Beoordelingen over Residenza D'Epoca Eremo Delle Grazie

Strada Per Monteluco 13, 06049 Spoleto, Italië

#6 van de 25 hotels in Spoleto

Niet voor herhaling vatbaar.

Overpriced, is geen 4 sterren niveau, het is een ermitage ingericht als een museum. Bij hadden een "familiekamer" on het dak, kleine ramen, kleine ruimtes, bevangen gevoel. Geen tv in de kamer. Zeer vieze badkamer, vuile douche die we zelf reinigden, urinegeur , alles oud en afgeleefd. Oude electriciteit die niet brandveilig leek. Bed was een "twijfelaar", dus geen tweepersoonsbed waar je ontspannen in slaapt. Dit hotel behoeft een grondige upgrade. Wij bleven maar 1 nacht. Wegens een medisch probleem konden we een vroege exit onderhandelen. Wat een geluk dat het personeel heel vriendelijk was. We kregen een upgrade naar een suite aangeboden maar daar had onze kleuter nog meer schrik. Ook was de slaapbank voor hem echt een verzakte sofa. Men zij ook dat de prijs meer zou zijn dan de 1700 eur die we boekten. Voor de meerprijs konden we via Bookings ook terecht in de Jr Suite in een gekende 5 sterren de luxe in de buurt. Prijsmatig klopt er daar dus iets niet.

Vriendelijk personeel, mooie locatie.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Subliem hotel unieke beleving

Vers brood bij het ontbijt ontbrak en verder niets

De vriendelijkheid van het ganse personeel,het was een echt plezier De locatie van hotel edelstenen inrichting is subliem het is een echte aanrader

De lokatie is geweldig

Dat er geen mogelijkheid was om te lunchen

De lokatie is geweldig

Fenomenaal
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel doet er alles aan om ons welkom te voelen. Bediening is top, er wordt ook op details gelet.

Geen airco

Hele entourage

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Uniek concept met veel charme, maar wel minder comfort vooral in geval van minder goed weer

banale en eentonige keuken; smalle toegangsweg met probleem in geval van tegenligger

vriendelijk personeel; het terras met prachtig uitzicht

• Beoordeeld op: 14 mei 2016

Voor Italiaanse begrippen een uitgebreid ontbijt en een...

Voor Italiaanse begrippen een uitgebreid ontbijt en een goede avondkeuken. Een super aparte locatie. Verdiep je eerst in de historie van deze locatie waar ook Michelangelo al in 1556 verbleef. In Nederland zou dit een museum zijn met alle oudheden en historie die staan uitgestald in deze locatie. Verwacht geen gouden kranen maar vergaap je aan de historie die het uit ademt. Waanzinnig uitzicht over de vallei waarin Spoleto ligt en je kijkt boven op het Rocca kasteel met het aquaduct.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2015

Aangenaam verblijf in een unieke en bijzondere locatie.

De douchegordijn.

Aangenaam verblijf in een unieke en bijzondere locatie. Prima zwembad (lekker fris). Uitstekend ontbijt. Heel vriendelijke ontvangst. We voelden ons er heel welkom.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Wat een bijzondere locatie.

Wat een bijzondere locatie. Het lijkt net of je in een museum verblijft. Alles hier klopt; de ligging, de inrichting, de kwaliteit van het eten en het ultieme gastvrije gevoel dat de eigenaresse en haar personeel je geeft. Wij zijn er drie dagen geweest en wilde eigenlijk nog niet weg. Het ontbijt en het diner op deze locatie met het mooiste uitzicht van Umbrië zijn op zijn minst bijzonder te noemen. Hopelijk komen we hier ooit terug.

• Beoordeeld op: 24 mei 2015

Schitterende locatie, sfeervol, zeer authentiek.

Lage deuren, maar dat hoort bij zo'n historisch pand.

Schitterende locatie, sfeervol, zeer authentiek. Zeer gastvrije mensen, riant ontbijt. Wij verbleven 5 nachten en dit verblijf was onvergetelijk voor ons. Verder een goed uitgangspunt om Spello en Norcia/Castelluccio te bezoeken.

• Beoordeeld op: 11 april 2016

Zeer sfeervolle accomodatie, fantastische keuken

Op deze accomodatie is totaal niets aan te merken

Zeer sfeervolle accomodatie, fantastische keuken

• Beoordeeld op: 29 september 2015

de ligging van het hotel

de ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 21 augustus 2015

karakteristieke ambiance, rust, uitzicht, ontbijt, ...

karakteristieke ambiance, rust, uitzicht, ontbijt, vriendelijk, natuur.

• Beoordeeld op: 11 juli 2015

Ongelooflijke ligging en sensationeel uitzicht tijdens het...

De bijen bij t zwembad en t ontbijt maar ze zijn beschermd.In feite geen probleem

Ongelooflijke ligging en sensationeel uitzicht tijdens het eten

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Residenza D'Epoca Eremo Delle Grazie