Beoordelingen over Hotel Miramonti 3-sterren

Piazza Derna 238, 10154 Turijn, Italië

#83 van de 117 hotels in Turijn

Goed hotel, mooie locatie, in een prachtige stad.

Ontvangst verliep wat rommelig. (misschien iets van cultuur?). Het duurt 10 minuten voordat ze een kopie van je paspoort hebben gemaakt, dat is volgens mij niet nodig. Verder waren we wel vriendelijk maar wel een beetje kortaf. Het stel naast onze kamer heeft de hele nacht ruzie gehad, tot in de ochtend. Daar werd niets aan gedaan en was dus wel storend.

Prijs x kwaliteit verhouding is prima. Goed en schoon hotel, met nette kamers. Het ontbijt is prima in orde met lekkere streekvruchten en producten. Locatie is ook erg goed. Met het openbaarvervoer (tram) voor de deur kun je met een dagkaart door de hele stad rijden. En wat een mooie stad!

Niet ontevreden ,echter zeker enkele aandacht punten.

Uit rit garage liep onderzijde van mijn auto vast.

Kamer net en goed verzorgd ,echter voorzijde kamer gelegen aan een zeer drukke rotonde gehele nacht sirene's

Het ontbijt is heel uitgebreid (meerdere charcuterie, kaas,...

De koffie... en de locatie, ver van het centrum maar bereikbaar na 20 minuten tram (lijn 4).

Het ontbijt is heel uitgebreid (meerdere charcuterie, kaas, confituur, eieren, fruit, yoghourt,...), maar met chemische fruitsappen en koffie die niet te drinken is.

Prima een aanrader en zeker de moeite om nog eens te boeken.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden voor twee nachten geboekt en toen we na de tweede nacht wilden betalen was er al zonder overleg één nacht via de creditcard belast. Dit was niet de bedoeling.

uitstekende kamers en prima ontbijt opties veel keuze en ruime openingstijden. 24 uurs bar service met redelijke tarieven

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Ideaal voor wie met de auto reist.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vensters aan voorgevel zijn niet zo geluidsdicht maar goed slapers hebben daar geen last van.

Zeer royaal intercontinentaal ontbijtbuffet. Buitengewoon interessante prijs-kwaliteit. Goede verbinding naar centrum met openbaar vervoer voor de deur.

Torino is een hele mooie stad en het hotel is op een niet te lange afstand (tram) van het centrum

De kamers zijn heel smerig met zeer oud meubilair , de bedden/matrassen ruiken en zijn slecht, de badkamer was niet schoon (schimmel in de douche, wc die ruikt en geen chloor heeft gezien) en in de overige ruimtes stinkt het muf. Op zich grote kamer maar wat ons betreft niet aan te bevelen voor families met kinderen maar ook voor volwassenen is het slecht. De prijs lijkt aantrekkelijk maar dit is echt geen 3 steren hotel.

Ontbijtbuffet was prima, wij ontbeten laat maar er was meer dan genoeg van alles te vinden. Afstand met de tram tot het centrum was goed. In de buurt waren geen eetgelegenheid open behalve een goede ijssalon/koffie salon schuin tegenover.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Goed... maar niets meer...

De WIFI was schandalig slecht. Het fruitsap is van lage kwaliteit en was twee van de drie dagen op. De koffie uit de automaat is veel te zoutig. De confituur was aanwezig in een vijftal smaken, waarvan er steeds een tweetal op waren. De zeepjes in de badkamer en de douchegel werd niet dagelijks aangevuld.

Het ontbijt bevat een rijke keuze aan charcuterie en twee soorten kaas met lekkere broodjes. Tevsn is er verse yoghourt en een eitje aanwezig alsook vers fruit. Het hotel ligt een eindje buiten de stad maar is vlot bereikbaar met tram 4 die rijdt heel frequent en doet het traject naar het centrum in een twintigtal minuutjes.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Bereikbaar hotel. Goede service.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bedden waren te hard. Ontbijt op zondag te druk en weinig plaats. Geen speciaal ontbijt op zondag.

