Beoordelingen over Aparthotel Adagio Rome Vatican 4-sterren

Via Damiano Chiesa 8, Trionfale, 00136 Rome, Italië

#1540 van de 3.048 vakantiewoningen in Rome

• Appartement met 1 Slaapkamer

Maar 1 restaurant nabij het hotel, dit restaurant is top maar meer keuze in de omgeving was fijn geweest. Veder is het ruim 10 minuten lopen naar de dichtstbijzijnde supermarkt.

Het verblijf was top, groot appartement en van alle gemakken voorzien. Grote keuken en royale badkamer. Daarnaast een groot balkon waarvan je een voor Rome mooi uitzicht hebt op een redelijk bebost gebied. Direct naast het station Rome Balduina.

Fijn verblijf

We hadden de "pech" dat er een gezin met jonge kinderen een kamer hadden boven de onze. Ze waren vrij actief en luid. Er is geen goede geluidsisolatie in de kamer. Ik zou persoonlijk ook zorgen dat er een hogere omheining is rond het terras. Ik kan me voorstellen dat het in de zomer vaker gebruikt wordt en ikzelf heb liever geen inkijk van anderen.

Dit hotel heeft ons een heel fijn verblijf gegeven. We hadden 2 nachten met een cadeaubox en 2 nachten met Booking geboekt. Bij aankomst heeft de receptionist ervoor gezorgd dat we we 4 nachten in dezelfde kamer mochten blijven. Een kamer met een kitchinette. De kamer was ruim, we hadden een eigen terrasje met zicht op de straatkant. We hadden alles wat we moesten hebben: veel kastruimte, iPod-station, tafel, ruim bed,... Aangename inloopdouche. Ontbijt was ook lekker en vrij uitgebreid.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

aanrader voor een city trip - rustige groene omgeving - openbaar vervoer binnen handbereik
    • Studio (2 Volwassenen)

geen bar in het hotel waar je 's avonds iets kan drinken ! ontbijtbuffet - weinig keuze in broodsoorten -kon iets uitgebreider voor een 4 sterren

zeer ruime moderne appartementen ! super vriendelijk personeel ! super service ! ligging : vlakbij station balduina en bushalte om de hoek ! restaurant vlakbij het hotel !!

Geweldige accomodatie en dicht in de buurt van Rome
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Dat er geen Lidl in de buurt was want daar hebben ze lekker brood. De bakkers en de supermarkten in de buurt vielen tegen.

De kamers waren perfect schoon en het personeel was op 1 na zeer vriendelijk. We zaten zeer dicht bij Rome. We hebben het de eerste keer met de trein en metro gedaan maar met de auto was het nog makkelijker.

Een gezellig hotelletje. Wij komen zeker nog eens terug.

Er was geen televisie op de slaapkamer. nodig indien kids in zetelbedden in de living moeten slapen.

Modieus, groot, alles ter beschikking. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

- vriendelijk personeel
    • Appartement met 1 Slaapkamer

- geluid boven buren - ontbijt had geen gebakken ei/ bacon

- vriendelijk personeel - zwembad - ruim appartement - treinstation direct naast het hotel

Mooie kamer, groot terras, prima ontbijt.

Mooie kamer, groot terras, prima ontbijt. Het zwembad en de buiteninfrastructuur leken gloednieuw. Aangename plek om even aan de stadsdrukte te ontsnappen.

aanwezigheid van een zwembad voor de kinderen
    • Studio

- verouderde kamer, hoewel de bevestigingsmail die wij ontvangen hadden bij reservatie foto's bevatte van een vernieuwde kamer : plafond met schimmel, kranen met roest ... - niet proper : menselijke haren op verschillende plaatsen in de badkamer en in de kleerkast !!! - "stofzuigerslangbuis" aan de muur als haardroger. Kan niet voor een 4*-hotel ! - geen airco op de kamer - neutraal, afstandelijk personeel aan de receptie. - veel lawaai 's nachts : geen enkele controle op wie er in het hotel binnenkomt, geen security aan de inkom. Dit gemeld aan de receptie maar niet echt een reactie op gekregen - laden & lossen door vrachtwagens aan het hotel 's ochtends zeer vroeg. - heel slechte isolatie : het minste gesprek op de gang of iemand op verdieping hoger duidelijk te horen - bijbetalen voor gebruik van een handdoek aan het zwembad, kan niet voor een 4*hotel - hotel is zeker geen 4* waard, maximum 3* - niet dat het overlast of hinder veroorzaakte, maar hotel is vlak naast een penitentiaire instelling gelegen. Bevordert uitzicht niet - groene omgeving zoals omschreven door het hotel is weinig van te merken - veel bouwwerken en kranen in de omgeving (vlak naast het hotel)

aanwezigheid van een zwembad voor de kinderen

Plezierige Accomodatie met een fijn zwembad.
    • Studio (2 Volwassenen)

Dat je voor schone handdoeken, zwembad lakens en evt. Extra schoonmaak weer moet betalen.

