Beoordelingen over Relais Dei Magi

Località Le Selve Nuove 45, 06062 Città della Pieve, Italië

#1 van de 10 hotels in Città della Pieve

9,8

9,9

Relax, luxe en lekkernijen in Umbrië
    • Classic Tweepersoonskamer

Op onze eerste reis door Umbrië boekten we een hotel in Citta della Pieve. Aankomend over een landweg stonden we stil voor de smeedijzeren poort. Aanbellen en we konden het domein binnenrijden. Van dat moment tot vertrek werden alle wensen vervuld en zintuigen bevredigd. Zááálig! Een persoonlijk en vriendelijk ontvangst door heer en vrouw des huizes en begeleid naar onze kamer, in de vroegere kapel. Mooie tuin, rustig zwembad. In het landhuis heerst een gemoedelijke sfeer, decoratie met oog voor detail. En dan betreden we het terras met een schitterend uitzicht over het bos tot de volgende Toscaanse heuvels. Elke avond bescheen de ondergaande zon dit landschap in meerdere kleuren. Ondertussen was het ook genieten van de aangeboden Prosecco, een heerlijk diner bereid door "mamma" en de juiste wijntoets. Om terug te keren!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Zeer mooie kamer, vriendelijke mensen die zeer hulpvaardig...

Zeer mooie kamer, vriendelijke mensen die zeer hulpvaardig zijn Restaurant met prachtig terras en lekker eten

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Vriendelijke familiale atmosfeer met respect voor privacy

Vriendelijke familiale atmosfeer met respect voor privacy Schitterende keuken en wijnkelder!!!