Beoordelingen over Relais Al Senato

Corsia Agonale 10, Navona, 00186 Rome, Italië

#2299 van de 3.119 B&B's en herbergen in Rome

Gebaseerd op 118 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Locatie perfect. Rest zeer teleurstellend.
    • Comfort kamer met tweepersoonsbed.

Er zou sprake zijn van een ontbijt> 4 nachten geboekt. Wij waren de enige gasten. Een hulpje kwam iedere ochtend om ons te voorzien van een croissant per persoon en een cappuccino. Elke ochtend een croissant. We mochten niet zelf koffie zetten of keuken gebruiken. Niets op kamer van koffiezet apparaat, ect. Kamers waren aanzienlijk kleiner dan beschreven wat foto zou doen vermoeden. Erg gehorig. Het is een appartement waarvan men de kamers heeft omgebouwd tot gastenkamers. Gelukkig waren we alleen ander totaal geen privacy. Gelukkig maakte de locatie een en ander goed en waren we veel op pad.

Location was perfect.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Heerlijke B&B

Ontbijt : geen vers brood of pistolets

Ligging, comfort, afwerking interieur.

• Beoordeeld op: 10 november 2015

Prachtig gelegen bij het Piazza Navone.

Klein, klein minpuntje is het ontbijt. Wij misten wat brood en beleg. Nu waren er alleen croissants en zoete taart/cakes, cornflakes. Maar dat is hun manier van ontbijten dus we hebben ons aangepast!

Prachtig gelegen bij het Piazza Navone. Ideale uitvalsbasis om alle mooie plekjes in Rome te bezoeken. Wij mochten ook onze bagage ter plaatse laten na het uit checken. Luchthaven vervoer werd ook geregeld. Vriendelijk personeel en alles zeer proper!

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

De bedden waren niet optimaal