Ligt gunstig ten opzichte van openbaar vervoer en enkele restaurantjes.

Ruime kamer met alle voorzieningen en schoon
    • Studio (2 Volwassenen)

De condities met betrekking tot housekeeping communiceren op booking.com. Waneer geboekt wordt met een periode tussen 3 en 8 dagen is schoonmaak en wisselen handdoeken en beddengoed niet inbegrepen. Dit was niet duidelijk bij boeking en ook niet vermeld op definitief boeking bevestiging.

Ruime kamer met alle voorzieningen en schoon

Hotel prima maar te ver van het centrum
    • Studio

De slechte locatie, altijd 2x, met bus - metro overstappen om het centrum te bereiken. echt in een woonwijk, 's avonds niets te doen, geen leuke restaurants in de buurt

kamers zijn prima, ruim en schoon, nette keuken ontbijt ruim voldoende, heel behulpzame receptiemedewerkers

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Pasen in Rome!

Ontbijt was vrij sober in vergelijking van de prijs Het zwembad was gesloten.

Het aparthotel was vlak bij het treinstation, ideaal om Rome te verkennen.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Komen zeker nog eens terug om Rome verder te bekijken.
    • Studio (2 Volwassenen)

Vaatwasser was niet leeg bij aankomst. De keuken is prima, maar afwassen in de gootsteen niet mogelijk omdat de stop ontbreekt. De kraan in de badkamer zat onder de kalkaanslag.

Het ligt direct naast het metro station Balduina. Je kunt ook lopen naar het Vaticaan. Ruim appartement voor 4 personen. Wij zaten op een hoek (320) waardoor het balkon ook om de hoek doorloopt. Prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

De ligging is gunstig;

We hadden een kamer op de begane grond. balkon met tralies en gelegen naast een sportschool. De kamer had enkel een koelkast geen kookfaciliteiten wat je van een aparthotel wel verwacht.

De ligging is gunstig; naast het station en binnen 30 minuten in het centrum. Om de hoek zit een mini restaurantje waar je heerlijk kunt ontbijten en koffie kunt drinken.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Stijlvolle kamers & goede ligging vlakbij het station...

Er werd ons een snikhete kamer op het hoogste verdiep aangeboden in plaats van de gelijkvloers kamer (met werkende airco) die ons eerst was toegewezen, wat we wel een beetje louche vonden. Gelukkig mochten we zelf beslissen welke kamer het werd, waarop we natuurlijk de koele kamer kozen.

Stijlvolle kamers & goede ligging vlakbij het station Balduina. Vriendelijk personeel dat altijd voor je klaar staat.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Prima akkomodatie voor in Rome!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De hoge toeristenbelalasting van 4 euro per /pers per nacht...en dure parkeerkosten van 12 euro per dag loopt best op als je al redelijk prijzige overnachting hebt betaald....

Dicht bij openbaar vervoer, zwembad

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Geen aanrader
    • Studio

Kamer veel kleiner dan op foto - WIFI zwak in kamer - Geen onderhoud kamer gedurende 5 dagen tenzij tegen betaling - amper busverbindingen naar stad

Zwembad

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Heel ruim en luxe apartement.
    • Studio

Gehorigheid tussen de apartementen (mn contactgeluiden), maar geen reden niet voor deze locatie te kiezen!

Heel ruim en luxe apartement. Heerlijke bedden. Mooi zwembad en tennisbaan. Centrum gemakkelijk (en snel) met openbaar vervoer bereikbaar.

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

We hadden 1 appartement voor 4 personen geboekt.

Niks.

