Beoordelingen over Relais du Silence Pian Delle Starze

Via Monte Di Luna - Loc. Starza, 84040 Marina di Camerota, Italië

#1 van de 5 hotels in Marina di Camerota

• Beoordeeld op: 27 september 2017

heerlijk verblijf in prachtige accommodatie

Aanvankelijk hadden wij half pension, dat vond plaats met te luide en eentonige muziek. kennelijk beviel dat anderen wel; daarna zijn we de avonden in het dorp gaan eten. De douche was een inbouwcabine die eigenlijk te krap voor lange mensen was.

Ontbijt was uitstekend en de kamer was prachtig met schitterend uitzicht; aardige mensen. heerlijk zwembad.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

De ligging was prachtig met een geweldig uitzicht op Marina...
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De douchecabine was erg krap. Leuk met allemaal sproeiersen en een zitje maar totaal niet praktisch. De houder van de douchekop was lam, waardoor deze steeds naar beneden viel.

De ligging was prachtig met een geweldig uitzicht op Marina di Camerota en de zee. Voor rust een geweldige accomodatie met een heerlijk zwembad. Je hebt wel een auto nodig. Het ontbijt en avondeten was prima verzorgd. Personeel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Heerlijk verblijf
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het bed was erg hard. Ik zou de accommodatie niet aanbevelen voor mensen met kinderen die kruipen. Sowieso met kleine kinderen in het ontbijt gedeelte sowieso wat onhandig omdat mijn kinderen redelijk rumoerig waren en dit de rust vd gasten verstoorde. Maar Hier kan de eigenaar uiteraard niks aan doen! Heerlijk rustige plek, zeker een aanrader!/

Heerlijk ontbijt, prachtig uitzicht, schone kamers en super vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Op onze kamer was een mini-keuken, keurig ingebouwd in een...

Op onze kamer was een mini-keuken, keurig ingebouwd in een kast. Maar er was geen enkel glas, kop, bordje of bestek. Zelf even een kopje thee zetten was er dus niet bij.

Een prima plek om een week tot rust te komen, je te laten verwennen en heerlijk te eten. Een

De hartelijkheid en ontvangst van het personeel. De goede service. De prachtige locatie, inrichting en tuin.

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

Kamer met terras met fantastisch uitzicht op zee.

Beetje lastig te vinden. Heel kleine douche.

Kamer met terras met fantastisch uitzicht op zee. Groot mooi en schoon zwembad. Grote tuin en eigen parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

Vriendelijk en behulpzaam personeel en gastheer.

Er was niets dat niet aan onze verwachtingen voldeed

Vriendelijk en behulpzaam personeel en gastheer. Mooie schone kamer en ruime badkamer met massage douche.