Beoordelingen over Monte Turri Luxury Retreat 4-sterren

#16 van de 27 hotels in Àrbatax

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Het ontbijt en diner
    • Classic Tweepersoonskamer

Oude gebouwen die muf ruiken. Foto’s op internet worden rooskleurig weergegeven. Foto van zwembad is van Spa en moet je €25,- per dag voor betalen. Prijs/kwaliteit niet in verhouding

Het ontbijt en diner

4,0
    Slecht. Kort. Wilden niet langer blijven. Receptie gaf optie: verhuizen naar huisje
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamers die wij kregen toegewezen waren klein en donker. Kregen een andere optie in het hoofdgebouw, met armoedige lift naar beneden, die kamers waren groter maar somber, kwam geen daglicht naar binnen, ruiken naar schimmel. Dinerbuffet slecht aangevuld, en niet lekker

Locatie restaurant terras goed

De dames van de receptie.
    • Classic Tweepersoonskamer

De ligging. Foto's op de site klopten niet. Het luxe zwembad hoort bij een ander park. Het zwembad is in werkelijkheid 3 bij 4 meter en overdekt. 1 restaurant waar alleen een buffet mogelijk is @ €35.

De dames van de receptie. Zochten voor alle problemen meteen een oplossing. Super bagageservice!

Een adembenemende ligging! This looks like heaven!
    • Classic Tweepersoonskamer

donkere kamers, standaardkamers in de huisjes zijn vochtig en ruiken muf

Ontbijt en diner in buffetvorm waren lekker, niet whaauw maar prijs/kwaliteit ok. In de kamers zijn grote verschillen; van niet aanvaardbaar (standaard in de huisjes) tot zeer goed (in hethoofdgebouw). Kamers zijn donker. Alle kleine mankementen verzinken in het niets en worden goed gemaakt door het adembenemende terras (aperitivo, ontbijt, diner)

Kamer is veel te duur. Mooie locatie, lekker buffet.
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer is niet Luxury. Smal slecht bed, geen extra stopcontacten. barst lavabo. Minimale infrastructuur, sterk verouderde kamer!

Ligging en lekker buffet.

Vreselijk mooi smaakvol hotelletje, als onderdeel van mega complex.

Erg veel trappen daardoor onvriendelijke locatie voor jonge kinderen! Als je een fijne tafel wil uitkiezen: eerst komt eerst maalt...

Uitzicht geweldig. Prive (rots)stranden (NIET kindvriendelijk en veeel lopen/puffen). Restaurant super romantisch en smaakvol ingericht. Zwembaden en onverwachts zeer groot complex met hele andere afdelingen hotel resort...

Prachtig panoramisch uitzicht over de baai van Arbatax.

Kamers met slecht airco zonder balcon. Heel veel trappen. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Geweldig panorama en heerlijk rustig. Heerlijk eten in prachtig buitenrestaurant. Zeer vriendelijk personeel.

Verblijf Arbatax
    • Classic Tweepersoonskamer

Hebben upgradekamer gekregen omdat aangeboden kamer helemaal niet overeenstemde met voorgestelde kamer op foto' s. Resort niet netjes onderhouden zoals de paden, lift naar strand. Op ligdek strandstoelen zonder matrasjes, geen handdoeken. Ook geen mogelijkheid iets te drinken, moest je hele trip terug. Zijn dus weinig in resort gebleven. Ontbijt niet gevarieerd. Eenmaal 's avonds in resort gegeten. Was in buffetvorm en absoluut geen aanrader.

Prachtige locatie, ontbijt met prachtig uitzicht, rustig. In Arbatax leuke restaurantjes

Zeer prachtig uitzicht vanop de mooie terrassen.

Gigantisch veel trappen vanwege de hoge ligging. Alle faciliteiten, ook onze kamers waren enkel bereikbaar door veel trappen, ondanks de lift in het hoofdgebouw. Toch wel een heel aanzienlijk minpunt. S' middags was nauwelijks lunch te krijgen.

Zeer prachtig uitzicht vanop de mooie terrassen. Gelegen in het mooie Arbatax-park met mooie wandeling. We kregen gratis toegang tot mooie welness.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Prima locatie in een prachtig natuurdomein. Aanrader!
    • Classic Tweepersoonskamer

Bij aankomst werden we serieus gepusht om naar de spa te gaan en om 's avonds te blijven eten. Dat er overal betaald moest worden met een interne betaalpas vergat het meisje aan de receptie te vermelden.