Tram dichtbij naar centrum. Super ijssalon om de hoek. Behoorlijke hulp bij vragen. Fantastische markt dichtbij.

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Turijn vanuit de buitenring.
    • Economy Driepersoonskamer

Het derde bed in de kamer was duidelijk een bijzetbed waar één lat uit de bodem ontbrak en waar een andere het heeft begeven tijdens het gebruik.

Het ontbijt was heel uitgebreid met zowel Italiaanse als Europese toetsen. Er was een rijke keuze aan zoet en zout beleg. De badkamer was ruim. Handdoeken en zeepjes werden steeds aangevuld. Het hotel ligt uit het centrum maar is vlot bereikbaar met tram 4 die aan hoge frequentie rijdt.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt, fijne bedden,snelle...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Was erg gehorig. m.n. aan de straatkant.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt, fijne bedden,snelle wifi door hele hotel, erg goede kwaliteit voor de prijs.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Veel hotel voor weinig geld.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Koffie was onitaliaans slecht bij het ontbijt. Douche matig.

Veel hotel voor weinig geld. Tegenover hotel tramlijn 4 die rechtstreeks naar centrum gaat.

• Beoordeeld op: 9 september 2016

Het verblijf is ons prima bevallen. Wij vonden het een uitzicht leuk op de rotonde.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Communicatie niet altijd vlot. Sommige receptionisten spreken alleen Italiaans..

Ontbijt was prima in orde. Locatie goed, maar door verkeer soms wat aan de luidruchtige kant. Koelkast op kamer. Prijs/kwaliteit verhouding is in overeenstemming met aanbod. Tegenover hotel is een prima eettentje, niet duur en goede kwaliteit, vonden wij

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Redelijk hotel alleen bovenste verdieping kamers waren niks daar lagen wij net .

De zolder(familie) kamer op de 9 verdieping. Raam op de grond waarvoor je moet bukken om erdoor te kijken Lift gaat tot 8 . Ontbijtzaal te klein en te warm voor zo'n groot hotel.

Schoon en vriendelijk

• Beoordeeld op: 20 juli 2016

Redelijk hotel voor een goede prijs.
    • Economy Driepersoonskamer

De badkamer was niet helemaal schoon. De bedden zijn hard (kwestie van smaak wellicht). De buurt is niet echt top, alleen zou ik hier niet snel 's avonds rondlopen.

Redelijk hotel voor een goede prijs. Er werd toch een waterkoker op onze kamer geplaatst.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Voldoende voor de prijs die ervoor gevraagd werd.

Locatie van het hotel.

Kamer was netjes en schoon. Ontbijt was voldoende.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Prettig verblijf met een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Goede kamer, redelijke ligging in de stad, aardige mensen, goed ontbijt. Schoon, grote kamer.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Prima locatie voor Todays festival.

Kamer was simpel, maar prima. Ontbijt was goed, lekker uitgebreid.

Zeer vriendelijk personeel
    • Economy Driepersoonskamer

Zeer goed personeel, luxe en goede prijs! Open zwembad op het dak!

Grote kamers.

Grote kamers. Uitgebreid ontbijtbuffet

Fijn hotel voor een lage prijs

Bedden enigszins hard

Goede prijs-kwaliteitverhouding Ontbijt was heel uitgebreid Comfortabele kamer

Oud hotel, vriendelijk personeel, zeer basic ontbijt

Oud, pover ontbijt

Grote kamer. Apparte ruimte om de kinderen te laten slapen

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Het ontbijt was heerlijk.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was heerlijk.alleen de koffie iets minder,We waren al voor de tweede keer.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

We Radeon idereen dit hotel aan!

Alles was OK

Naast het hotel was een goed restaurant Quasi voor de deur Kwam de tram zo kon je makkelijk in het centrum komen heel mooie stad!!

