Beoordelingen over Relais Fori Imperiali

Via Madonna Dei Monti 96, Rione Monti, 00184 Rome, Italië

#2789 van de 3.322 B&B's en herbergen in Rome

Idyllisch, rustig verblijf op goede locatie

hoewel er een blad met info in de kamer ligt, worden weinig suggesties over eetplaatsen of "musts" in de omgeving

Locatie is prima. Er is geen permanente onthaal bij dit verblijf. Idyllisch verblijf, zeer rustig. Is meer een soort airbnb met ontbijt. Eigenaar is telefonisch meestal wel bereikbaar. Nespresso toestel was ook heel welkom.

De ligging is perfect.

Het personeel was slecht bereikbaar. De opgegeven telefoonnummers werden niet beantwoord. Men gaf aan 24/7 bereikbaar te zijn is dus niet zo. Door een kapotte boiler moesten we douchen met koud water. De twee laatste dagen ging de eigenaar knutselen. Hij was er toevallig. Dus niet omdat we gebeld hadden. Het knutselen had geen effect er moest een loodgieter komen. Kon niet meer opgelost tijdens ons verblijf. We hebben compensatie gekregen dat wel. Maar het ontbreekt je aan de luxe van een normale douche. En als je sneller contact had weten te maken was er misschien nog iets te repareren. Wat als de waterleiding was gesprongen. We hadden niemand kunnen bereiken

De ligging is perfect. Bijna naast Colosseum. Alle oudheid van Rome. Ontbijt was eenvoudig maar goed.

Perfecte ligging in een rustig straatje midden in het...

Badkamer gedateerd.

Perfecte ligging in een rustig straatje midden in het centrum vlakbij het Forum Romanum en Colloseum. Ruim appartement voor 4 personen.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

fantastische locatie midden in het centrum van Rome!

Ontbijt is niet super uitgebreid, geen keuze mogelijk. en het slot in de voordeur heeft een handleiding nodig dankzij slijtage.

fantastische locatie midden in het centrum van Rome, nog geen 300 meter van het Colloseum!

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Relaxt appartement in leuke wijk
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De badkamer is hard toe aan een forse renovatie. Ontbijt op zondag met fabriekscakeje is geen ontbijt te noemen.

voor 4 dagen was dit ons thuis in Rome, een echt appartement op perfecte plek

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Het verblijf is GEEN aanrader ,
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het appartement was nog niet klaar bij onze aankomst om 12.30u. Tot daar aan toe , de zon scheen dus genieten... in de namiddag omstreeks 14.30u kregen wij een telefoontje dat het appartement klaar was en we onze spullen konden plaatsen , uitpakken enz. Ter plaatse bleek ons appartement op het 4de verdiep te zijn , 69 trappen kunnen er bij en is goed voor de conditie... Eerste indruk van het verblijf was goed tot we nader keken . ( nu weten we ook waarom de verhuurder er zo'n vaart achter zette bij de rondleiding en onophoudelijk praatte over alles behalve het appartement...) Het appartement was vuil , de vloer is nooit gepoetst geweest . Het stof lag er opgehoopt achter de zetels , in de haard , op de plinten , op de vloer van de keuken , aan de ramen .. De zetels bevatten ook vreemde vlekken en dan praten we nog niet over de hoeveelheid ook de rode hoofdkussens stonden vol ... De slaapkamer leek en was ok het beddengoed was proper ,maar de vloer en de kasten , zowel inbouw als staande kasten bevatten ook het nodige stof... De BADKAMER; we vonden het al vreemd dat wij bij de rondleiding van het appartement zelf achter de badkamer moesten vragen. Tja eens gezien ....De douche was een broeinest van schimmel. Onder de douche wand bleek een zeer groot gat te zitten in de vloer, het toilet had geen aangepaste toiletbril en was alles behalve proper. De verlichting bleek te werken op een elektrische draad die boven ons hoofd op de muur geplaatst was door middel van een "suikertje"... Wanneer wij de verhuurder hierop wezen , ging hij onmiddellijk het nodige doen en alles laten herstellen in de kortste tijd. Nooit iets meer van gehoord ... De badkamer was 75% betegeld, de lijn boven hoofd hoogte niet .Deze was geverfd geweest en de verf viel van het vocht naar beneden. Een volledig nieuwe badkamer waar men tenminste een douche kan nemen , een zuiver toilet en verlichting anno 2017 zou zeer fijn zijn , uitbreken die oude boel.

De ligging MAAR dit was het dan ook !

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

een prima verblijf op een uitstekende lokatie

Het ontbijt was erg aan de smalle kant, een gezoet croissantje en twee crackers met jam was niet voldoende om de ochtend mee door te komen.

De kamers waren schoon en boden voor ons voldoende ruimte. De koffie van de espressomachine was geweldig

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Zeer goede prijs kwaliteit

De ligging was geweldig. Prijs-kwaliteit is erg goed. Ontbijt en douche is matig en ik denk dat in de kamer ook wel eens rokers verblijven. Al met al neemt dat niet weg dat het een prima plek ik. Aanrader: fiets huren om de hoek bij Cavour 302, wijntje in de straat en de ice club.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Locatie was uitstekend!

Het ontbijt kan beter, maar was op zich voldoende als je niet veeleisend bent.

Locatie was uitstekend! Echt op loopafstand van alle hotspots in Rome.

Toen we aankwamen was er niemand

Toen we aankwamen was er niemand

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

De kamer en badkamer waren schoon.

Per mail hebben we onze aankomsttijd aangegeven, maar niemand aanwezig. De telefoon van de nummers op de deur en zelfs van het noodnummer werd niet opgenomen. Met hulp van het restaurant aan de overkant kwam er nadat we 1,5 uur hadden gewacht eindelijk iemand die ons binnenliet. De volgende dagen stonden er steeds gasten extreem lang te wachten. Wij hebben ook verder geen eigenaar of iemand gezien deze dagen en zelfs niet bij ons vertrek. De kamer was erg klein en benauwd. Geen raam en de balkondeuren die we met veel moeite open kregen, voerden ons naar een heel klein en heel smerig balkonnetje boven een binnenplaatsje. Als we de deuren voor enige frisse lucht open lieten was het zeer gehorig en bleek ook een rookplek voor de andere gasten. Er was 1 goed bed, het andere bestond uit een smal bed met spiraalbodem. Er was ook maar 1 stoel. Daar we dicht bij de (onbemande) receptie sliepen zijn we meerdere malen ons bed uit gebeld door gasten die aan de deur stonden en er niet in konden. Ook zij hadden hun tijd van aankomst aangegeven. Advies: Besteed je geld beter en boek geen appartement bij Relais Fori Imperiali ! Er zijn veel betere in Rome.

De kamer en badkamer waren schoon. De omgeving was mooi

• Beoordeeld op: 29 augustus 2015

locatie is meer dan ok

geboekt : junior suite met ontbijt gekregen : een kamer met een piepkleine badkamer , het ontbijt ( 2 beschuiten +croissant -- fruitsap zelf gaan zoeken in frigo buiten kamer ) frigo op kamer niet koud , satelliet tv ( een 3-tal zenders met bereik de rest ging niet ) , lakens niet proper . gelukkig is rome prachtig ....

locatie is meer dan ok

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

De lokatie, hygiene en inrichting van het hotel is prima

Dat de gereserveerde twee persoonskaker een kleine eenpersoonskamer met een stretcher blijkt te zijn. De kamer is zo klein dat dan er nog maar weinig loopruimte overblijft. De ontbijt is ook aan de magere kant.

De lokatie, hygiene en inrichting van het hotel is prima

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Relais Fori Imperiali