Prachtige locatie en heel mooi hotel. De kamers bestaan allemaal uit huisjes die elk net iets anders eruit zien. Lijkt wel op een oud bergdorpje. Rondom het domein ligt een groot natuurdomein met diverse diersoorten. In het domein verschillende zwembaden en kleine rotsstranden. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreid ontbijt in buffetvorm.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Fantastische locatie, fijne kamer, goede bedden, vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Classic Tweepersoonskamer

Nergens op de site staat vermeld dat het hele complex tegen de berg is gebouwd en dat je - om bij je kamer te komen als die niet in het hoofdgebouw is - sterke benen moet hebben voor alle trappen. Wij telden 72 treden en daar kwamen voor het zwembad er nog 50 bij. Voordeel: je conditie gaat er wel op vooruit. De stortdouche boven het bad zat nogal laag, mijn man kon er niet onder staan.

Het ligt fantastisch, vanaf alle terrassen een prachtig uitzicht over de zee. Vriendelijk personeel, goede kamers. Toen bleek dat onze kamer voor ons niet geschikt was i.v.m. de vele trappen om er te komen (zie bij wat tegen viel), is er veel moeite gedaan om ons een kamer in 'de toren' te geven. Daar konden we na 2 nachten terecht. Super!

Mooi maar niet praktisch - veel trappen - geen WiFi op de kamer
    • Classic Tweepersoonskamer

Trappen, trappen en nog eens trappen. Ik reis regelmatig maar ik heb nog nooit zo’n slecht hotel gehad. Eerst hadden we een verkeerde kamer gekregen deze was nog goed gelegen in het hoofdgebouw zelf maar na +/- 15 minuten kwamen ze zich verontschuldigen dat ze ons een verkeerde kamer hadden gegeven. Toen kregen we een kamer verder van het hoofdgebouw af dat midden in een groep gelegen was wat veel nachtlawaai gaf. Volgende dag hebben we daarom een andere kamer gevraagd die hebben we gekregen maar wel pas in de late namiddag wisten we dat dit in orde was (= verloren verlofdag). Deze kamer was nog verder afgelegen van het hoofdgebouw waardoor we geen WiFi meer hadden en ook meer trappen moesten doen. Deze kamer rook duf. En we hoorde de bewoners die boven onze kamer zaten. Na 2x gevraagd te hebben en 3 dagenvakantie weten we nog steeds niet hoe je aan het zandstrand komt. Een klein rotsstrandje was wel op loopafstand van 15 minuten maar het zandstrand is verder afgelegen. Het ontbijtenbuffet is uitgebreid maar het brengen van het drinken verliep niet zo vlot. De laatste dag van het ontbijt werden de tassen van de vorige eters niet afgeruimd en hadden we ons drinken pas gekregen als we gedaan hadden met eten. Voor ons mag het wel wat meer kosten maar dan moet het ook in orde zijn.

Uitgebreid ontbijtenbuffet Mooi uitzicht

Heel mooie locatie, meer kwaliteit verwacht

Avondeten enkel in buffet mogelijk en was redelijk duur voor wat men serveerde. Was niet naar onze zin en zijn in het dorp gaan eten. Kamer wat verouderd, op foto's van hun website zag het er veel beter uit.

Het zicht op de baai was fantastisch. Personeel vriendelijk en leuke bar. Ontbijt was goed met prachtig terras.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Droomverblijf, een oase van rust!
    • Classic Tweepersoonskamer

Slapen, dineren en ontbijten op een ongelofelijke locatie! Het omliggende park is prachtig en het eten is fantastisch. Er worden voldoende glutenvrije opties voorzien.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

fantastische lokatie, konden de rotspartij van Arbatax mooi op foto's vastleggen
    • Classic Tweepersoonskamer

diner en ontbijt waren redelijk moet wel goed ter been zijn vanwege de enorme hoeveelheid trappen

mooi park met meerdere zwembaden in een schitterende omgeving mooie looproute langs zee

Uitzicht ontbijt

Kamer, zwembad, strand

Uitzicht ontbijt

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Het uitzicht vanaf het terras waar het ontbijt en diner...
    • Classic Tweepersoonskamer

Het uitzicht vanaf het terras waar het ontbijt en diner geserveerd wordt is meer dan geweldig, spectaculair.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Omgeving

Omgeving

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Super vriendelijk personeel en subliem lekker eten in...

Veel trappen in het domein

Super vriendelijk personeel en subliem lekker eten in buffetvorm

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

De ligging van het restaurant : prachtig uitzicht!
    • Classic Tweepersoonskamer

De ligging van het restaurant : prachtig uitzicht!

• Beoordeeld op: 5 augustus 2015

Hele mooie locatie in een natuurpark, mooi uitzicht en mooie...

Het buffet is heel erg slecht, ons advies is daar geen gebruik van te maken

Hele mooie locatie in een natuurpark, mooi uitzicht en mooie kamers

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

A wonderful park with breathtaking views.

A wonderful park with breathtaking views. Very nice beach and lovely animals!

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

Prachtige ligging