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Prijs kwaliteit was wel ok

Kamer was wel proper maar aan renovatie toe (badkamer)

Openbaar vervoer was vlakbij (wel nodig want het hotel ligt ver uit het centrum)

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Goed uitgangspunt voor bezoek aan Turijn.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor ons kon het niet beter.

Mooie, ruime kamer met goede voorzieningen. Prima directe verbinding met tram naar centrum. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

De lift was klein en ontbijt sober maar genoeg

De lift was klein en ontbijt sober maar genoeg

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Ontbijt degelijk
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers zijn wel erg sober ondertussen, need a facelifr

Ontbijt degelijk

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Prijs is goed
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Redelijk kleine kamer waar en bureau haaks was ingefrommeld. Uitzicht op armoe. Turijn vinden wij een vieze, saaie stad.

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Goedkope tussenstop bij het doorreizen

Ontbijt was ronduit slecht. Ongezellige kamers.

Dichtbij tramhalte om naar het centrum te gaan.

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

Heel goede prijs-kwaliteit verhouding.

Zeer trage WIFI verbinding. Niet ideaal voor zakenmensen die vanop de kamer willen werken.

Heel goede prijs-kwaliteit verhouding. Ruime kamers, standaard badkamer met klein douchecabine.

• Beoordeeld op: 1 februari 2016

Voor de prijs van dit hotel krijg je echt waar voor je geld.

Geen yoghourt bij het ontbijt. Zeep en shampoo werd niet aangevuld na de eerste nacht. Het hotel is op 20 minuten per tram van het centrum gelegen, dus niet goed gelegen maar met de tram, die aan heel hoge frekwentie rijdt, goed te doen.

Voor de prijs van dit hotel krijg je echt waar voor je geld. De minibar met water is gratis. Op de kamer staat een waterkoker. Je kan er gratis koffie of thee zetten. er is ook suiker voor handen, maar geen melk. Het ontbijt is echt uitgebreid, met salami, kippewit en ham als vleessoorten.

• Beoordeeld op: 7 december 2015

We hadden een prima kamer met schone, redelijk nieuwe...

Om in het centrum te komen moesten we wel elke keer 20 minuten met de tram en die reed maar tot ongeveer 1 uur 's nachts.

We hadden een prima kamer met schone, redelijk nieuwe badkamer. Ontbijtbuffet was ook goed!

• Beoordeeld op: 15 november 2015

Ligging, direct aan tramlijn 4 vanaf Centrum en Station.

Altijd het gevoel dat je wordt opgelicht door die Italianen, Dagkaart openbaarvervoer proberen te kopen bij de Tabakzaak naast het hotel, daar wordt verteld dat ze alleen 90 minuten kaartjes hebben. Terwijl je bij een andere (T) tabak zaak gewoon deze kaart kunt kopen voor €5,-

Ligging, direct aan tramlijn 4 vanaf Centrum en Station.

• Beoordeeld op: 13 november 2015

Korte rit vanaf vliegveld.

Korte rit vanaf vliegveld. Hotel op kleine afstand van centrum, dat zowel lopend als per tram/bus eenvoudig bereikbaar is. Auto gratis in de buurt te parkeren. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2015

Grote badkamer, heel vriendelijk personeel, goede...

Beetje krappe ruimte tussen bed en kastje, locatie wat ver van het centrum

Grote badkamer, heel vriendelijk personeel, goede tramverbinding. Goede prijs-kwaliteitverhouding

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Locatie ver van het centrum, maar wel een zeer regelmatig...

Bij aankomst is ons verteld dat ontbijten vanaf 6u mogelijk is. Wij hadden een vroege vlucht. Toen we klaar stonden om te ontbijten, bleek dat in het weekend afwijkende ontbijttijden golden! Uiteindelijk door de nachtreceptionist geholpen aan yoghurt en wat ontbijtgranen. Sterke schoonmaakgeur in de kamer. Zeer onaangenaam.

