Beoordelingen over Residenza D'epoca Tamara

Via Buttafuoco Snc, 84048 Castellabate, Italië

#3 van de 27 vakantiewoningen in Castellabate

• Beoordeeld op: 20 april 2017

We hebben het ondanks alle minpunten toch heel erg leuk gehad. Het stadje en omgeving zijn geweldig.
    • Appartement

Het was een zolderappartement, maar veel te laag. Onze mannen hebben keer op keer hun hoofd gestoten. Geen uitzicht vanuit de slaapkamers en ook niet vanuit het piepkleine kamer/keukentje. Een terrasje van niks bood ook al al geen direct uitzicht op de prachtige kust van Silento. Je moest er voor gaan staan. De keukeninrichting stelde ook niet veel voor.

Deze B&B viel erg tegen

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Geweldig verblijf
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

We hadden een mooie kamer met balkon met geweldig uitzicht. Personeel ook erg aardig. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 19 september 2015

Het onthaal was uitermate vriendelijk en de gastheer uiterst...

We hadden een hotelkamer geboekt, we kregen een studio met uitgeruste keuken, wat ons als een upgrade werd voorgesteld. In werkelijkheid was het een donker, vochtig hol, zonder terras dat niet aangenaam rook en waar geen daglicht binnenkwam. Ik kan me best voorstellen dat de kamers op de verdiepingen aangenamer zijn. Het ontbijt was Italiaans, in Italië kan je daarover moeilijk te klagen, maar als er geen vers brood is, geen stukje kaas of vers fruit is, enkel koffie met een koffiekoek en wat beschuit met jam, dan hoef je daar ook niet enthousiast over te zijn.

Het onthaal was uitermate vriendelijk en de gastheer uiterst bezorgd en behulpzaam. We kregen uitleg over de stad Castellabate, de betere plaatsen om te eten en de mogelijkheden om de stranden en de omgeving te bezoeken. De kamer had enige charme en was proper, het bed was comfortabel en de badkamer met douche was ok. De auto kon heel veilig privé geparkeerd worden in een afgesloten domein met een gesloten garage op een 300-tal meter van de B&B.

• Beoordeeld op: 13 juli 2015

Locatie, ontvangst, gastvrijheid