Beoordelingen over Renaissance Naples Hotel Mediterraneo 4-sterren

Via Nuova Ponte Di Tappia 25, Plebiscito, 80133 Napels, Italië

#22 van de 158 hotels in Napels

• Betaald WiFi

Vriendelijk personeel, uw auto wordt weggezet in garage,...

Vriendelijk personeel, uw auto wordt weggezet in garage, zeer gastvrij, lekkere bedden en goed ontbijt, maar wel een beetje druk aan ontbijt. Best een huurauto nemen want de Napolitanen rijden als gekken en het steekt niet op een bluts. Zeer goed gelegen, net aan winkelstraat Via Toledo en 10 min te voet van fast boot naar eilandjes.

Locatie is perfect, en de kamers comfortabel, maar de Napolitaanse 'service' laat te wensen over.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

De service van de medewerkers was 'typisch' Napolitaans: veel fanfare maar weinig echte service, met veel wachten en misverstanden. Check in en check out duurden erg lang (te lang gezien het feit dat ik alles al online had geboekt en betaald), vanwege incompetentie en (in het geval van check out) doordat de server eruit lag. Ik had het hotel specifiek gekozen op basis van het feit dat het zogenaamd een goede fitness ruimte/goede gym faciliteiten had, maar toen ik daar gebruik van wilde maken bleek het om een externe gym te gaan die pas om 09:00am open ging terwijl ik om 9:30 naar het vliegveld moest. Toen ik een andere receptiemedewerkers hier op wees zei deze doodleuk: oh maar wij hebben ook een fitness ruimte die 24 uur per dag open is. Ik weet niet hoe goed die is, maar in ieder geval was het duidelijk dat de medewerkers of niet op de hoogte zijn van wat het hotel biedt, of niet met elkaar spreken, of zo slecht op toeristen gefocust zijn dat ze geen hulp kunnen bieden. De hotelbar was onvindbaar en in het restaurant kon je niet even een drankje drinken. De prijs-kwaliteit verhouding van mijn ervaring vond ik zeker ondermaats...

De locatie, het gebouw zelf en het ontbijt waren fantastisch. Ik had voor 10 euro extra een kamer met een groter bed geboekt en dat was zeker de moeite waard. Het hotel is rustig en ik heb heerlijk kunnen slapen. Het ontbijt was op de 11e verdieping met een prachtig uitzicht op Napels en de Vesuvius. Verder omvatte het ontbijt voor ieder wat wils: yoghurt, muesli, eieren, bacon, groenten, wafels, zoet (allerlei cakejes en taarten), fruit, brood met beleg, verschillende sappen en verschillende soorten koffie.

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De badkamer op zich was prima, echter op de rand van het bad zat zwarte schimmel. Tevens lekte water, tijdens het douchen, op de grond van de badkamer.

Centraal gelegen. Prachtig dakterras met mooi uitzicht over de stad. Fijn solarium.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Het ontbijt was meer dan behoorlijk, prachtig zich op de...
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Kamers zelf zijn aan renovatie toe, beetje oubollig. Slaapkamer hing schimmel onder kast, badkamer verf bladert van muur? Voor dit geld mag het net iets beter.

Het ontbijt was meer dan behoorlijk, prachtig zich op de haven van Napoli.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Het dakterras was in deze stad uniek!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De logistiek in het hotel is heel erg onduidelijk. Zo stond er op de 10e een bord met restaurant rechtsaf, terwijl het restaurant onvindbaar op de eerste verdieping was.

Het dakterras was in deze stad uniek! Het heeft ons vele mooie momenten geleverd. Het ontbijt op de 11e verdieping was geweldig en de locatie perfect. Dit hotel is echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Centaal gelegen hotel met prachtig dakterras
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De intbijtzaal was op een avond verhuurd voor een bruiloft. Wij sliepen eronder en hadden tot 11.30 last van het feest.

Mooie centrale ligging , vlak bij de metro en de haven . Het hotel had een prachtig dakterras waar je kon ontbijten, ook de jacuzzi op het dakterras was heerlijk met uitzicht over de stad en op de Vesuvius.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Prima keuze, een aanrader
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

9 Eu per dag voor Wifi op de kamer hoort niet. Dit is gratis als je je aansluit bij de Merritt hotel keten 😉

Goede centrale ligging Prima lounge bar en zeer vriendelijke bediening Prachtig dakterras met uitzicht - tijdens het ontbijt

voldeed aan de verwachtingen
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Heerlijk ontbijt. prachtig uitzicht. Goede locatie.

Fijn hotel, ontbijt op de 11e etage, geweldig!
    • Classic Eenpersoonskamer

Fijn hotel, ontbijt op de 11e etage, geweldig! Mooie ligging in het centrum

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

De ligging, vlak in het oude centrum 👍

De ligging, vlak in het oude centrum 👍

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Te druk bij het ontbijt, soms wachten voor een plaats. En dan nog een luide radio bij al die drukte,was soms wat storend.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Heerlijk bed

Heerlijk bed

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Centrale ligging en mooi uitzicht op de haven.

Ontbijt moet apart betaald worden: Broodjes waren elke dag oud, er was weinig vers fruit, alleen scrambled eggs en geen gekookte of gebakken eieren, de boter was ranzig (te oud?).

Centrale ligging en mooi uitzicht op de haven.

• Beoordeeld op: 12 april 2016

- goeie centrale ligging om Napels te bezoeken

- goeie centrale ligging om Napels te bezoeken - ontbijt is verzorgd maar niet afwisselend, elke dag zelfde aanbod. Weinig fruit, veel zoet, maar is typisch voor de streek vermoed ik - wel mooie ontbijt locatie, boven op het dak, bij mooi weer zalig terras - kamers niet heel groot, maar voldoende, zeker als je t grootste deel van de dag op stap bent -goed king size bed - eerder een zakenhotel, badkamer met douche is al wat gedateerd, maar netjes, en functioneel, dus voor ons geen probleem - al bij al uitstekende uitvalbasis voor een citytrip, dicht bij metro, en 5 min van winkelstraat, 5 min van bushalte naar vliegveld

• Beoordeeld op: 11 mei 2016

Centraal gelegen.

Het verkeer rond het hotel is wat hectisch en druk..

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

geweldig uitzicht vanaf dakterras met goede ontbijt...

geweldig uitzicht vanaf dakterras met goede ontbijt faciliteiten

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Behulpzaam personeel

Speciaal dag ervoor gebeld voor champagne op kamer maar stond er niet. Goed opgelost met savonds een fles .

Behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 9 april 2015

Goed uitgebreid ontbijt op dakterras met schitterend...

Het beddengoed: geen dekbedden maar dekens en lakens.

Goed uitgebreid ontbijt op dakterras met schitterend uitzicht over de stad en de zee.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Renaissance Naples Hotel Mediterraneo