Locatie ver van het centrum, maar wel een zeer regelmatig rijdende tram (lijn 4) naar het centrum. Personeel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2015

Het hotel heeft alles wat je nodig hebt voor een stedentrip

Als ik iets negatiefs moet noemen... We hadden een tweepersoonskamer en er was maar 1 stoel (maar daar hadden we niet echt last van verder)

Het hotel heeft alles wat je nodig hebt voor een stedentrip

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

Vriendelijke receptioniste die ons toch 'n parkeerplaats...

Ontbijt viel echt tegen (klagen niet gauw, maar dit was echt minimaal)

Vriendelijke receptioniste die ons toch 'n parkeerplaats bezorgde, ondanks dat we die vergeten waren te reserveren.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Goede en goedkope pizzeria om de hoek (tegenover de lidl),...

Belabberde airco. Kregen te horen dat hij het niet goed zou doen omdat het hotel vol zou zitten. Dat slaat natuurlijk nergens op, je boekt niet voor niets een kamer met airco! Nu zwetend in een kamer met een temperatuur van 28 graden geslapen. Mieren in de (bad)kamer, op 5 verdiepingen hoog. Bloedvlekken en andere vuile vlekken op sommige handdoeken. Weinig stopcontacten (en geen één in de buurt van het bed) Gehorige kamer, de buren zijn bijna letterlijk te verstaan.

Goede en goedkope pizzeria om de hoek (tegenover de lidl), 100meter lopen. Prima douche voor Italiaanse begrippen. Tramverbinding naar het centrum is goed te doen (tram 4).

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

naast het hotel is een super lekkere italiaans restaurant,...

naast het hotel is een super lekkere italiaans restaurant, waar persoonlijke service hoog in het vaandel staat, hoe heerlijk na een lange reis lekker te eten en zo je bed in te rollen

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Openbaar vervoer naar de stad .

Ondanks airco toch nog te warm ! En had gevraagd gelijkvloers en lagen op hoogste verdiep ! Parkeren is ook een probleem ..

Openbaar vervoer naar de stad ...

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

Prima hotel en een zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

Prima hotel en een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. In de omgeving een paar restaurantjes. Aan de overkant een super goeie keet met heerlijke broodje kebab en pizza. Tram 4 voor de deur naar de binnenstad.

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

locatie

netheid,koude koffie,ontbijt zeer beperkt,slechts 1 personeelslid met een beetje Engelse kennis... airco bedroevend

locatie free wifi grootte van de kamer koelkast doet goed zijn werk

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

goede locatie,vlakbij een tramstation, goed ontbijt,

geen wifi op kamer, we lagen vlakbij de straat , dus wel wat luidruchtig s'morgens, gordijnen mochten donkerder, wat te veel licht dat binnenviel

goede locatie,vlakbij een tramstation, goed ontbijt,

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

Goede tram verbinding met centrum van de stad

Kamer voor 3 personen wat aan de kleine kant. Was oorspronkelijk een kamer voor 2 personen waar men gewoon een bed heeft bijgezet. Op de site van het hotel wordt vermeld dat er een kitchenette aanwezig is, deze was er bij onze kamer echter niet. Bij boeking moet er worden aangegeven of er een kitchenette is of niet!!!

Goede tram verbinding met centrum van de stad

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

keurig ontbijt, parkeren in de omgeving geen probleem, tram...

keurig ontbijt, parkeren in de omgeving geen probleem, tram stopt voor de deur

• Beoordeeld op: 21 februari 2016

Geen restaurant, ontbijt in een troosteloos souterrain...

Geen restaurant, ontbijt in een troosteloos souterrain,weinig parkeerruimte

• Beoordeeld op: 18 december 2015

werd op alle vragen in het hotel goed geholpen.

we waren met drie personen hadden liever 3 1 persoonsbedden willen hebben ipv 1 2 persoonsbed erbij

werd op alle vragen in het hotel goed geholpen.

