Beoordelingen over Residence Alessio 3-sterren

Via Giacomo Cis 15 (Check-in at Via Cassoni 28), 38067 Ledro, Italië

Genoten van het Ledromeer en de prachtige omgeving.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

De staat van het appartement. Er was echt achterstalling onderhoud. Enkele andere app. waren al vernieuwd, die zagen er beter uit, voor zover gezien. Dit app. was echt aan een opknapbeurt toe. En voor zover ons bekend werd dezelfde prijs gerekend. Misschien vooraf informeren!

Het zwembad en de tuin bij deze accommodatie. Prachtige omgeving, dorpjes en faciliteiten in de buurt. Restaurant bv

Het zwembad en de speeltuin bij de appartementen is voor de...
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

De medewerking voor een appartement aan de voorzijde. Ivm de kinderen wilden wij graag zicht op het zwembad en de speeltuin. Vanaf september 2017 gemaild met de vraag of zij hier rekening mee wilden houden. Helaas kwamen wij (letterlijk) drie hoog achter te zitten. Bij het inchecken nog gevraagd of wij van appartement konden ruilen als er 1 vrij zou komen aan de voorkant desnoods met bijbetaling. Geen medewerking van hun kant terwijl er wel een appartement vrij kwam. Toen wij daar op reageerden werd er gezegd dat dat een appartement voor 4 personen was en wij die vast niet wilde hebben omdat wij een appartement voor 5 personen geboekt hadden. Op onze reactie daarop dat ze het op zijn minst voor hadden kunnen leggen en de beslissing om te verplaatsen aan ons over hadden moeten laten werd met schouder ophalen gereageerd. Erg jammer. Onze ervaring van twee jaar geleden bij Residence Alessio was zoveel beter. Ook het inchecken was een drama. Anderhalf uur moeten wachten met mede vakantiegangers om de sleutel in ontvangst te kunnen nemen. Er stond een hele lange rij! Na een ellenlange reis met files en andere ellende op de weg is dat, zachtjes uitgedrukt, niet fijn. Waarschijnlijk komt dat omdat je nu alleen op zaterdag in kunt checken en niet zoals twee jaar geleden elke dag van de week. Wij raden ze aan daar nog eens goed over na te denken.

Het zwembad en de speeltuin bij de appartementen is voor de kinderen heel leuk en daar hebben ze zich dan ook prima vermaakt.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Zeker aan te bevelen.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

In september is het op deze hoogte al wat kouder. we hebben dagen gekend dat we graag gebruik van de aanwezige centrale verwarming hadden gemaakt. misschien had dat ook wel gekund als we hierom gevraagd hadden.

Wij hadden het geluk dat we in een recent gerenoveerd appartement kwamen. Alles was nieuw, de keuken, badkamer, slaapkamer en de meubels. Het appartement ligt in een werkelijk prachtige omgeving met zelfs een historisch verleden (oorlog met Oostenrijk/Hongarije ten tijde van Keizerin Sissi).

fijn verblijf met faciteiten op goede afstand
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Bedden waren wat kort en hoofdkussens waren heel hard.keukengerei was sumier. Een waterkoker en een schaar zouden welkom zijn in een keuken. De prijs voor het huren van beddengoed en handdoeken was erg duur in verhouding wat je krijgt. Lakens van niet super kwaliteit en 1 grote en 1 klein handdoekje voor 1 week...daarna konden we weer de prijs betalen voor een pakket (4 personen €80 per week!) Sommige van het personeel bij receptie spreken gebrekkig Engels of Duits en waren wat kort af niet erg vriendelijk. Zwembad was mooi maar een koud.

Appartement was schoon en degelijk ingericht.Leuke locatie met zwembad en op goede afstand van winkels, bank en restaurants.mooi wandelgebied.

Zeer mooie omgeving
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

De keuken was aan vervanging toe.

Mooie ligging, 20 minuten lopen van het meer en leuk authentiek dorpjen op 5 minuten lopen met 2 supermarkten, bakker etc. Prachtig meer en genoeg te doen. Rondje om het meer lopen was erg leuk. Appartement was schoon.

Ok
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Omvriendelijke beheerder die na een ongelukkige actie van een kind helemaal uit zijn plaat ging tegen onze kinderen. Hij brulde zo hard dat ze bibberend van angst het appartement in vluchtten. Verder is het appartement gehorig en is de ligging niet zo mooi (vrij dicht aan een drukke weg)

Prima appartement, wel aan een opknapbeurt toe. Leuke speeltuin en fijn zwembadje.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Locatie en appartementen .
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

Te veel wisselen gasten/ deels voor een nacht, wat bij deze accommodatie nooit zo was.Jaren geleden was er meer toezicht van de eigenaar.

Locatie en appartementen . Problemen worden meteen opgelost.

Goed , gedateerd qua inrichting.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

De keuken...gedateerd en geen afzuigapparaat.

De ruime vrije plek

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Zeker een keer heen gaan 😉
    • Appartement met 2 Slaapkamers (5 Volwassenen)

De rust en het geweldige uitzicht, het was hier heerlijk!

• Beoordeeld op: 15 april 2017

mooie rustige streek
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

niks eigenlijk

mooie rustige streek

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Schitterende omgeving en Voldoende Grootte en Comfort...

Douchegordijn was zeer irreterend, kleefde voortdurend tegen je lichaam bij het douchen.

Schitterende omgeving en Voldoende Grootte en Comfort Appartement

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Veel vertier voor de kinderen (badminton, tafeltennis,...

geluidsoverlast van de bovenburen. Geen fijne route om naar het meer te fietsen

Veel vertier voor de kinderen (badminton, tafeltennis, voetbalveld, jeu-de-boule, zwembad.Mooi appartement.

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

eenvoudig appartement maar het meest belangrijke is er.

zwembad is tussen 1 en 3 dicht (maar wel schoon en mooi)

eenvoudig appartement maar het meest belangrijke is er. relatief goedkoop. Erg aardig personeel. We waren veel te laat maar daar werd niet echt moeilijk over gedaan. Het klimaat van dit deel van Italië is (in de zomer) echt super. Rustige accommodatie.

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Appartement op begane grond.

Het interieur behoeft onderhoud. Keukenblokje ontzettend onhandig ingedeeld. Alleen WiFi bij zwembad.

Appartement op begane grond. Zwembad met lekkere bedjes.