Beoordelingen over Residenza Ave Roma

#599 van de 3.119 B&B's en herbergen in Rome

Gebaseerd op 404 beoordelingen over deze B&B

9,8

9,7

De kamer in dit kleine hotel was uitstekend, en leuk...

Kleinigheidje: de wifi werkte niet optimaal.

De kamer in dit kleine hotel was uitstekend, en leuk gedecoreerd. Het ontbijt was (naar italiaanse maatstaven) erg goed en ook de locatie, op loopafstand van het centrum en alle bezienswaardigheden, was uitstekend. Maar wat ons verblijf perfekt heeft gemaakt is de gastvrijheid van Vera, die voor de gasten zorgde als voor familie. Nog nooit heb ik me in een hotel meer welkom gevoeld! Vera was overal, ze zorgt voor het ontbijt, ze ontvangt aan de balie, ze geeft toeristische tips, ze houdt de kamers schoon en heeft altijd tijd voor een vriendelijk gesprekje. Vera heeft van onze vakantie een mooie belevenis gemaakt, we komen zeker terug.

Knus, romantisch en prima ligging!

Beetje jammer was dat er enkel wifi was in de ontbijtruimte en niet op de kamer.

Kleinschalig en knus hotel, gelegen op de begane grond. Ontbijt voldeed prima. Diverse soorten koffie, thee, sapjes, brood/croissants/cake, diverse beleg, fruit, melk en cornflakes. Het heeft een prima ligging om te voet de (belangrijkste) oudheden te bezichtigen. Om de hoek (Via Giuseppe Zanardelli) is de bushalte (diverse lijnen) en de taxistandplaats en gezellig en lekker restaurant Jazz Café. Tip: neem hier de (witte) taxi naar Ciampino voor € 30,00 of € 50,00 naar Fiumicino. De gastheer en gastvrouw Vincenzo en Daniëla waren vriendelijk en behulpzaam. T.o.v. Van andere recenties vonden wij het matras prima (kamer nr. 5).

Gezellig klein hotel, perfecte ligging en voldoende faciliteiten

De opberggelegenheid voor onze kleding had iets beter gemogen.

De locatie is uitstekend, het personeel (max. 2 personen) is vriendelijk en behulpzaam en het ontbijtje is ok. De sfeer is knus in de ontbijtkamer.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Het was een uitstekende ligging.

Eigenlijk viel niks tegen enkel het ontbijt zou misschien iets beter kunnen. Er was wel variatie in beleg maar we misten wel pistolets en een eitje bij ons ontbijt.

Het was een uitstekende ligging. Een gezellige ruime kamer. Vera en Vincenzo waren heel vriendelijk en behulpzaam. Zelfs voor mijn verjaardag kreeg ik een leuke attentie. We komen hier zeker nog terug!

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Zie bij wat did you like

De bedden (matrassen) mogen wat beter. Voor de rest was het wat ons betreft prima in orde !!

Het ontbijt was prima. De gastvrouw en gastheer waren zeer behulpzaam en vriendelijk. Deden absoluut niet moeilijk als je wat wilde hebben of als het om andere zaken ging. Het bed behoeft naar onze mening verbetering. Het matras was nogal hard. Het hotel / Pension was erg knus en nostalgisch, maar ook erg jaren '30 stijl naar onze mening. Stel je niet al te veel eisen, dan is dit absoluut en aanrader, zeker voor wat betreft de locatie. Het ligt op loopafstand van de St-Pieter, en het ligt dicht bij het centrum, dus bij winkels, restaurants, eet-cafe's, alsmede monumenten en overige historische bezienswaardigheden. De gastvrouw en de gastheer hielpen bij het inchecken voor de boardingpas en regelde ook de taxi naar de termini zonder extra betalingen. Ze waarschuwden vooraf op tijd dat er eventueel een bus-staking kan komen. Ook kregen we -bij het aanmelden van de gastheer enige tips en waarschuwingen voor zakkenrollers enz. Kortom een aanrader dit pension.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Knus en gezellig, en fantastische locatie t.

Knus en gezellig, en fantastische locatie t.o.v. de bezienswaardigheden

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Heel hartelijke en vriendelijke eigener

Heel hartelijke en vriendelijke eigener

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

Centrale ligging nabij piazza navona en uitermate...

douchekop lekt, pocketvering matras (zijn wij niet gewend)

Centrale ligging nabij piazza navona en uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 24 december 2015

Geweldige mensen.

Geweldige mensen. Locatie is heel goed, midden in de stad.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Residenza Ave Roma