Beoordelingen over Residenza RomaCentro

Via Lucullo 11, Via Veneto en omgeving, 00187 Rome, Italië

#602 van de 3.119 B&B's en herbergen in Rome

Vlak bij het station Termini maar toch rustig gelegen. Super isolatie i.v.m. verkeer en top airco.

De eigenaresse vertelde ons gelijk de eerste dag waar en hoe het makkelijkst te lopen is. (papieren plattegrond krijg je). Er staat thee en waterkoker in de kamer waar je gratis gebruik van zou kunnen maken. Geweldig dat er een airco in de kamer is die je niet hoort maar uitstekend werkt. Heel uitgebreid ontbijt.(Houd er rekening mee dat je zeker aankomt gezien de lekkernijen). We kregen elke ochtend vers geperste jus d'orange! De vriendelijkheid van het personeel en het meedenken. We mochten nog de sleutel van het complex om ons op te frissen in een aparte badkamer gezien we pas laat in de avond vertrokken. Top!

• Beoordeeld op: 23 april 2017

goed hotel om Rome te bezoeken

jaccuzi werkte niet naar behoren

ontbijt was meer als voldoende en vers, koffie en thee werd gemaakt als je er om vroeg, super dus. kamers waren goed. personeel was vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 26 april 2018

rustig maar vlakbij historisch centrum

alles was prima

rustig maar vlakbij historisch centrum

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Locatie net buiten het drukke centrum.

Locatie net buiten het drukke centrum. Zeer behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

De kamers waren zeer mooi en schoon, evenals de rest van het...

De kamers waren zeer mooi en schoon, evenals de rest van het hotel. De badkamer was het beste aan het hotel, die was waanzinnig mooi. Ontbijt was ook lekker en uitgebreid en het personeel krijgt ook een 10! We hadden aangegeven dat we twin beds wilden, maar we kregen een tweepersoonsbed. Op zich hadden we hier vrede mee, maar toen we gingen uitchecken kregen we te horen dat we geen city tax hoefden te betalen vanwege de fout die ze hadden gemaakt. Dat vond ik heel netjes van het hotel.