Beoordelingen over Residenza Belli Inn

Via Goffredo Mameli 47, Trastevere, 00153 Rome, Italië

#2446 van de 3.119 B&B's en herbergen in Rome

Het was top!

Niets viel tegen! Alles was gewoon goed!

Dit is echt een aanrader! De kamers zijn klein maar heel schoon en netjes. Het personeel is erg aardig en heel behulpzaam. Alles kan en niks is teveel. Iedere ochtend op de kamer een simpel maar lekker ontbijt. En de wijk is super leuk! Echt Italiaans zeg maar. Kleine, gezellige, authentieke straatjes met goede eetgelegenheden. Laat je adviseren over waar je wel en niet moet gaan eten zodat je niet teveel betaald. Onze aanrader is Cajo&Gajo! Ontzettend goed, lekker en gezellig! En je wordt niet bedonderd 😉!

Rustig en sfeervolle locatie

De foto's op de website zijn misleidend. De kamer was erg klein en leek meer op een studentenkamertje dan een hotelkamer. Aantal keer aan het bed gestoten, omdat er zo weinig ruimte was om te lopen.

Het personeel aan de receptie en de schoonmaak was erg vriendelijk en behulpzaam. De schoonmaak kwam elke ochtend vragen hoe het beviel en was erg geïnteresseerd. Goede ligging, wel wat ver van het centrum, maar prima bereikbaar met de tram (lijn 8). Goede airco, fijne warme douche en kamer was hygiënisch. Ook lekkere bedden en rustig binnenhof.

Prima verblijf dichtbij het nachtleven van Trastevere.

Er was geen bidet in de badkamer. De kamer was, zeker voor deze prijs, wat aan de krappe kant, maar dat is in Rome te verwachten.

Bijzonder vriendelijk personeel! Het hotel is gelegen in een uitstekende buurt, dicht bij een gezellig uitgaanscentrum maar wel in een rustig hoekje. Ontbijt wordt op de kamer gebracht, super!

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Een aanrader!
    • Superior Driepersoonskamer

Heerlijk ontbijt op bed. Heerlijk vers. Vriendelijk personeel. Schone kamer. Hele leuke buurt met leuke restaurantjes en cafeetjes. In deze buurt nog niet zo heel veel toeristen. Centraal gelegen t.o.v. het centrum. Prima locatie voor een aantrekkelijke prijs.

goede uitvalsbasis voor bezoek aan de stad.

Wij hebben niet voor ontbijt in het hotel gekozen. Dat moest op de gang gekozen worden en in de kamer opgegeten, maar dan moest je op het bed zitten met je cornetto. In de wijk zijn echter uitstekende ontbijtmogelijkheden.

eenvoudige kamer en goede badkamer. Mooi deel van Rome met veel leuke restaurants en mooie straatjes en huizen. Echt een wijk om doorheen te slenteren. Ook prima uitvalsbasis om het centrum in te lopen.

perfect voor een stedentrip in hippe wijk Trastevere.

kleine badkamer. Geen lounge of bar

charmante residenza. modern en netjes. "ontbijt op bed". ligging in Trastevere is perfect. Supergoede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

De locatie is heel goed.

Het gaat om een appartement in een gebouw (residentieel) omgebouwd naar 3 slaapkamers. Water debiet is problematisch (wat het al is in Rome maar als je 3 kamers maakt op een systeem voor 1 badkamer, is het nog erger), het water in de douche gaat van koud naar heet terug naar koud zonder dat je de knop aanraakt en als je de knop toch vastneemt dan heb je die in je hand. Jammer.

De locatie is heel goed.

Eenvoudige locatie, schone kamer in dependance in gezellige omgeving met veel terrasjes.

op omschrijving stond 2e toilet, maar deze was niet aanwezig.

eenvoudig ontbijt op kamer gebracht. Bestond uit croissant, jam, thee/koffie en sap. Wij zaten in dependance, elke dag schone handdoeken en schone kamer en groot bed.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Niets is wat het lijkt.

