doet alles om het je naar de zin te maken! We hebben echt een geweldig verblijf gehad in hotel Porto Roca!

• Beoordeeld op: 16 september 2017

het uitzicht is waaaanzinnig, dat is waar je voor betaald,...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

je kan er niet komen met de auto en in ons geval was dat heel vervelend want we stonden ergens met de auto en communicatie met hotel was rommelig omdat wij geen idee hadden waar ze ons heen wilden hebben, we moesten naar een parkeergarage geen idee waar die was?? en daar kwam een overspannen taxi chauffeur ons op halen, en bracht ons naar het hotel, dit is niet goed gecomminiceerd, parkeerkosten ook nog 25 euro per dag!

het uitzicht is waaaanzinnig, dat is waar je voor betaald, kamer staat niet in verhouding tot wat je betaald, ontbijt prima lekker buiten:-) restaurant goed! Supergaaf uitzicht als je in het restaurant aan het eten bent!

Het uitzicht is fantastisch

Veel geluidsoverlast van keuken, veel overlast van keukenlucht (ook op terras) Geen fatsoenlijke mogelijkheid om auto te parkeren (op openbaar onverhard parkeerterrein) Doordat het gebied momenteel door toeristen "overlopen wordt" zijn veel wandelpaden gesloten

Het uitzicht is fantastisch

Het site en personeel waren uitmuntend!!!

Er viel ons echt niets tegen!!!!

Het hotel was super gelegen boven het dorp van Monterosso, heel rustig, prachtig zicht op een baai en het dorp beneden. Super hotel, schitterend personeel, service uitstekend, Het personeel was heel bezorgd over ons, twee dames alleen!!! en antwoorden op onze vragen in verschillende talen zonder moeite. Een aanrader!!!

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

De locatie, locatie.

De kamers zijn ernstig verouderd en klein/ zeker de prijs-kwaliteit verhouding is hierdoor ver te zoeken.Ontbijt oogt prima , maar is van doorsnee kwaliteit dat , wederom gelet op de prijs, wel beter had gekund. Personeel is vriendelijk, behulpzaam. Hygiene is goed.

De locatie, locatie.locatie!!! Alleen al het aankomen met de taxi vanaf het station is spectaculair.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

De ligging van dit hotel is bijzonder mooi.

De ligging van dit hotel is bijzonder mooi. Personeel is zeer vriendelijk en het eten erg goed en niet duur. Wij hebben ter plekke voor een nieuw verblijf geboekt.

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

Mooi gelegen boven op een heuvel, prachtig uitzicht, in het...

Mooi gelegen boven op een heuvel, prachtig uitzicht, in het restaurant mooi uitzicht op de baai. Als ik ooi hier weer op vakantie ga, zo ik zeker hier weer berblijven.eten in het restaurant was uitstekend

• Beoordeeld op: 7 april 2015

In dit hotel geniet je van een prachtige locatie en mooi...

enkele minpunten tijdens ons verblijf waren kleine badkamer,geen verse yoghurt of vers fruitsap, extra kosten (7euro) aangerekend bij ontbijt(zonder mede te delen) voor een spiegelei dat dan nog uitgebakken en droog was geen gratis wifi alhoewel de prijs per kamer wel redelijk hoog is.

In dit hotel geniet je van een prachtige locatie en mooi uitzicht, het personeel aan de receptie is heel vriendelijk en gedienstig, bij het ontbijt en avondeten eerder nogal koel en gereserveerd.Het hotel is heel netjes en goede service;de taxitransfer van parking naar hotel is meegenomen maar ook wel nodig aangezien de uitzonderlijke ligging. Mooi zwembad( was nog wel niet open)

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Geweldige locatie.

Uitzicht op een blinde muur

Geweldige locatie. Heerlijk ontspannen aan het zwembad. Uit eten gaan in get stadje.