Beoordelingen over Hotel Regina 1-sterren

5,6

6,2

5,1

Gewoon goed zonder ontbijt

Wij hebben geen ontbijt besteld omdat een koffie met croissant in een bartje rechtover het hotel zo veel beter en goedkoper was dan het povere ontbijt in de heel triestige ontbijtruimte van het hotel. De kamers roken niet erg fris en het kleine badkamertje was niet niet zo comfortabel (WC bril los, slechte afvoer lavabo)

De ligging van het hotel is perfect. Het personeel steeds vriendelijk en klaar om te helpen. Heel stille omgeving, geen nachtlawaai, zelfs niet op oudejaarsavond

De locatie van het hotel is top, op 5 minuten lopen van de...

De kamer zelf was niet heel bijzonder, het bed lag goed, maar wij waren er in juli dus het was erg heet op de kamer. Er was wel een ventilator, maar die maakte veel lawaai dus het was niet een optie om die 's nachts aan te zetten. De badkamer en douche waren prima, afgezien van de schimmel op het plafond.

De locatie van het hotel is top, op 5 minuten lopen van de Duomo en 10 minuutjes van het treinstation. De eigenaren waren heel vriendelijk en behulpzaam. Wij zochten een zo goedkoop mogelijke overnachting op een goede plek, en omdat wij er maar 2 nachtjes waren, was het prima!

Beschamende vertoning.

Stinkende afvoeren, badkamer elders op de gang, lomp en nukkig personeel, 7 euro p.n. per fiets extra moeten betalen voor onze fietsen. Prefab ontbijt. Bij vertrek kon dit niet een half uur eerder worden klaargezet. Klantvriendelijkheid was ver te zoeken. Het hotel verkeert in een vervallen staat.

Dat we bij vertrek de deur definitief achter ons konden dichttrekken

Lokatie prima, maar hotel ondermaats.

Hotel is serieus aan vernieuwing toe. Douche kapot, ventilator maakte ontzettend lawaai. Lakens werden op een week niet eens ververst. Ontbijt echt pover, voorverpakte beschuit, paar zoute koekjes en 1 voorverpakte croissant en dit alles in een gangetje op een barkruk tegen de muur echt triestig.

lokatie, dicht bij alle bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

prima locatie en een mooie stad om van hieruit te exploiteren, hotel alleen om te slapen.

Hotel is op zich wel te doen maar alles is smoezelig / oud, ontbijt erg slecht, alles is voorverpakt en tegen een muur aan een plank op een barkruk eten, verder wel schoon maar heeft onderhoud nodig, losse douchedeuren, hoog rammelend ventilator gehalte edg.

de locatie in het centrum is uitstekend

Goede prijs kwaliteit

Goede ligging en vriendelijk personeel

Onvriendelijk gedrag

Onvriendelijk gedrag

ryan air ontbijt alles voor verpakt aan toogje met zicht op...

ryan air ontbijt alles voor verpakt aan toogje met zicht op muur

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Ontbijt was zeer simpel en matig

Wifi,ontbijt

Ontbijt was zeer simpel en matig

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Waanzinnig leuk lang weekend in Florence
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Gedeelde Badkamer

Het weer De gezelligheid van de stad

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

De locatie was echt onwijs goed!

Helaas waren er andere gasten die s ochtends vroeg niet zo'n zin hadden om stil te zijn. Om te douche zat je praktisch in de wc waardoor het niet helemaal fris was aangezien je het ook deelt met andere.... Tip: neem slippers mee! Er was 24 uurs receptie... De mensen waren super aardig en behulpzaam maar wij hebben paar keer gehad dat we s avonds kwamen om onze sleutel op te halen en we niemand aantroffen dus zelf maar achter de receptie doken

De locatie was echt onwijs goed! Dicht bij het station en verder was alles echt op een perfecte loopafstand. Wij hebben niet voor ontbijt incl gekozen (al dachten we dat dat er wel bij zat), maar we zijn elke dag naar de grote lokale markt gelopen die 2 min van hotel zit en hebben daar ons ontbijtje gefikst.

• Beoordeeld op: 31 maart 2016

Locatie was geweldig.

De kamers zouden een kleine opfrisbeurt kunnen krijgen. Likje verf zou al wonderen doen. Uitzicht van de kamer was op binnenzijde van het blok en dus op enkele daken waar best wat vuilnis lag. Dat was wat minder. Uitzicht was niet spectaculair dus maar heb me er niet aan gestoord.

Locatie was geweldig. Prijs kwaliteit prima. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer was schoon en netjes.

• Beoordeeld op: 27 februari 2016

De ligging en prijs-kwaliteit verhouding.

Het ontbijt was wel erg sober, paar crackers, één crosaint en één beker sap. Koffie in overvloed. Daarnaast hing in de kamers geen frisse lucht, luchtverfrisser aanschaffen

De ligging en prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 4 september 2015

De locatie was prima en het ontbijt was niks op aan te merken

We hadden gevraagd voor een kamer met een twee persoons bed. In de kamer komen we tot de ontdekking dat er twee uit elkaar geschoven eenpersoonbedden staan. Gaan we in het hotel, bij het zeer onvriendelijke personeel waar je nog niet eens een goedemorgen van kon verwachten, dit melden zeggen ze jullie hebben pech het hotel zit vol we doen er niks aan. En dit was maar een van de vele dingen die we mee gemaakt hebben tijdens ons verblijf bij dit hotel. Kortom slechte service en zeer onvriendelijk personeel.

De locatie was prima en het ontbijt was niks op aan te merken

• Beoordeeld op: 13 juli 2015

De locatie.

De kamers waren in slechte staat en niet volledig schoon. Badkamer was slecht. Personeel zat niet te wachten op gasten die ze stoorden terwijl ze op hun telefoon zaten te spelen. En het ontbijt bestond uit droge toostjes in een plastic pakje en een voorverpakt suikercroisantje (laten staan dus). In 1 woord: bah.

De locatie.

• Beoordeeld op: 3 maart 2015

Locatie was perfect,staf was vriendelijk en behulpzaam,kamer...

Kleine douche/toilet op de gang waar we 1x koud water hadden bij het douchen (was halverwege de dag),de rest van de dagen geen last meer van gehad

Locatie was perfect,staf was vriendelijk en behulpzaam,kamer was schoon en hadden gratis wifi op de kamer.

• Beoordeeld op: 15 april 2015

locatie

klein kamer, klein badkamer, geen TV

locatie

• Beoordeeld op: 14 maart 2015

De locatie en vriendelijk personeel

Niets. Voor de prijs/kwaliteit prima.

De locatie en vriendelijk personeel

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Regina