Beoordelingen over Hotel Residence La Ventola 3-sterren

Via Cavalleggeri 171/B, 57018 Vada, Italië

#11 van de 19 hotels in Vada

In deze periode is het rustig wat fijn kan zijn, doch net wat te rustig voor onze 16-jarige dochter.
    • Studio

Helaas zijn wij door gezondheidsomstandigheden ruim een week eerder naar huis terug moeten gaan. Dit is naderhand in goed overleg afgehandeld.

Appartement was functioneel en voldoende gezien de prijs. Door slechte weersomstandigheden geen gebruik kunnen maken van zwembad en balkons wat jammer was. Het erbij gelegen restaurant is prima.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Zeer relax en erg naar ons zin.
    • Studio

Ik zou het niet weten.

Zeer mooi ligging van appartementen en balcon met mooi uitzicht, en zeer vriendelijk personeel en ook gezellig restaurant. Is ons erg bevallen, als we weer die kant op gaan, dan zeker weer in dit appartement.

Het restaurant had uitstekende glutenvrije gerechten!
    • Superior Studio

Het bed was aan de harde kant. Voor het verblijf hier is een auto wel nodig, voor het bezoeken van stadjes, maar ook voor de supermarkt. Het strand is wel op loopafstand.

Het restaurant had uitstekende glutenvrije gerechten! Ze bereiden de gerechten apart en weten goed om te gaan met mijn glutenvrije dieet. Personeel was erg vriendelijk. Het keukentje in de studio was heel nieuw en modern, evenals de badkamer.

Prima hotel, maar niet nog een keer

Slechte bedden en erg gehorige kamers. Onze buren hebben heel de nacht tv gekeken volgens mij. Alles gehoord; kinderen schreeuwen en een Chinese zender.

Het zwembad! Erg lekker zwembad, maar wel harde stoelen. Niet aangenaam. WiFi prima. Personeel prima.

Dicht bij het strand met leuke strandtent.

Directe omgeving saai, naar Vada of Cecina heb je een auto nodig. Late inchecktijd

Dicht bij het strand met leuke strandtent. Goed restaurant bij accommodatie. Grote koelkast. Lekker zwembad.

Uitstekend lekker uitwaaien aan de kust na een week door Toscane reizen.

Niets voor ons was dit prima, ligt wel iets van het centrum af..

Appartement was ok met balkon en uitzicht op het zwembad. Naastgelegen restaurant is perfect, heerlijke pizza's! Heerlijk zwembad, voldoende ligbedden en parasols. Straat oversteken 200/250 meter lopen naar het strand waar ruim voldoende stoelen en ligbedden met parasols te huur zijn (2 ligbedden met parasol 22 euro p.d.) Ook was hier een uitstekend strandcafé bij met voldoende tafels en stoelen bij en waar je van alles kon nuttigen. Dit is wel een pré want op de rest van het strand was geen strandtent te zien!!

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Mooi appartement.
    • Superior Appartement met 1 Slaapkamer

Mooi appartement. Alles aanwezig, zwembad, restaurant. Wifi werkt op het hele complex goed. Zee op loopafstand. White beach ben je met de auto ook zo. Verder liggen Volterra, San Gimignano en Pisa ook in de buurt.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Prima.

Bij het ontbijt was geen keus. Het werd uitgeserveerd aan tafel. Hierdoor was er veel wat niet door ons gegeten werd en van andere dingen hadden we wel wat meer willen hebben. Op onze dag van vertrek wilden we om 08.00 uur eten, maar toen werden we nog niet echt verwacht.Onze hotelkamer was erg klein.

Locatie was prima. Volop parkeerplaatsen.Het restaurant was uitstekend!! Het zwembad was ook mooi met volop ligbedden. Strand was aan te lopen.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Mooi verblijf met vriendelijk personeel en goede faciliteiten
    • Appartement met 2 slaapkamers en tuinzicht

De isolatie van de tussenmuur is matig; onze buren waren tamelijk luidruchtig en daar ondervonden we soms hinder van.