• Beoordeeld op: 17 december 2015

De ligging tov het centrum.

Het geluid van het verkeer buiten. De deur naar het terras sloot niet goed.

De ligging tov het centrum.

• Beoordeeld op: 1 november 2015

Bedden

Openbaar vervoer WiFi Douche Ontbijt

• Beoordeeld op: 12 oktober 2015

Gratis parkeren voor deur

Afstand naar het centrum maar er is wel een tram die stopt voor de deur

Gratis parkeren voor deur

Goede tramverbinding met centrum, ontbijt ook uitgebreid

bed/matras was weg hard

Goede tramverbinding met centrum, ontbijt ook uitgebreid

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Door de ligging een goed uitgangspunt voor stadsbezoek en...

weinig sfeer.

Door de ligging een goed uitgangspunt voor stadsbezoek en dicht bij de luchthaven.

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Ruime kamer, prima locatie.

Water uit de kraan was zeer weinig. En er stond maar 1 stoel op de vier persoonskamer.

Ruime kamer, prima locatie.

Nette kamers, goed ontbijt, vlakbij tramhalte

niet zoveel parkeergelegenheid

Nette kamers, goed ontbijt, vlakbij tramhalte

• Beoordeeld op: 19 september 2015

Prijs kwaliteit

Prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Prijs/kwaliteit;

Ontvangst stug ; geen plaats in garage; ontbijt en wifi kan beter.

Prijs/kwaliteit; Locatie aan tramlijn

• Beoordeeld op: 31 augustus 2015

Prachtig hotel.

Er is ons niets tegengevallen, absoluut een aanrader.

Prachtig hotel. 24/24u service. Ontbijt was lekker en voldoende uitgebreid. Goedkoop!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Ver van het centrum wel tram voor de deur

Ver van het centrum wel tram voor de deur

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

Locatie (ver van hete centrum); personeel

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

De vriendelijke dames bij de receptie!

Niks, alles wat je nodig had was er.

De vriendelijke dames bij de receptie! De goede service en het uitgebreide ontbijtbuffet. Toppie!

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Voor lage prijs n prima hotel, grote kamer, behulpzaam...

Voor lage prijs n prima hotel, grote kamer, behulpzaam personeel en prima ontbijt! Turijn centrum in 10 min. Met tram te bereiken, mooie stad!

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Ruime, propere kamers.

temperatuur in de ontbijtzaal aan de hoge kant

Ruime, propere kamers. Parking voorzien bij het hotel.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Bouwactiviteiten in hotel. prijs kwaliteit is prima.

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Eigenlijk niets

Hotel is eenvoudig, smalle bedden, nog smallere lift, wel een groot balkon, maar geen stoelen, geen tafel op balkon

Eigenlijk niets

Er waren mieren op de kamer. We zaten dan nog op het 9de verdiep

De goede wifi verbinding en de prijs

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Super goed ontbijt.

Super goed ontbijt. Winkels in de buurt. Tram en bus voor de deur. Aardig personeel.

• Beoordeeld op: 20 juli 2015

de lokatie was perfect , badkamer was goed ,

De dame achter de balie was niet echt behulpzaam .

de lokatie was perfect , badkamer was goed , parkeergelegenheid goed .

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Gratis parkeer underground

Vieze kamer muren

Gratis parkeer underground

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

De kamer was voldoende ruim en de voorzieningen waren prima.

Afstand tot het centrum (ruim 20 minuten met de tram).

De kamer was voldoende ruim en de voorzieningen waren prima.

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

kamer aan de achterkant, dus geen verkeersdrukte.

kamer aan de achterkant, dus geen verkeersdrukte.

• Beoordeeld op: 28 mei 2015

Parkeerplaats voor de ingang

Parkeerplaats voor de ingang

Er zijn ook 14 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Miramonti