Beoordelingen over Hotel Royal Continental 4-sterren

Via Partenope 38/44, Lungomare Caracciolo, 80121 Napels, Italië

#71 van de 158 hotels in Napels

Fantastische uitvalsplek voor een bezoek aan Napels, Mooi uitzicht en relatief rustig.

Barservice bij zwembad.

Kamers niet erg groot maar schoon en modern, prima badkamer.Mooi uitzicht vanuit restaurant. Boek een kamer met uitzicht op zee!

Locatie was prima
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers waren gedateerd en veel te warm. Airco was uitgeschakeld en kon niet aan waardoor veel te warm. Raam kon maar klein stukje open waardoor er nauwelijks verkoeling was.

Locatie was prima

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Heerlijk maar anoniem verblijf in een prachtige stad.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel groot hotel, heel druk door congressen en seminaries. Daardoor ook wat onpersoonlijk. Geen contact met het personeel. Jammer dat het dakzwembad dicht bleef ondanks het mooie weer.

Hotel ligt op een toplocatie aan zee met een fantastisch uitzicht vanuit de ontbijtzaal/restaurant. Mooie kamer met veel comfort. Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Teleurstellend, vooral omdat ik als klant voor de tweede keer kwam.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Oud meubilair, matras was erg hard. Zwembad dicht en geen balkon. Nadat we gevraagd hebben om een kamer met balkon, kregen we eentje met muur als uitzicht, geen zon en geen stoelen op balkon.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Fantastische locatie om vanuit de stad te ontdekken.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Aparte Bedden en een Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Wifi. Op de 7e verdieping deed deze het niet. Ook de bij te kopen beste wifi deed het niet op de 7e verdieping.

Locatie is fantastisch, mooi uitzicht vanaf balkon op zee, het fort en het kleine haventje. Een ruim en uitgebreid ontbijt in een mooie zaal langs de boulevard met uitzicht op zee.

Zeer aangenaam
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

We hadden niet de kamer die we oorspronkelijk gereserveerd hadden,normaal hadden we een kamer in het nieuwe gedeelte van het hotel gereserveerd met een tafeltje en stoelen op het terras en we kregen een kamer in het oude gedeelte (kleiner terras) In de parkeergarage moesten we de sleutel van onze wagen afgeven wat daar, denk ik ,normaal is maar voor ons Belgen toch raar overkomt, ze verzetten namelijk zelf verschillende malen uw wagen als er andere wagens bijkomen of wegmoeten.

Mooie kamer ,zeer uitgebreid en lekker ontbijt dat tot de laatste minuut nog werd aangevuld. Leuk zwembad op het dak dat een oase van rust vormde in de toch zeer drukke stad. Ligging op wandelafstand van het centrum, kamer met uitzicht op zee.

Genoten van het hotel en het wondermooie Napels en omstreken
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Soms wat lang wachten op de liften, zwembad is aan de kleine kant, wel wat druk daar

Overheerlijk ontbijt, prachtig zicht, mooie en ruime kamers, tophotel!

De bedden waren zeer hard.
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

De bedden waren zeer hard. Veel overlast van de straat in de late avond. Helaas kregen we eerst kamers aangeboden in het oude gedeelte. Niet wat we hadden geboekt. Dit is wel meteen opgepakt en gecorrigeerd. Alleen had maar 1 kamer zeezicht.

ligging en uitzicht top, rest vh hotel 3 sterren ipv 4.
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

-Prijs-kwaliteit. Wij betaalden 168€ p.n voor een 2 pers. kamer met zeezicht + ontbijt. Wij vonden het meer een 3 sterren hotel ipv 4 - Kamer (onze lag in gebouw naast 'hoofdgebouw') sterk gedateerd. Wel ruim(behalve het balkon) Geen waterkoker of leuke extra's. - Ontbijt zeer karig - Zwembad is op het dak, omgeven door muren dus helaas geen uitzicht. Doorgaans is er geen plek, met wat geluk rond etenstijd kun je er terecht. Badmuts verplicht.

+ De ligging is goed. Aan gezellige autovrije boulevard met restaurantjes (geen winkeltjes) Check (via bijv. Google maps) welke restaurants een goede beoordeling krijgen want er zit nogal wat kwaliteitsverschil. En op wandelafstand van gezellig stadscentrum (ongeveer 15 min) + Prachtig uitzicht

Prima hotel, fijn ver
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het zwembad was wat aan de kleine kant en er waren weinig ligbedden

Erg fijne bedden, ruime kamer en zeer vriendelijk personeel. De plek is fantastisch, tegenover allerlei goede restaurants.

prachtig uitzicht en prima gelegen.
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Zwembad is wat klein en de ligbedden zijn snel vol. Ontbijt is oke, maar niet luxe. Vooral veel zoete keuze.