Moest direct betalen en de slechte brandveiligheid. We werden ondergebracht in een nabij gelegen pand 3 hoog achter. Er waren geen rookmelders en vluchtwegen. Het wordt mooi verkocht, maar is in werkelijkheid anders dan de foto's op bookings doen vermoeden. Elektriciteit is gevaarlijk aangelegd. Niet boeken!!!!

De locatie in Trastevere

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Leuke locatie maar geen enkele luxe

Het bed was kei hard... we hadden vermeld dat we een baby van 1j hadden maar kregen ipv een kamer op de begane grond (waren er 6 in het hoofdgebouw) een kamer op de 3e verdieping in een bijgebouw. De kamer en vooral badkamer zijn heel klein. Ik vind €150 voor 2 nachten te veel voor dit hotel. Ik had ook gevraagd om een kinderbedje op de kamer (dit was een optie) maar helaas kon dit toch niet toen we aankwamen. Dus ons baby'tje in het midden op het harde bed.

De ligging van het hotel is heel goed! Leuke beurt, 30 minuten wandelen van Rome centrum. In de buurt zijn ook gezellige pleintjes om iets lekker te eten & drinken.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

De locatie is heel fijn met name voor het avondeten in de...

Het ontbijt was minimaal.

De locatie is heel fijn met name voor het avondeten in de gezellige straatjes in de wijk. De kamer was schoon. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De laatste dag mochten wij de koffer nog laten staan na de check out.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Kleinere kamer gekregen dan geboekt

Dat wij een kamer van 16 vierkante meter kregen i.p.v de geboekte kamer van 23 vierkante meteoriet apart toilet zoals in de omschrijving staat. De vergoeding die voorgesteld is, is een gratis nacht voor als we weer in Rome komen. Het prijsverschil van 20 euro per nacht tussen deze 2 kamers wenst men niet aan ons uit te betalen

Vriendelijke dames die het ontbijt, de receptie en de kamers beheerden

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Matige locatie met een stevige prijs.

Bij aankomst zat er nog een remspoortje in de toiletpot. schoonmaak kon beter. ontbijt is goed voor een kleine eter die van wat zoetigheid op de boterham houdt. ontbijt wordt op een dienblad naar de kamer gebracht en moet je op de rand van je bed nuttigen.

Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Niet voor herhaling vatbaar.

Geen opbergruimte, slecht sanitair en koud douchewater. Schoonmaak was slecht, 1 dag zelfs helemaal niet schoongemaakt. We zijn toen zelf op zoek gegaan naar nieuwe handdoeken. Kamer is in een appartementengebouw bewoond door de Italianen zelf. Geen faciliteiten aanwezig. Ontbijt werd op de kamer gebracht. Je kon elke dag aangeven hoe laat je ontbijt wilde en wat je voor het ontbijt wilde, maar elke dag was het moeilijk om ons te voorzien van datgene wat we gevraagd hadden. De cappuccino was altijd lauw, de croissantjes niet vers.

Er was een aparte slaapkamer voor de kinderen en de bedden waren goed (harde matrassen).

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Nette locatie net buiten centrum Rome
    • Classic Tweepersoonskamer

De locatie is qua vindbaarheid wat lastig. Residenza Belli Inn zit in een soort van appartementencomplex waardoor van buitenaf niet gelijk zichtbaar. Een bordje naast de toegangsdeur maakt het pas duidelijk. Ontbijt erg basis.

Kamer was groot genoeg en netjes schoon. Op een paar minuten lopen van tramhalte in Travestere met goede verbinding naar piazza Venetië. In de aanliggende staten voldoende eetgelegenheden en leuke pleintjes.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Niet tevreden
    • Superior Driepersoonskamer

De slaapkamers superieur waren zeer benauwd, en erg krap met blauwe schenen en tenen tot gevolg. Ook vonden we de veiligheid ivm de kopte niet goed. Via een liftje , of je kon met de trap naar 3 hoog kwamen we in een zeer krappe hal, met 4 deuren naar de kamers . Wij vonden het nogal link. Qua veiligheid. Om half 10 kwam er een dame die vertelde dat ze zo ging schoonmaken. Wij zijn toen de markt opgegaan , en bij terug komst om 12.30 om spulletjes terug te brengen. Was ze nog niet klaar als we maar even wilde wachten. Wij hebben toch onze spullen op de kamer gelegd, met als gevolg dat ze erg boos werd , omdat ze de gang van wel 4 x 1 opnieuw moest dweilen.