We hadden 1 appartement voor 4 personen geboekt. Toen we aankwamen en ze zagen dat we 2 grote pubers hadden, boden ze ons 2 aanliggende appartementen aan voor dezelfde prijs! We mochten eerst effe kijken voor we beslisten, maar we moesten niet lang twijfelen! de kamers waren zeer netjes en zo hadden onze kinderen ook een comfortabel bed ipv een sofabed. We verbleven er eind juli, dus heel warm, maar onze kamers bleven lekker fris dankzij de airco. We raakten makkelijk bij alle bezienswaardigheden dankzij het station naast ons hotel. Heel mooi zwembad om heerlijk te verfrissen na vermoeiende uitstappen! Heel behulpzaam en vriendelijk personeel. Supervakantie gehad!

Iets ver van het centrum

Dicht bij station. Goed restaurant naast het hotel.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

royale kamer

etenslucht van restaurant

royale kamer

Het ontbijt mocht iets uitgebreider zijn.

Het ontbijt mocht iets uitgebreider zijn.

We hadden een geweldig verblijf (studio/appartement
    • Studio

Onze studio/appartement. Ontbijt was heel goed verzorgd.

Kort maar krachtig

Het ontbijt mocht een beetje meer gevarieerd zijn

Hotel ligt erg goed gelegen en stad is makkelijk bereikbaar met de trein

• Studio

Er was geen bar of om iets te drinken gezellig zitten. Na een ganse dag te stappen

Gewoon hotel

uitstekend

Afstand centrum Rome

Zeer ruime kamers. Ontbijt niet genomen wegens aparthotel.

Personeel en de kamer

Personeel en de kamer

Schimmel in de kamer. Extra toeristentax betalen.

Het gezelschap.

Vriendelijke baliepersoneel
    • Studio (2 Volwassenen)

Soms een rioollucht in de badkamer

Vriendelijke baliepersoneel

• Beoordeeld op: 23 november 2016

• Studio (2 Volwassenen)

Misschien de sigarettenrook in de dampkap

De kamers waren heel proper. Het ontbijt was zeker in orde. We hadden niks tekort.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Leuk hotel, zeer behulpzaam personeel aan de receptie.
    • Studio (2 Volwassenen)

Hadden regelmatig lawaai van de bovenburen.

Uitgebreid ontbijt maar werd niet altijd tijdig aangevuld.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Het appartement was heerlijk ruim en een groot balkon, echt...

De bankbedden waren niet zo heel erg goed.

Het appartement was heerlijk ruim en een groot balkon, echt heel fijn. Vaatwasser, oven, waterkoker, alles was aanwezig. Top!

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Prettig hotel en fijne kamer met terras in rustige buurt.

Douche cabine wat klein. Sla ontbijt in hotel over en ga naar koffie bar naast station - veel lekkerder voor de helft van het geld. Wat wij heel jammer vonden : het zwembad is buiten seizoen gesloten (het is onverwarmd)!! Wij waren er eind maart en het was warm genoeg om te zonnen maar dat kon dus niet bij het zwembad. Een van de redenen voor ons om dit hotel te kiezen waren de vele afbeeldingen van het lekkere zwembad dus dat was een tegenvaller.

Prettig hotel en fijne kamer met terras in rustige buurt. Staff heel behulpzaam. Centrum makkelijk bereikbaar (ongeveer 30 minuten) via naastgelegen trein halte. Heerlijk restaurant een deur verderop. Overal wifi goed bereikbaar.

• Beoordeeld op: 17 december 2015

De accommodatie zit direct naast station Balduina en de...

De accommodatie zit direct naast station Balduina en de bushalte is om de hoek. Beiden rijden elk kwartier naar het centrum dus dat is super! Er was een klein levensmiddelen winkeltje en een leuk barretje voor koffie of een aperitivo. Dus prima!

• Beoordeeld op: 8 november 2015

Mooie en vooral ruime appartementen.

We hadden wat meer faciliteiten verwacht, een terras buiten, een bar om iets te drinken misschien,

Mooie en vooral ruime appartementen. Rustige omgeving

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Zeer vriendelijk personeel.

De muziek van het fitnesscentrum naast het hotel stond op sommige momenten erg luid.

Zeer vriendelijk personeel. Buiten het historisch centrum in een echte Romeinse wijk en gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 17 september 2015

De grootte van de kamer en de faciliteiten op de kamer.

Zitbanken waren te zacht en oncomfortabel. We waren min of meer verplicht om altijd op de eetkamerstoelen te zitten.

De grootte van de kamer en de faciliteiten op de kamer. Keuken en badkamer waren prima. Behulpzame medewerkers.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Zwembad en ruime studio van alle gemakken voorzien.

Feit dat handdoeken bij een verblijf van 6 dagen niet worden verschoond. Wel mogelijkheid dit via bijbetaling te doen.

