Beoordelingen over Residence Hotel La Taverna 3-sterren

Via Grotticelle, 89866 Capo Vaticano, Italië

#18 van de 36 vakantiewoningen in Capo Vaticano

6,4

Rustige sfeervolle omgeving met mooi en gezellig strand vlakbij. Prachtig zwembad.
    • Superior Appartement

Niets viel echt tegen maar indien er meer dan twee personen gebruik maken van het appartement zijn de aanwezige keukenspullen waarschijnlijk onvoldoende. Prima inductie kookplaat dat wel.

Modern en rustig gelegen appartement. Schoon en comfortabel. Zeer aardig en hulpvaardig personeel. Spreken goed Engels.

Mooi appartement met een mooi uitzicht op het bos.
    • Superior Appartement

Nieuw appartement, we waren de eerste bewoners. In het begin misten we een paar dingen en er waren kleine technische problemen. Na een dag was het opgelost.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Ligging, goede keuken

Veel te luide muziek aan het zwembad! Ik wou aan het zwembad zitten en een boek lezen, maar dit was niet mogelijk. leek meer op een discotheek en dit de hele middag lang.

Ligging, goede keuken

De ligging met uitzicht op de straat van Messina en Sicilië
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het keukenmateriaal en het glaswerk was aan de zeer matige kant. Ligbed was gelijk stuk.

De ligging met uitzicht op de straat van Messina en Sicilië

• Beoordeeld op: 17 september 2015

De bedden waren heel slecht en ons uitzicht werd belemmerd...

De bedden waren heel slecht en ons uitzicht werd belemmerd door een in aanbouw zijnd appartement, waarvan de bouw zo te zien al jaren stil lag. Ook het personeel was niet echt sympathiek en er werd slecht Engels gesproken.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

De interessante ligging.

Niet echt negatieve ervaringen. 's Avonds is er animatie en staat de microfoon vrij luid, voor ons hoeft dit niet, maar voor sommige mensen hoort dit er bij.

De interessante ligging. Privacy van het appartement, mooi eigen tuintje vooraan. Ruimte en netheid.

• Beoordeeld op: 29 juli 2015

de regels aan het zwembad zijn niet voor alle gasten gelijk,...

de regels aan het zwembad zijn niet voor alle gasten gelijk, Italianen zijn bevoordeeld. Het is een lokatie voor families met kinderen , dan moet spelen ( springen in het water, mekaar duwen , plezier maken met het nodige lawaai ) , in het zwembad mogelijk zijn ; Dit was niet het geval . Onze ervaring vorige jaar bij de lokatie La Vigna in Parghelia was in dit opzicht veel beter.