Het ontbijt was redelijk, alleen dat je het op bed moest opeten vonden we niet zo geweldig. Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

De locatie.

Bemanning receptie, ontbijt op de kamer. Schoonmaak kamer eerste dag goed, daarna minder.

De locatie. Openbaar vervoer goed bereikbaar en gezellige pleintjes met diverse restaurant op loopafstand.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Goede ligging, en alles op loopafstand.

Uitzicht vanuit de kamer naar de binnenplein is niet alles, maar zodra je buiten staat, maakt dat weer alles goed!!

Goede ligging, en alles op loopafstand. Bakker om de hoek, talloze restaurants in de buurt. Geweldige sfeer in de wijk.

Locatie was super.
    • Superior Driepersoonskamer

Beperkt ontbijt, geen donut voor de kids. Watertemperatuur in de douche is moeilijk te regelen.

Locatie was super. Goede bedden.

Kamer viel ons tegen, klein-bedompt(geen lichtinval)-gordijnen gingen niet open/dicht-slechte douche

Kamergrootte, badkamer, douche

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Prima hotel met een perfecte ligging. Ontbijt op de kamer was ook prima.

Oud, te gedateerd en tegen het smerige aan.

Zeer gedateerde kamer, zeer oude bedden en meubilair, te oude badkamer.

Leuke buurt, vriendelijk personeel

Prima verblijf maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.
    • Classic Tweepersoonskamer

Veel geluidsoverlast

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Uitstekend verblijf, voor een lage prijs!

De grootte van de kamer

Heel goed ontbijt!

gordijnen konden niet dicht

het meedenken vh personeel

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Stedentrip

Erg kleine kamer en badkamer, airco was een monoblok systeem, dus erg veel geluid!. Ontbijt minimaal.

Locatie en hygiëne

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Kamer was netjes
    • Superior Driepersoonskamer

Ontbijt was heel slecht. Kamer was heel warm,airco functioneerde niet. Niet kunnen slapen veel te veel herrie van buiten.

Kamer was netjes

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Kamer is klein maar schoon en prima.

Er staat een check-in tijd vanaf 11.00. Dit klopt niet. Er is pas vanaf 02.30 in de middag iemand aanwezig. Om 11.00 konden we de spullen achter laten, maar moesten om 14.30 terug om in te checken. Erg vervelend dus!

Kamer is klein maar schoon en prima. Ontbijt in de kamer was ook goed. 10 min lopen naar Trastevere.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

De mooie bedjes en behangpapier !

Het onbijt! Enkel 1 koffie en 1 croissant en sandwich! Mocht meer keuze zijn!

De mooie bedjes en behangpapier ! En De ligging is echt super! Kort by het stad

• Beoordeeld op: 30 april 2016

Uitstekende ligging in de levendige wijk Trastevere!

Het ontbijt is simpel maar doeltreffend.

Uitstekende ligging in de levendige wijk Trastevere! Alle bezienswaardigheden op relatieve loopafstand (30min max)

• Beoordeeld op: 17 maart 2016

Mooie accommodatie, zeer proper, vriendelijk personeel,...

Iets meer aan de buitenkant van Rome, toch met gebruik van openbaar vervoer perfect te doen. Zeker als je kijkt naar prijsverhouding.

Mooie accommodatie, zeer proper, vriendelijk personeel, comfortabel, zeer goed ontbijt inbegrepen. Deze b&b is zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Zeer vriendelijk personeel dat s'ochtends een lekker...

Zeer vriendelijk personeel dat s'ochtends een lekker ontbijtje op de kamer brengt.

• Beoordeeld op: 13 februari 2016

Schone nieuwe kamers, goede bedden.

Slechte wifi. Op zondag alleen één cornetto, geen broodje.

Schone nieuwe kamers, goede bedden.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Residenza Belli Inn