Zwembad en ruime studio van alle gemakken voorzien. Prima restaurant naast hotel

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

Zwembad, ruim appartement, vriendelijk personeel baliet

laatste trein tot Balduina al om 22.20 .handdoeken zwembad betalend in de voorstelling hotel: fitnessruimte: deze is echter niet van hotel en ook betalend

Zwembad, ruim appartement, vriendelijk personeel baliet

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Grote kamer, fijn zwembad, gratis wifi met degelijke...

We namen 1x het ontbijt aan €11 pp, dit was het echter niet waard voor ons. Stelde niet veel voor voor een 4-sterrenhotel. We bleven 4 nachten, kamer werd gedurende die tijd niet gepoetst en handdoeken dus ook niet ververst, tenzij je €20 bij betaalt. Gelegen vlak naast treinstation, maar de verbindingen naar het centrum van Rome zijn niet altijd even goed.

Grote kamer, fijn zwembad, gratis wifi met degelijke snelheid. Gelegen vlak naast treinstation. Naast het hotel is een goed restaurant met degelijk eten aan een goede prijs, en met heel groot terras.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Zwembad, zitjes en ligbedjes erbij prima.

De 2 opklapbedjes voor onze kinderen in de woonkamer van het 4 persoonsappartement waren smal en lagen niet lekker. Buurt was een beetje saai, echte woonbuurt waar verder niet veel te beleven viel, terwijl het tegelijkertijd vanwege de afstand naar het centrum van rome toch wel omslachtig was om daar ' s avond nog naar toe te gaan.

Zwembad, zitjes en ligbedjes erbij prima. Leuk restaurant ernaast. Buurtwinkelcentrum op ca 7 minuutjes afstand met lekkere gelateria

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

Ruimte en inrichting van appartement, goed uitgeruste keuken...

Airco werkte maar koelde onvoldoende. Volgens brochure van hotel koelt de airco 5 graden lager dan buitentemperatuur. het was er tijdens ons bezoek 38 graden buiten...

Ruimte en inrichting van appartement, goed uitgeruste keuken, treinstation naar centrum en metro vlak naast hotel (laatste trein is wel iets te vroeg 's avonds). De prijs is zeer laag. En het zwembad was voor de kinderen zeer leuk.

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

redelijk snelle verbinding naar de mooie locaties in Rome

Op de hoogste verdieping was het uitzicht mooi maar helaas deed de airco het niet en was alles erg klein (douche en bed). Vervolgens van kamer gewisseld ivm airco. Het zwembad: beperkte openingstijden en erg ondiep (+/- 1.2meter) (Vaak) Onvriendelijk personeel Laatste openbaar vervoer naar het hotel gaat om half negen. Dit maakt het lastig om ergens rustig heerlijk uit eten te gaan. Je moet dan met de bus wat veel langer duurt en veel minder vaak gaat. We verbleven 6 dagen in het hotel maar onze kamer werd niet schoongemaakt. Dit kon op verzoek en koste 20 euro p.p. Per keer. Belachelijk! Geen schone handdoeken.. Niks..

redelijk snelle verbinding naar de mooie locaties in Rome Schone kamer bij inchecken Heerlijk restaurant om de hoek!

• Beoordeeld op: 21 maart 2016

Ruime, ordelijke kamer

Ontbijtbuffet was zeer beperkt

Ruime, ordelijke kamer Ligging vlakbij het treinstation Balduina

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

Prima appartement, goed gelegen direct naast het treinstation

Prima appartement, goed gelegen direct naast het treinstation

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Goede ligging, airco, zwembad, groot en ruim appartement met...

Goede ligging, airco, zwembad, groot en ruim appartement met balkon. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

prachtig appartement

prachtig appartement

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Heerlijk om na een dag door Rome gelopen te hebben nog even...

Heerlijk om na een dag door Rome gelopen te hebben nog even te kunnen zwemmen. Ideale ligging van het hotel pal naast het treinstation.

• Beoordeeld op: 7 juni 2015

Het zwembad en het heerlijke buiten aan onze kamer waren het...

Dat de kamer tussendoor niet schoongemaakt wordt.

Het zwembad en het heerlijke buiten aan onze kamer waren het fijnste.

• Beoordeeld op: 9 mei 2015

6,0
    De kamer was comfortabel

Geen schoonmaak in 5 dagen

De kamer was comfortabel

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel.

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel.

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Aparthotel Adagio Rome Vatican