Beoordelingen over Hotel Raffael 4-sterren

Localita' Putzu Idu Via S'architeddu, 58, 09070 Putzu Idu, Italië

#1 van de 5 hotels in Putzu Idu

Hotel lijkt op eerste zicht heel mooi maar is een beetje...

Hotel lijkt op eerste zicht heel mooi maar is een beetje vergane glorie en geen 4 sterren waard. Het had niets meer te bieden in vergelijking met 3 sterren hotel op onze vorige verblijfplaats in Sardinië. En we betaalden hier wel een stuk meer. Mooi zwembad maar een extra reinigings en opknapbeurt zou welkom zijn. Kamer ok maar badkamer ook aan vernieuwing toe. Ontbijt ok en uitgebreid. Doordat het niet in een centrum ligt, positief dat je er s’avonds wel kan eten en over de keuken niets dan lof, lekker gegeten. Hotel op wandelafstand van de zee

Heerlijke locatie
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht op Zee

Dat er in het restaurant geen kinder menu was terwijl er zoveel gezinnen in het hotel waren en in het restaurant eten.

Het personeel en de service was perfect. Ontbijt was uitgebreid en lekker. Het aanwezige zwembad werd zeer gewaardeerd door de kinderen. Hele rustige omgeving waar je echt nog van de rust kan genieten.

Vriendelijk en comfortabel hotel met een uitstekende ligging

De Airco haperde wat en de koeling maakte veel herrie ook buiten op het terras. Op onze vertrekdag zagen we wel dat er aan gewerkt werd. Het resultaat hebben we niet gezien dus. Dus gewoon een heel fijn hotel.

De service gerichtheid en flexibiliteit van het hotel/personeel. Kregen een mooie kamer (beter dan geboekt) en tevens mochten we de fietsen gratis lenen. Een zeer georganiseerde indruk hebben we gekregen en natuurlijk goede faciliteiten (zwembad, kamer, ontbijt, parkeren etc....) Stranden links en rechts 10 minuten lopen. Het strand richting het zuiden (links) vonden wij het mooist

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Mooie grote tuin met zwembad, maar slechts beperkte faciliteiten in dit dorpje.

Het restaurant heeft slechts een zeer beperkte kaart. De ligging in een klein dorpje beidt amper meer dan slechts een korte uitstap tot aan de zee.

Zeer mooie, grote tuin! Gelegen op 2 minuten afdalen via de achterzijde van de tuin tot aan het water. Bijzonder vriendelijke dame aan de receptie!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

De kamer was groot en werd dagelijks gepoetst en propere...
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden geen terras/balkon aan de kamer enkel een raam, ieder weekend was er een trouwfeest met live muziek weliswaar achteraan in de tuin maar toch hoorbaar. Het ontbijt was zeer simpel...

De kamer was groot en werd dagelijks gepoetst en propere handdoeken/lakens. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Klassiek hotel, geen strandfaciliteiten

Koel ingerichte kamer, geen tapijtjes aan het bed. Geen vliegenramen, je kon het venster niet openzetten. Douche was oncomfortabel, schuifdeur viel steeds uit elkaar.

de ligging is prachtig, het hotel heeft een mooie grote tuin en een zwembad maar er is geen strand aan het hotel zelf gelegen dus je moet op weg met de auto. Ik vind het te duur voor wat men bied.

Een met de natuur
    • Budget Driepersoonskamer

Uitgebreid ontbijt, lekker diner, heel rustig gelegen, ideale uitvalsbasis om streek rond Bosa en Oristano te verkennen

Nooit meer
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kamer was net een kliniekkamer. Ongezellige verlichting Aftandse badkamer Bij ontbijt super lang op koffie wachten...

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Prima voor 1 nacht

Kwaliteit van het bed en grootte douchecabine

Zwembad

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Mooie kamer maar vrij klein.

De ligging t.o.v. het strand is onhandig. Het lijkt vlakbij, maar is het niet. Wifi werkte niet. Smalle eenpersoonsbedden.

Mooie kamer maar vrij klein.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Zwembad!

Zwembad!!!

• Beoordeeld op: 20 mei 2015

Hele vriendelijke en hulpvaardige mensen,erg lekker vis...

Het is wel afgelegen,dus ga er niet heen voor vertier

Hele vriendelijke en hulpvaardige mensen,erg lekker vis gegeten