Lokatie is uitstekend en uitzicht is prachtig. Kamer met zee uitzicht is aanrader. Kamer is met balkon en dat is heel fijn waardoor je tot laat lekker buiten kan genieten. Aan autovrije boulevard met restaurants. Goede wifi. Mooie ruime kamer, goed bedden en airco was stil en werkte goed.

Room with a view!
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Het uitzicht uit onze kamer was geweldig! Er was een uitgebreid ontbijtbuffet. Het personeel was zeer vriendelijk en alles werd onmiddellijk terug gedekt. Alles was heel netjes en ontbijten met zicht op zee heeft wel iets 😊. We verbleven in het tweede gebouw van het hotel en het enige minpuntje daar was dat het terrasje kleiner was dan in het andere gebouw en dat er geen tafeltje of stoeltjes stonden. We hebben er dan maar af en toe een zeteltje van op de kamer gezet. Dat pastte er juist op. Het personeel aan de balie was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Prima hotel op uitstekende locatie
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bed was erg hard en de deur van het balkon ging niet open. Kamer was een beetje gehorig en mag voor de prijs wat moderner / meer luxe.

Hotel op zeer goede locatie in Napels aan de zee tegenover castle d'ovo (10min lopen plein trieste met paleis real, 15 min van mac d, 20 min van metro). Veilige omgeving en prima eten in restaurants op de boulevard. Veilig en goede betaalde privé parking onder het hotel (sleutel in auto laten). Goed ontbijt met uitzicht op zee. Kamer redelijk comfortabel.

Zeer onvriendelijk personeel en slechte service
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Personeel was onvriendelijk. Slechte service naar gasten. Kamers laat beschikbaar voor inchecken. Lang wachten op iemand die onze bagage apart kon zetten. Ontbijt was beperkt in keuze. Kortom top lokatie maar zeer slechte service!!

Kamers en ontbijt

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Niet voor herhaling vatbaar
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onvriendelijk personeel. Een echt zakenhotel met iedere dag meerdere conferenties. Druk en geen vakantiegevoel. De kamer was ondermaats.

De ligging en het ontbijt

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Locatie met kamer zeezicht en balkon.
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Muzikanten op de boulevard met versterkers, die tot laat doorspelen. De vloer van de kamer wordt niet stofvrij gemaakt. Jammer dat er geen koffiezetapparaatje of waterkoker op de kamer staat.

Locatie met kamer zeezicht en balkon. Design inrichting kamer. Uitstekende service bij vragen aan receptie.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Super ligging op de lungomare.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat het (zeer kleine) zwembad nog niet Was geopend. De liften werkten niet erg goed. Geen metro in de buurt.

Super ligging op de lungomare. Uitgebreid ontbijt, ruime badkamer.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Heel mooi locatie met uitzicht op de baai van Napels
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wifi heel traag, premium toegang (betalend) werkte ook niet behoorlijk. Voor de rest alleen top hotel!

Heel mooi locatie met uitzicht op de baai van Napels

triestig en peperduur

vergane glorie , vieze vloerbedekking , badkamer hygiëne , losse achterwand bed (was kapot) niet werkende tv , geen stoelen in de hotelkamer. Wifi gewoon heel slecht werkte meer niet dan wel nacht geen oog dicht gedaan vanwege het oorverdovende lawaai van de promenade daar hadden ze wel voor mogen waarschuwen. Ontbijt erg karig wat betreft hartigheid, wel zeer veel zoet in koekjes en cakevorm. Niet iets om terug te komen. Van onze rondreis door Italië waren ze de duurste en die slechtste. l

locatie

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Mooie plek onvriendelijke medewerkers

Medewerkers bij het ontbijt onvriendelijk ontbijt veel keuze van matige kwaliteit. Mannelijke medewerkers van de receptie nors en onvriendelijk er kan geen lachje af. Ondanks drukte bij de receptie staan de medewerkers liever achter de wand dan dat ze klanten te woord staan

Locatie is mooi

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Een hotel om zeker naar terug te keren !
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Uitstekende ligging. Prachtig uitzicht. Rustig gelegen en rustige kamers. Super om nog te kunnen genieten van het zwembad! Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Prachthotel, goed gelokaliseerd !

