Beoordelingen over Relais Casa Della Fornarina

Via Di Porta Settimiana 7, Trastevere, 00153 Rome, Italië

#1002 van de 3.119 B&B's en herbergen in Rome

Locatie goed. Kleine kamer en kleine badkamer.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het ontbijt in cafe aan de overzijde van de straat moest je staande gebruiken aan de bar. De badkamer was de wastafel meer een toiletfontein je kon er amper je gezicht wassen geen ruimte om een contactlens doosje neer tezetten. Kamer in verhouding tot prijs zeer klein. Geen plattegrond van de stad aanwezig hebben wij elders bij een hotel gevraagd.

De locatie.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Rust en comfort op een aangename locatie
    • Deluxe Driepersoonskamer

Eerlijk gezegd wisten we niet goed wat te verwachten. Toen we voor de deur van de B&B stonden, werden we niet meteen veel wijzer, want de voorgevel geeft niet de indruk van een gastenverblijf. Binnen werden we echter aangenaam verrast met een erg ruime, erg rustige en comfortabele kamer. Ook de ligging is erg goed: in het centrum van Trastevere en op wandelafstand van het uitbundige hart van Rome. Onze contactpersoon ter plaatse was vriendelijk en behulpzaam en voor het ontbijt konden we terecht in een populair eetcafeetje aan de overkant. Dik in orde dus.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

We hebben genoten in dit gastvrije pension in de leukste wijk van Rome : Trastevere!
    • Classic Tweepersoonskamer

Enige nadeel was dat de airco stuk was dus de ramen open moesten snachts en we zaten aan de voor kant met de hele avond / nacht geluiden, wel Italiaanse geluiden, mensen die roepen, en sochtends vroeg alweer de veegwagens en verkeer. Maar de eigenaresse kwam n ventilator brengen en met n paar oordopjes ging t prima. Super behulpzaam personeel.

De ligging in de superleuke wijk Trastevere was de beste keus. Overdag steek je via de verschillende bruggen de Tiber over om oud Rome te verkennen en savonds kom je in je knusse dorpse wijk terug met heerlijke eettentjes, kleine straatjes, mooie pleinen, savonds muziek op straat en je loopt rustig terug naar je pensionnetje om te gaan slapen.

Super!
    • Deluxe Driepersoonskamer

Een bankje of zo voor de B&B om nog even buiten te kunnen zitten.

Prima accommodatie,in n leuke, gezellige wijk met veel barretjes en restaurantjes. Tegen over de B&B n leuk cafeetje waar je heerlijke koffie/broodjes/gebak enz. kunt krijgen. Super ligging veel bezienswaardigheden op loopafstand. Een volgende keer zou ik deze accommodatie weer boeken.

Goed hotel, was wel wat rumoerig aan de straatkant.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was vanaf 8.30 , vonden wij vrij laat omdat we vroeg op pad moesten ivm excursie in de ochtend. Positief en aardig was dat ze de dag van te voren het ontbijt al klaar zetten op onze kamer.

De locatie was prima

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Zeker voor herhaling vatbaar maar dan zonder ontbijt, beter te nuttigen op Campo Di Fiori met alle
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gebrek aan variatie vers fruit en vers geperst fruitsap bij het ontbijt. Internet werkte niet , dus ook geen mogelijkheid om te werken of zoeken naar betere restaurants. Ook het betalen vooraf en het niet mogen betalen met kredietkaart van tax. Zeer bizar.

Super ligging en sympathiek, vriendelijk personeel. Toch zeer rustig en gezellig ingericht met alle faciliteiten op de kamer; airco, gevulde minibar aan zeer democratische prijzen, strijkijzer en strijkplank . Zelfs paraplu die we gelukkig niet nodig hebben gehad.

Ideaal voor een kort bezoek in de leukste wijk van Rome
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Aardig gehorig, met name geluiden vanaf de gang.

Perfecte locatie

Geweldige B&B!!!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers waren schoon, ruim en licht. Bedden waren perfect!!

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

top
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt goed. Alleen bv warme eieren en verse jus zou een tip zijn.

Schoon, verzorgd, goed onderhouden

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Boardingpas niet kunnen uitprinten wegens kapotte computer

Boardingpas niet kunnen uitprinten wegens kapotte computer

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Sfeervol Rome

Geluidshinder

Ligging heel centraal in hartje Rome

• Beoordeeld op: 20 maart 2016

De comfortabele kamer, dat het erg goed schoon werd gemaakt...

1 nacht was er veel lawaai op straat (door een feest in de buurt?)

De comfortabele kamer, dat het erg goed schoon werd gemaakt en de vriendelijke eigenaresse. Verder alles op loopafstand en in een gezellige levendige wijk.

• Beoordeeld op: 30 december 2015

De kamer was supermooi en van alle gemakken voorzien.

Het zou handig zijn als de entree van het hotel iets opvallender zou zijn, anders loop je er snel voorbij.

De kamer was supermooi en van alle gemakken voorzien. De locatie heeft een gunstige ligging; te midden van allerlei restaurantjes en op loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

Goede uitvalsbasis, alles op loopafstand.

Eigenlijk zijn we heel tevreden. Als we een puntje van kritiek moeten noemen, zou dat het geluid op vrijdagnacht zijn dat tot 03.15 uur door ging. Maar je zit nu eenmaal midden in de drukte wat ook heel erg leuk is.

Goede uitvalsbasis, alles op loopafstand. Midden tussen de gezellige straatjes en restaurants.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2015

Mooie lokatie, goede kamer

Mooie lokatie, goede kamer

• Beoordeeld op: 31 maart 2015

Lokatie.

Lokatie. Alles op loopafstand. Volledige kamer, keurig schoon. Cafe aan de overkant is perfect voor het ontbijt!!