Beoordelingen over Residenza Canova Tadolini

#1060 van de 3.119 B&B's en herbergen in Rome

9,7

Authentiek interieur, vriendelijk personeel, centraal gelegen
    • Classic Tweepersoonskamer

Het ontbijt. Je moest het elke dag opnieuw bestellen via de receptie. Daarnaast ontbijt je hier op je kamer, wat erg onhandig is. Je hebt geen plaats om comfortabel te eten. Tenslotte kreeg je heel erg weinig. (Zie foto. Dit is een ontbijt voor slechts 2 personen.) Alles wat enigzins voedzaam is, moest je apart betalen. En dat was dan nog niet goedkoop. 8 euro voor een beetje kaas of ham, 5 euro voor 2 eieren.

Authentiek interieur, vriendelijk personeel, centraal gelegen

Authentiek verblijf!!
    • Classic Tweepersoonskamer

Het was weliswaar grappig maar ook weer niet fijn. Het ontbijt op de kamer. Je kunt een tijd en de hoeveelheid broodjes en zoetbeleg aangeven. ( kaas/vlees €5,-)extra. Ik drink graag 2 kopjes koffie, die kreeg ik ook tezamen, dus snel drinken anders is er 1tje afgekoeld. Ik vond het geduurd prijs/kwaliteit verhouding! Maar wel prima ligging!!!

De kamers waren relatief goed! Heel erg vriendelijk en de ligging helemaal geweldig. Ik zag van de voorkant niet waar ons hotel was (Zijn wel nog nooit in Rome geweest).

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Fantastisch zalig genoten van Rome.

Het ontbijt op de kamer ,wij verkiezen meer een ontbijtbuffet.

De kamers , het rustige terras en de ideale ligging op een 110m van de Spaanse trappen en pal in de prachtige winkelstraten.Een echte aanrader voor gezin met kinderen.

Heerlijke dagen gehad

Het vriendelijke personeel ( met name Thilak ) en het uiterlijk van de kamer

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Voor herhaling vatbaar!

De locatie dichtbij het centrum, het ontbijt op de kamer

• Beoordeeld op: 24 november 2015

De locatie is geweldig.

Het ontbijt, dat op de kamer gebracht werd, was wat matig.

De locatie is geweldig. We hebben heel Rome te voet gedaan. Heel goed te doen. Erg aardige mensen, schone kamer en een heerlijk bed.

• Beoordeeld op: 20 juli 2015

Locatie was perfect, de host (Mateo) erg aardig en...

Locatie was perfect, de host (Mateo) erg aardig en behulpzaam. Kamer was schoon en mooi klassiek ingericht. Badkamer groot genoeg en lekkere douche.

• Beoordeeld op: 12 juni 2015

We hebben enorm genoten van dit hotel, sinds tijden niet zo...

ik heb lang nagedacht over iets negatiefs....maar kon niks bedenken..tot de douche, airco en gordijnen aan toe, alles was naar onze zin.

We hebben enorm genoten van dit hotel, sinds tijden niet zo goed gezeten qua ligging en comfort en persoonlijke 'touch'. Als je van persoonlijk, vriendelijk en kleinschalig houdt, dan is dit echt 10x beter dan een standaard 4 sterren hotel. De locatie is perfect, vanaf hier kun je alles lopen (zelfs de Sint Pieter en trastevere hebben we in 30 minuutjes lopen gedaan) en we vonden de gastvrijheid van het personeel perfect. Onbijt op de kamer ideaal, maar wel gewoon op z'n Italiaans; espresso, croissantje en sapje dus, zo doen ze dat daar. En met al die heerlijke italiaanse lunches en ijsjes tussendoor is dat maar goed ook :-) Conclusie: Een mega aanrader van een gewoonlijk zeer kritische beoordelaar!

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

Personeel doet ontzettend hun best om je verblijf zo...

Personeel doet ontzettend hun best om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Heerlijke ruime kamer, prachtig gedecoreerd. Ligt in mooie buurt met gehele centrum op loopbaan loopafstand. Ontbijt wordt dagelijks in de kamer geserveerd, wat wij heerlijk vonden.

• Beoordeeld op: 23 maart 2016

Ligging, sfeer

Ligging, sfeer

• Beoordeeld op: 24 februari 2016

Super lieve mensen, mooie locatie

Matras is aan vervanging toe

Super lieve mensen, mooie locatie

• Beoordeeld op: 5 december 2015

De gastvrijheid

Ontbijt. Zeer matig. Vooral als je niet totaal niet van croissant en zoetigheid houdt.

De gastvrijheid

• Beoordeeld op: 29 oktober 2015

geen ramen in onze suite! Vies en kleine douche Badkamer was aan vervanging toe Geen eetkamer, ontbijt op kamer

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

De locatie, het interieur.

Het ontbijt op de kamer.

De locatie, het interieur.