We zijn onze reis begonnen in Napels en verbleven er 5 nachten. We hadden een luxekamer met zicht op zee geboekt en de kamer was werkelijk prachtig met een prachtig uitzicht. Er was ook een terrasje, evenwel zonder meubilair, wat een beetje een minpunt is. De kamer was ruim met een ruime badkamer en nog een zithoek. Zeer proper. Zeer uitgebreid ontbijt met alles erop en eraan. Het personeel is vriendelijk en beleefd. De garage (betalend) bij het hotel is een pluspunt, zeker in een stad als Napels, en is zeer goed georganiseerd, personeel hier ook zeer vriendelijk. We verbleven hier nog 1 nacht op het einde van ons verlof en voor die ene nacht hadden we een standaardkamer geboekt. Deze viel eveneens zeer in de smaak. Mooi terrasje mèt meubilair deze keer. De kamer was iets minder groot en we hadden zijdelings zicht op zee.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Perfecte ligging, aan de boulevard, dichtbij barretjes,...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt viel tegen, wel ruim assortiment maar niet alles was van goede kwaliteit. Kamer keek uit op een muur, donker daardoor in de kamer. Receptie-personeel deed nors. Massaal hotel, doet ouderwets aan

Perfecte ligging, aan de boulevard, dichtbij barretjes, restaurants, oude centrum

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Mooi hotel, schitterend gelegen !
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prachtige ligging. Zeer ruime kamer met zeezicht, grote badkamer. Zeer proper. Uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Parkeergelegenheid (betalend).

• Beoordeeld op: 10 september 2016

De lokatie was goed en het personeel bijzonder vriendelijk.

Het ontbijtbuffet was ongelooflijk saai. Elke dag hetzelfde, geen enkele variatie. En wat er was was niet echt bijzonder. En het was niet mogelijk om in bed te lezen bij een klein lampje zodat je de persoon in het bed naast je niet stoort. Geen echt fijn bedlampje beschikbaar.

De lokatie was goed en het personeel bijzonder vriendelijk.

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Toplocatie!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Internetverbinding was niet heel erg sterk, badkamer een beetje aan de verouderde kant.

Perfecte locatie van het hotel aan de boulevard, waaraan talloze restaurantjes te vinden zijn. Hotel heeft een leuk (druk bezocht) zwembad. Snelle en goede service aan de receptie.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Uitgebreid ontbijt met prachtig uitzicht over de zee en het...

Uitgebreid ontbijt met prachtig uitzicht over de zee en het kasteel. De autovrije zone voor het hotel. De vriendelijkheid van het schoonmakend personeel.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Fantastisch week in Napoli!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De koelkast/minibar deed het niet. Niet écht nodig gehad dus eigenlijk geen issue

De locatie is absoluut het pareltje van dit hotel, maar hiernaast beschikt het hotel over alles wat je maar nodig zou hebben.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Hotel op zijn retour (was hier al eens eerder)
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles is sleets, WiFi slecht. Ontbijt zo zo (wel heel uitgebreid). Huisdieren in een hotel is echt niet ons ding. Schimmel in de douche. Kasten ruiken onprettig , kleren stinken daardoor. Het is een beetje een toeristen fabriek geworden

Zwembad is leuk. Bedden schoon en fijn. Handdoeken orima

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Het hotel is goed mooi locatie super ombijten.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat als je in checken ze geven je een tarief en uit boeken IS compleet anders enorm verschillende. De prijs IS ombrtrowbaar!! Em.ik vroeg ze IS dat voor die prijs ze zeg ja maar ik kreeg een grote verrassing. In de uitchecken.

Het de simpatia van gastvrijheid Wat niet IS dat in de reservering hadden we een prijs met ales inclusief en bij receptie Was en enorme prijs verschil il Was in chok!

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Toplocatie in bijzondere stad
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Het zwembad viel ons erg tegen. Was veel kleiner dan de foto's doen vermoeden.

De kamers waren super! Deze werden elke dag ook weer tip top in orde gemaakt. Een groot bed, breedbeeld tv, goede airco en fijne douche maakten dat we optimaal van de kamer konden genieten. De ligging van het hotel was ook prima. Veel restaurants in directe nabijheid van hotel en toeristisch vertier op de boulevard. Het centrum was op loopafstand.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Luxe hotel. Goede ligging tov de stad.

Het zwembad lag voortdurend vol. Hebben wij geen gebruik van kunnen en uiteindelijk willen maken. Onze kamer lag aan de zijkant. Mooi balkon met zij-aanzicht op zee. Echter geen zitje. Je kon er dus alleen staan.