Het zit op 5 minuten loopafstand van het strand. Er zit een restaurant bij het appartementencomplex; hier kun je ook drank/ijsjes overdag halen. Het zit aan een redelijk drukke weg maar we hebben er geen geluidshinder van ondervonden. Er ligt een camping met campingwinkeltje op 1 minuut loopafstand van de appartementen, die lange openingstijden heeft. Ideaal. De omgeving stikt van de zwaluwen. Onder het afdak waar je zit, zitten verschillende bewoonde zwaluwnesten. De zwaluwen zijn niet bang van je en zijn 's ochtends druk in de weer; een gezellig ochtendtafereel! Daarnaast zijn de trekpleisters als onder andere Sienna/Lucca/Volterra/Florence goed te bereiken met de auto (Sienna was het meest ver, 2 uur rijden).

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Ruim appartement met uitzicht op het zwembad.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Balkon

Je zit tussen het plaatsje vada en cecina mare in, maar je hebt qua afstand altijd de auto nodig om hier te komen. Het matras vh bankbed is aan vernieuwing toe, de veren springen er bijna uit. WiFi is bij het zwembad prima, maar in het appartement heel slecht.

Ruim appartement met uitzicht op het zwembad. Mooi zwembad, daar het complex niet mega groot is, is er altijd wel een ligbed vrij en is het redelijk rustig aan het zwembad. Vlakbij zee (5 minuutjes lopen).

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Prima locatie voor verblijf aan zee en voor uitstapjes naar...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Prima locatie voor verblijf aan zee en voor uitstapjes naar de bekende plaatsen in Toscane.Uitstekend bediend ontbijt. Zwembad was "the place to be" voor de kinderen. WiFI werkte ook naar tevredenheid.

Aanrader

Prachtig domein met fijn zwembad. Op wandelafstand van het strand. Restaurant op domein is een aanrader.

Prima locatie goed personeel op

Prima locatie goed personeel op

Prettig en ontspannen.

Weet niet

Kamer met mooi uitzicht gekregen en vriendelijk personeel in goed restaurant.

Goed hotel, mooi zwembad, strand op loop afstand. Lekker restaurant voor het hotel

Lekker hotel, best ruime kamers wij hebben met onze kids op een kamer geslapen. Er zit zelf een kleine keuken in de kamer.

Prima accommodatie, eigen vervoer is wel aan te raden

2e bed in de keuken was niet al te best

Dicht bij het strand

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Mooie ruime kamer met moderne badkamer en een geweldig...

Mooie ruime kamer met moderne badkamer en een geweldig ontbijt, ook glutenvrij! Op loopafstand van de zee.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Ontzettend vriendelijk personeel, prachtige moderne kamers...

Ontzettend vriendelijk personeel, prachtige moderne kamers met airco, balkon en kluisje en een fantastisch restaurant met een heerlijke kaart.

• Beoordeeld op: 15 september 2015

vriendelijkheid,zee en zwembadkeuze zalig, ligging om alle...

kan niets aanmerken!

vriendelijkheid,zee en zwembadkeuze zalig, ligging om alle bezienswaardigheden in Toscane te bezoeken juist niet te ver rijden,goede weer toch!!

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Het zwembad

Prijs/kwaliteit, echt een mini-appartement voor veel geld. Klein balkon zonder zonwering. Keuken is oud. Waterdruk viel regelmatig weg, dus geen douche of toilet doorspoelen.

• Beoordeeld op: 27 september 2015

Super ligging ten opzichte van Siena en Lucca, aan strand.

Super ligging ten opzichte van Siena en Lucca, aan strand. Zeer goed restaurant en ruime rustige kamers dicht bij zwembad.

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Heerlijk ontbijt, aardige.

Slechte bedden helaas!

Heerlijk ontbijt, aardige. Bediening tijdens ontbijt

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Afstand tot Strand,

Publiek strand maar 4 meter breed,

Afstand tot Strand, Verhuur van strandwellness (parasol, stoel, ligbed etc) Pizzarestaurant

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Het zwembad

De muren waren zo dun dat je alles van de buren kon horen en zo waren we al om 7 uur wakker