Beoordelingen over Relais Le Betulle 4-sterren

Via Costa Alta 56, 31015 Conegliano, Italië

#4 van de 15 hotels in Conegliano

Ruime kamer en grote badkamer

Kwaliteit ontbijt en ontbijtzaal niet in overeenstemming met luxe uitstraling. Ontbijtzaal krap en in de volle zon. Harde muziek bij het zwembad.

Ruime kamer en grote badkamer

perfect location for Etna visit

Het personeel was uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam. Altijd in voor een praatje. Zwembad prima, gewoon heel gezellig. Restaurant is erg goed maar prijzig.

Pretenties die niet waargemaakt worden

De afstandelijkheid van het personeel viel ons tegen. We kwamen zeer vermoeid en bezweet aan na een lange fietstocht op een hele warme dag. Er werd op geen enkele manier contact gemaakt met ons of een glaasje water aangeboden of iets dergelijks. Dit verwacht ik wel van een 4 sterren locatie. Het ergste was dat toen we wilden zwemmen er keiharde muziek aanging in de bar bij het zwembad. We kwamen hier voor onze rust en die muziek was afschuwelijk. Toen we er bij de receptie wat over vroegen en zeiden kregen we te horen dat dit hoorde bij de zomer en het party-gevoel...... Als gevolg van deze muziek konden wij ook niet meer rustig op ons balkon zitten en zijn we maar binnen gaan zitten met de deuren en ramen dicht. De muziek was van 16.00 tot 20.00 uur. Op de website van het hotel staat dat je bij het zwembad kunt genieten van het uitzicht op de stille en rustgevende heuvels van de prosecco-wijngaarden. Niet dus!!! Ontbijt was ok. Het leek luxe, maar bevatte veel "goedkope" spullen zoals alleen maar licht brood, bewerkte muesli (en geen natuurlijke muesli) en slechte koffie.

Fijne ruime en schone kamers met comfortabele bedden en een prachtig uitzicht.

Keiharde muziek!

Wij hadden dit hotel gekozen vanwege de ligging en de welness, gingen er vanuit in een rustige sfeer te komen. Helaas was er de hele dag harde muziek bij het zwembad, die ook in onze kamer en op ons balkon te horen was (onze kamer keek uit op het zwembad). Bij de receptie meerdere keren gevraagd of de keiharde muziek iets zachter kon. Zij gaven aan dat er wel een party-sfeer moest zijn! Muziek kon dus niet te zacht. Op zaterdagmiddag en -avond was er een bruiloft, ook weer met harde muziek en luide gasten die tot laat door gingen. Ons kind kon daardoor pas na middernacht slapen. Er is in de informatie over het hotel niets te vinden over harde muziek bij het zwembad de hele dag, muziek die ook overlast geeft op je kamer en balkon. Buiten zitten ging dus niet. Er is ook niets te vinden over het geven van bruiloftsfeesten en de overlast daarvan. Als we herrie en muziek hadden gewild waren we wel naar een camping gegaan. Ook kwamen er veel mensen van buiten die gingen zwemmen in het zwembad. Dit staat ook niet in de omschrijving. Kortom, het viel erg tegen. Hier geen rust, maar herrie!

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Aangename, rustige vakantie in een hele mooie streek

We vonden het heel spijtig dat we niet konden zwemmen voor 10 u s morgens en dat het na het regenen direct gesloten werd ook al was het daarna weer volle zon

Heel verzorgd, lekker ontbijt en heel vriendelijk aan de receptie !

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Nooit meer dit hotel.

Eten in dit hotel is vrezelijk. Bij het zwembad salade voor €10 in plastickenbakken en zonder dressing. Ook de cesar salad is zonder dressing geserveerd 😳😱😁. In de avond hadden wij in het restaurant gegeten. Pasta van mijn man en dochter waren nog rauw (in Italie?). 😱 Mijn steak en aardappel waren zo zout. Bij melding aan de ober, gaf hij als antwoord; daar kunnen wij niks aan doen want wij maken die gerechten altijd zo 😳😱. Ligt aan de hele gevaarlijke weg. Het is haast zelfmoord om aan deze weg voor en rond het hotel te lopen. Ze rijden daar als een bezetenen en zonder voetpad. Zeer afgelegen en niks in de buurt. Een raamluik van onze kamer aan de straatkant deed het niet dus straatgeluiden waren heel goed te horen. Klap op de vuurpijl midden in de nacht zaten wij rechtop in ons bed door een inbraakalarm bij het huis van de buren tegenover. Dus niet meer kunnen slapen. Dus de volgende dag hadden wij besloten om weg te gaan. Bij eerder uitchecken hebben wij onze klachten kenbaar gemaakt aan de receptie, ze zei:" About the restaurant and the pool restaurant there is nothing we can do, because it is from different management. 😳😱 Also about the alarm last night and the windowshuttering there is nothing we can do, only I can make a note of it and give to the manager. We moesten voor 1 nacht betalen: €39 poolbar, € 59 rauwe pasta en te zoute eten, €30 hond, €125/nacht + €125 boete omdat we eerder waren vertrokken. Belachelijk gewoon. Schandalig. Trouwens over de tuin met zwembad. Aan de zijkant van het hotel is er een weg/uitrit, maar deze is helemaal open. Dus iedereen heeft toegang tot de tuin en het zwembad. Iedereen ook die geen hotelgasten hebben toegang tot gastenkamers want je kan er overal komen. En er is maar 1 receptioniste en is niet altijd aanwezig, dus iedereen kan ongezien in en uit het hotel. Geen kundige personeels.

Ruime, schone kamer. Ontbij was redelijk.

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zwembad zonder water.

Ruime kamer met balkon,het ontbijt was boven verwachting en de bediening.

Topverblijf in Veneto

Toplocatie , mooi zwembad, behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Geweldig!

Geweldig!

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Rust

Bij de poolbar meer aanbod qua eten vooral voor kinderen maar ook volwassen Meer zoet voor bij de cappuccino

Rust

• Beoordeeld op: 16 september 2015

Vriendelijke receptioniste

Restaurant was gesloten wegens vakantie en dat was niet van te voren bekend .

Vriendelijke receptioniste

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Ivm vakantie keuken, was het niet mogelijk 's avonds te...

Ivm vakantie keuken, was het niet mogelijk 's avonds te dineren in het hotel.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Zeer vriendelijke behulpzame staff.

Zeer vriendelijke behulpzame staff.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Groot en leuk zwembad.

Groot en leuk zwembad.super uitzicht.

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Personeel en entourage

Zondag restaurant dicht

Personeel en entourage

• Beoordeeld op: 18 juli 2015

schone nette kamers

personeel erg zakelijk en niet flexibel

schone nette kamers heerlijk uigebreid ontbijt

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Relais Le Betulle