Beoordelingen over Residence La Portella

Via Europa 17/B, 25080 Tignale, Italië

#35 van de 37 hotels in Tignale

Prima, best voor herhaling vatbaar, maar dan een groter appartement met keukenblokje.

We begrepen dat de eigenaar geen douchegordijn wil ophangen, zodat na het douchen telkens de vloer drijfnat was. We hadden geen balkon, maar konden buiten onder een overkapping zitten. Als je naar dit complex gaat is het van belang je goed te oriënteren welk appartement je boekt. Er zijn appartementen met een keuken en met een balkon wat je verblijf wel veel aangenamer maakt. Er is parkeergelegenheid op kamernummer. De plekken zijn echter smal. Wij hebben nooit op ons toegewezen plekje kunnen staan, ondanks het feit dat we een kleine auto hebben.

De locatie en het complex was mooi. Gedurende een kleine week daar verbleven met 2 personen. Wij hadden een kleine kamer met een koelkast en met een kleine badkamer. Als je naar dit complex gaat is het van belang je goed te oriënteren welk appartement je boekt. Er zijn appartementen met een keuken en met een balkon wat je verblijf wel veel aangenamer maakt. Het aanwezige zwembad is groot en prachtig. De locatie is ook mooi. De weg weg er naar toe gaat met steil de bergen in gedurende zo'n 7 kilometer. In het dorpje zijn goede eetgelegenheden, terrasjes, een supermarkt en leuke winkeltjes. In ons geval hebben we ons prima gered. Alleen geslapen daar en verder veel op pas geweest en elders gegeten.