Beoordelingen over Residence San Giusto

Via dell'Istria 7 (Check-in at Hotel San Giusto), 34137 Trieste, Italië

#61 van de 121 vakantiewoningen in Trieste

Prima appartement midden in stad.

Kapotte airco.

Mooie schoon en ruim appartement op de bovenste verdieping. Keuken in verhouding klein tov de rest van de kamers. vooral als je hier ook ontbijt. Met 4 kinderen is het dan krap. Parkeren is een drama. Parkeer garage was iedereen vol als wij er waren. 1 dag zelf een uur rond gereden voor een parkeer plaats. Wij zaten er met ruim 35-38 graden en na de 1e dag ging de airco al stuk. Gemeld bij receptie en dat gingen ze maken, hooguit 1 dag zou het duren. Dag erna nog geen airco. Vrienden hadden langs ons een appartement en sliepen met zijn 5en op 1 kamer. Die gingen nu naar receptie en kregen ventilatoren. Dag erna nog een airco en wij wilden ook ventilatoren maar die waren op.......

• Beoordeeld op: 27 februari 2016

Het apartement is ruim en confortabel

De wifi werkte in eerste instantie helemaal niet en na hulp van het personeel slechts op een apparaat de smartphone.

Het apartement is ruim en confortabel

• Beoordeeld op: 29 juli 2015

Parkeergarage

De kamer. Heel duidelijk een kamer geboekt met wasmachine omdat we op de helft van de reis waren en erop hadden gerekend een was te kunnen draaien. Stond beschreven in de kamervoorwaarden en op de foto. De geboekte 2-pers. kamer was niet meer beschikbaar. We kregen een 6-pers. kamer zonder was machine. Toen we gingen klagen kon de baliemedewerkster ineens geen Engels meer..... Ook booking kon niets voor ons doen, slechte service!

Parkeergarage

• Beoordeeld op: 30 september 2015

Goed appartement

Afstand en hulpmiddelen parkeergarage en appartement (niet in 1 gebouw

Goed appartement Parkeerfaciliteit

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

Appartementen waren ruim en koel en erg mooi.

Locatie was redelijk, niet super. Dus de plek in de stad.

Appartementen waren ruim en koel en erg mooi. Mooier dan thuis! Vriendelijke medewerkers.