Beoordelingen over Residence Colombo 112

Via Cristoforo Colombo 112, EUR, 00147 Rome, Italië

#1820 van de 3.048 vakantiewoningen in Rome

• Studio (3 Volwassenen)

alles. zonder reden 16 euro aangerekend voor twee kapotte lampen waar wij niks van wisten. Die lampen kosten niet meer dan 1.50 euro per stuk. Het is gewoon diefstal

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel, propere en...
    • Studio (2 Volwassenen)

De matras was vrij hard, en de badmat was niet helemaal proper bij onze aankomst.

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel, propere en voldoende grote kamer.

Lokatie goed accomondatie matig/slecht

De kamer was oud en muffig !! De kinderen sliepen op een slaapbank wat niks voorstelde en het 2 persoons bed was ook slecht !! 3 van de 4 slecht geslapen en daarna dan nog Rome bezoeken. Drama !! Informatie klopt niet op booking.com !! Eerst wordt er aangegeven gratis parkeren (klopt niet) Daarna staat er ergens anders wel dat je moet betalen !! Ik weet niet wat er normaal voor dit betaalt worden maar dit vond ik geen genius waard !

De lokatie

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Rome in het geheel was super!
    • Studio (3 Volwassenen)

Zie hierboven betreft ontbreken eigen fitness faciliteiten. Daarnaast planning van bed en handdoeken verschonen. Onze aankomst was woensdag en maandag hadden we geen verschoning gekregen. Toen we om schone handdoeken gingen vragen was er nog een badlaken beschikbaar. Dinsdagavond was er verschoning maar woensdag vertrokken we weer vroeg. De badkamer was niet zo schoon (met name douchecabine vier vooral randen, en in vakje koelkast zat schimmel. Ze wilden dat we bij uitchecken gingen betalen maar dit was al voldaan. Omdat alles uitgezocht moest worden (na ca 10 minuten bleek dat de betaling klopte) misten wij de juiste bus richting airport.

Rome in het geheel was super! Vriendelijk personeel. Misleidend dat er geen fitness is, hier had ik rekening mee gehouden bij t boeken omdat ik iedere avond even wil fitnessen. Nu was t een ander bedrijf heel dichtbij ( wel buitenom) waar extra voor betaald moet worden. Daarnaast mocht mijn zoontje van 10 niet mee. Hij gaat bij andere hotels wel altijd mee en leest dan een boekje of speelt op zijn tablet. Hierdoor heb ik niet kunnen sporten. Voor mij is dit een klacht waardig (ivm selectie bij boeking hierop). Airco werkt onvoldoende (hebben we na twee nachten aangegeven). Dit zou de balie medewerker melden maar er is niets aan gebeurd en ook niets naar ons terug gekoppeld.

Locatie i.

Wifi was slecht op de 10e verdieping

Locatie i.c.m. de prijs

Prima en betaalbaar verblijf

Dagelijks schoonmaak!

• Studio (1 Volwassene)

DVLS Rome
    • Studio (3 Volwassenen)

moeilijk parkeren en tram te ver

Airco was goed

• Beoordeeld op: 30 mei 2015

De rust en behulpzaamheid van het personeel.

Bank bleek tevens bed ipv dat er een bank en een bed was. Geen schone handdoeken of vervanging toiletpapier. Niet meteen warm water in de douche.

De rust en behulpzaamheid van het personeel.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Residence Colombo 112