Beoordelingen over Relais Navona71

Piazza Navona 71, Navona, 00186 Rome, Italië

#2484 van de 3.119 B&B's en herbergen in Rome

9,7

Geweldige locatie, heerlijk ontbijt, propere kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Tegenvaller is veel gezegd, maar doordat je pas om 9u - half tien kan ontbijten, kan je excursie pas ten vroegste om tien uur beginnen... of je moet het ontbijt skippen.

De b&b bevindt zich op een geweldige locatie, de kamers worden dagelijks schoongemaakt, we bevonden ons aan de achterkant, zonder uitzicht op de Piazza Navona, maar vonden dat niet erg aangezien het des te leuker is om de sfeer op het plein zelf te gaan opsnuiven. Je kan koffie en thee maken in de gemeenschappelijke ruimte. Onze kamer was voldoende ruim en erg rustig. Kers op de taart was het lekkere ontbijt waarvan we iedere dag konden genieten in het naburige restaurant.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Een ideale plek om te verblijven tijdens een kort verblijf in Rome.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Plein

- Extra stoel (Niet echt noodzaak maar wel gemakkelijk geweest. - Toilet bleef regelmatig doorlopen.

Wij hadden 2 kamers geboekt op dit adres. De kamers waren netjes ingericht maar kleiner dan afgebeeld op de foto's bij bookings.com. (Wellicht dat de andere kamers groter waren). De kamers zijn inclusief kluis en koelkast. Vooral de koelkast is handig voor het koud houden van de drank. Ontbijt was aan de overkant bij een restaurant. Een echt Italiaans ontbijt dat je door bijbetaling kunt aanpassen naar eigen keuze. Locatie: Kan bijna niet beter. Als je buiten komt sta je op de Piazza Navona en dat is heel centraal gelegen ten opzichte van de bekende plekken in Rome. Altijd koffie en thee beschikbaar in een aparte ruimte. De eigenaar(s) waren zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 13 februari 2016

Prima locatie.

Inkom erbarmelijk Venster gaf uit op schacht van 4x4 Voor ontbijt werden we naar 2 verschillende restaurants gestuurd.

Prima locatie.

• Beoordeeld op: 15 december 2015

Entree

• Beoordeeld op: 7 november 2015

Werken in uitvoering (niet gemeld bij boeking). Standaard kamers zijn zonder buitenraam! Matig ontbijt in een aangrenzende coffee-shop.