Beoordelingen over Risorgimento Resort - Vestas Hotels & Resorts 5-sterren

Via Augusto Imperatore, 19, 73100 Lecce, Italië

#6 van de 19 hotels in Lecce

9,7

Heerlijk centraal gelegen hotel in Lecce

Mooi centraal gelegen hotel. De staf hielp ons met de auto. Omdat het hotel zeer centraal gelegen is in Lecce, zou parkeren al gauw een probleem zijn. Echter niet in ons geval. Prive parkeren is mogelijk, wij betaalden ca. 15 euro per dag. En voor dat bedrag werd de auto opgehaald en bij vertrek weer keurig teruggebracht en voorgereden. Geen zorgen dus om de auto. Verder ook op andere vlakken een uitstekende service bij een meer dan fantastisch ontbijt. Alles bij elkaar heel goed verzorgd. De 'kers op de taart' was tot slot de ligging. Centraler kan bijna niet, alle mooie en gezellige attracties en straatjes van Lecce onder handbereik.

Fijn hotel in het centrum van Lecce

Geen strijkijzer op de kamer. Alleen mogelijk om kleding te laten strijken, onhandig en duur.

Parkeer service. Voor 5 euro per dag parkeert de bell boy je auto in de straat van het hotel. Heel praktisch! Heerlijk ontbijt met divers vers fruit, kaas en gegrilde groenten.

• Beoordeeld op: 4 april 2017

Mooi hotel in het centro storico van het prachtige Lecce
    • Executive Tweepersoonskamer

Het ontbijtbuffet was uitgebreid als je van zoetigheden houdt en er was ook vers, gesneden fruit maar geen vers sinaasappelsap, ook geen eitjes/omelet... Als je, zoals ik, niet van zoet houdt, was de keuze zéér beperkt. Het was ook telkens vrij lang wachten op de koffie.

Mooie, verzorgde, ruime kamers. Mooie, ruime badkamer met bad én douche. Ruim aanbod van toiletartikelen. Geweldige ligging in het centrum van het mooie Lecce. Het personeel is uitermate vriendelijk, behulpzaam en discreet. Het dakrestaurant was nog niet geopend (eind maart) maar het dakterras was wel vrij toegankelijk waardoor we onze krant heerlijk rustig in het zonnetje konden lezen.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Gewoon helemaal prima.
    • Executive Tweepersoonskamer

Niets op aan te merken.

Gewoon helemaal prima.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Bijzonder lekker en uitgebreid ontbijt, mooie ruime badkamer.

Bijzonder lekker en uitgebreid ontbijt, mooie ruime badkamer.

Uitstekend hotel op een prachtige lokatie

Geen

Uitstekend hotel op een prachtige lokatie in de stad. Tijdens ons verblijf een bijzonder goed prijs kwaliteits verhouding

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Het is geen 5 sterren hotel. Afwerking slecht. Ontbijt kan echt beter. Kapot porselein. Het ziet er slordig uit. Wel goede bedden. Schone lakens en handdoeken.

• Beoordeeld op: 20 mei 2015

goede ligging in centrum van de stad;

wat meer voorgesteld van het dakterras (foto's mooier dan de werkelijkheid); gebrekkige tv

goede ligging in centrum van de stad; mooie verzorgde kamer; behulpzaam personeel, ook voor het parkeren van de huurwagen

• Beoordeeld op: 22 maart 2015

alles

het wellness moest op voorhand gereserveerd worden, wegens te klein voor groot publiek, hierover vonden we niks terug op hun site, waardoor onze wellnessplannen, waar we naar uitkeken, in het water vielen.

alles

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

De ligging, de valet parking, de ruime kamer, het dakterras...

We hebben één avond in het restaurant gedineerd, en dat viel tegen

De ligging, de valet parking, de ruime kamer, het dakterras voor aperitief

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

Prima hotelkamer, goed bed en badkamer.

Prima hotelkamer, goed bed en badkamer. Ligging direct in centrum. Parkeren voor de deur. Snelle wifi-verbinding.

• Beoordeeld op: 26 juni 2015

kamer

onbeschoft personeel in restaurant

kamer

• Beoordeeld op: 20 juni 2015

Midden in de stad

Dakterras alleen toegankelijk voor diner. Jammer

Midden in de stad