Beoordelingen over Hotel Villa Glicini 4-sterren

Via Valpellice 68/A, 10060 Pinerolo, Italië

#9 van de 12 hotels in Pinerolo

super lokatie voor enkele nachten bij goed weer.

De familie kamer moet je niet te veel van voorstellen. Badkamer zeer schoon maar echt gedateerd. De locatie van het hotel is aan een drukke industrie straat. ontbijt ruimte is te klein en niet prettig. Voor enkele dagen geschikt maar niet langer.

Bij goed weer, helemaal geweldig. Perfect zwembad en recreatie. Restaurant erbij is eenvoudig betaalbaar en goed. Het in de buurt gelegen stadje is heel leuk met super restaurantjes. Op 20 minuten is Turijn en een bezoek aan Juventus is de moeite waard. Naast het hotel ligt een grote supermarkt voor boodschappen.. Ontbijt is compleet en lekker met super koffie.

Geen raam in de kamer Drukke baan Dunne kussens

Vriendelijk personeel Ontbijt was aanvaardbaar, niets speciaal Hygienische en ruime kamer Goed bed

Prima hotel met mooi zwembad langs een doorgaande weg.

Ligging langs een doorgaande weg, 's avonds geen gezellige gelegenheid om nog even iets te drinken..

Goed ontbijt, mooi zwembad. Ligging dicht bij Turijn (mooie stad!)

Geen 4 sterren waard.

Kamers zijn eenvoudig. Voor de faciliteiten zoals binnenzwembad en gym moet extra betaald worden. Daarbij zijn de tijden voor het gebruik ervan beperkt. Sommige foto's van het buitenzwembad kloppen niet. Er is geen grote glijbaan, alleen een kinderzwembad met een apart buitenbad (ondiep). Op basis van mijn hotelervaringen (verblijf minimaal een half jaar in een hotel over de hele wereld), is dit een 2-3 ster hotel. Hotel is "overrated", komt niet in de buurt van 4 sterren.

Ontbijt was voor Italiaanse begrippen goed. Is ingesteld op een internationaal publiek.

propvil zwembad slechte bedden goede airco

Slechte bedden krappe kamer mager ontbijt en volle volle volle zwemgelegenheid en verder niets in directe omgeving. Armoedig hotel. Wifi viel best vaak weg.

Goede airco leuk zwemvad maar overvol...als in letterlijk busladingen kinderen. Voor hotelgasten en alle Iralianen uit de wijde omgeving. Paste soms nauwelijks in zwembad laat staan ligbedje.

Zeer goede prijs

Verouderde kamers, met weinig kastruimte Ontbijt was erg standaard Centrum enkel met auto te bereiken

Zeer goede prijs Fijn zwembad, zeker voor kinderen Fijne uitstap naar Turijn op 30min rijden Ruime kamer

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Het was een goed hotel.

S'avonds niks te doen. Tot 20:00 kon je zwemmen verder kon je alleen in het restaurant zitten.

Het was een goed hotel. Fijn dat de kinderen bij ons op de kamer konden slapen. Ook zat er een deur tussen zodat ze toch een beetje hun eigen slaapkamer hadden. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Prima keuze zeker met kinderen

Prima locatie om ook als tussenstop te relaxen. Zeer vriendelijk personeel, leuk zwembad. Prima restautants in de buurt. En ook genoeg te zien en niet al te ver van Turijn.

Goed verblijf voor korte vakantie

Ontbijt was mager in een kleine en rumoerige zaal

Mooi zwembad naast hotel

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Een goede prijs qualitieit verhouding voor een kort verblijf

Douche in de badkamer was niet 4 Sterren waardig

Personeel was heel klantvriendelijk

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Voor de kinderen was het i-de-aal dat er zo'n prachtig...

Ik vond het niks dat we als familiekamer een kamer op de vliering kregen. Als ik in mijn bed wilde stappen, moest ik gebogen onder het dak door naar mijn bed zien te komen. Dat is toch geen kamer? Het ontbijt vond ik ook erg matig.

Voor de kinderen was het i-de-aal dat er zo'n prachtig zwemparadijs bij het hotel zat.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Receptioniste was erg vriendelijk en behulpzaam!

Zwembad bij hotel is een openbaar zwembad, erg druk met scholen niet echt vakantiegevoel. Personeel restaurant erg onvriendelijk spreekt geen engels en laat je uren wachten hierdoor. Kamers echt vies! Schoonmaak is echt heel hard nodig, kamer lag vol dode insecten, badkamer vol schimmel etc. Geen aanrader!!

Receptioniste was erg vriendelijk en behulpzaam! Helaas was zij ook de enige!

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

De pizza's waren erg lekker maar de communiactie is...

Dat vrijwel niemand Engels spreekt in dit hotel is een grote handicap.

De pizza's waren erg lekker maar de communiactie is verschrikkelijk. Het lijkt alsof ze zelden toeristen krijgen.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Het ontbijt was een verademing op alle negatieve punten van...

Dit hotel verdient net 2 sterren ipv 4. Het op de plaatjes prachtige zwembad en mede de reden dat we geboekt hadden was al een jaar niet meer open. Het water was nog groener dan onze sloot. Onze kamer was net boven de bar/disco. Tot half 1 s'nachts werden we onze bed uit gedreund. oud meubilair, vies, airco werkt niet.

Het ontbijt was een verademing op alle negatieve punten van het verblijf. Ruime selectie van zoetigheden en heerlijke koffie natuurlijk

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Villa Glicini