Goede ligging tov de stad. Rustig omdat er haast geen verkeer voorlangs rijdt. Uitgebreid ontbijt. Dicht bij zee.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Perfect lang weekend Napels
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Het zwembad is klein. Op de foto's wordt dat vertekend weergegeven. De kosten van drankjes in de bar. Dat was echt over de top.

Het hotel is wat gedateerd maar de service maakt alles goed. Uitgebreid ontbijt buffet en perfecte locatie net uit de drukte. Op de boulevard aaneenschakeling van restaurants waar je heerlijk kunt eten. S avonds erg levendige sfeer en heel gezellig. Verrassing van hotel vanwege een verjaardag was helemaal leuk!

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

fantastisch gelegen

Openingstijden zwembad (10.30 tot 19.00) vel te bekrompen en het verplicht dragen van een badmuts is niet meer van deze tijd. Ontbijt is matig

kamers en faciliteiten

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Mooie, ruime kamers met een prachtig uitzicht!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Relatief klein zwembad met zout water en de verplichting van een badmuts te dragen.

Mooie, ruime kamers met een prachtig uitzicht! En een goed ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Heerlijke vakantie gehad in dit geweldig hotel!
    • Superior Driepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kleine dingetjes, over het algemeen voor herhaling vatbaar! - het is niet duidelijk aangegeven dat je tijdens ontbijt cappucino en warme chocolelk kan bestellen dus we hadden het pas bij de derde ontbijt door - zwembad sluit om 19uur, dat is wel erg jammer! - aan de boulevard stond elke avond een violist zelfde nummers te spelen, na 3 avonden werd het wel beetje vervelend, schijnt een bekende probleem te zijn waar je niet veel aan kan doen....

Prachtige locatie, aan de boulevard die gesloten is voor verkeer dus lekker rustig maar wel op loopafstand van het winkel gebied. Grote keuze voor ontbijt, alles erg lekker! Ruime kamer met een ruime badkamer en ruime balkon, lekkere bedden, we hadden kamer met uitzicht op zee.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Verouderd hotel, slechte service, onbeschoft personeel
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was een waardeloos hotel, op alle fronten. extreem slechte bedden, verlichting deugde niet. Oude badkamer met schimmel. Slechter kon niet, en dan zaten we ook nog in de meest luxe kamer!

het uitzicht

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Vakantie napels
    • Superior Driepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Ligging hotel aan rustige boulevard geweldig. Afstand hotel bezienswaardigheden en haven voor de ferry is goed lopend te doen. Kosten openbaar vervoer zijn zo laag dat dure excursies niet hoeven

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Prima hotel om Napels te verkennen.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was klein en met weinig comfort; maar we hebben er dan ook weinig tijd binnen (hoeven) te besteden.

Prima hotel om Napels te verkennen. De locatie aan het autovrije gedeelte van de boulevard is super. Het ontbijt is prima, heerlijke relaxte start van de dag.

Verbleven in juni 2016

Goed hotel

Eentonig ontbijt

Ligging, luxe
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Klein en dus druk zwembad

Ligging, luxe

Prachtige locatie, heerlijk ontbijt, lekkere bedden
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen vriendelijk personeel bij receptie, prijzen poolbar hoog. €5 voor een plastic beker cola.

Prachtige locatie, heerlijk ontbijt, lekkere bedden

Prima ontbijt,veel keuze.Prachtig uitzicht

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Ligging + ontbijt waren prima
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gedateerde kamers en oncomfortabele harde bedden.

Ligging + ontbijt waren prima

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Behoorlijk goed

Uitzicht heel mooi. Ontbijt goed, kamers schoon

Uitstekend hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ligging is uitstekend, ontbijt met prachtig uitzicht op de baai en heel correct.

Ligging was goed! Voor 1 nacht prima

Vrij onpersoonlijk

De ligging!

Prachtig uitzicht en mooie kamer
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Restaurant van het hotel viel zeer tegen

Prachtig uitzicht en mooie kamer

De kamers waren zeer schoon, hygiënisch en erg ruim.
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

De kamers waren zeer schoon, hygiënisch en erg ruim. Heel erg vriendelijk personeel. En een prachtig uitzicht om ervan te genieten.

Super ontbijt!

Super ontbijt!

Tophotel

geen idee

uitzicht op zee .Zwembad op dak. Goed ontbijt

Ontbijt.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Verplichte badmuts. Hard bed.

Ontbijt. zwembad. Grootte kamer. Douche.

Uitzicht, hygiene, airco kamers, ontbijt

Prijs bar, douche onhandig, lastig te bereiken met openbaar vervoer

Uitzicht, hygiene, airco kamers, ontbijt

Uitzicht op zee

Geen raam in kamer

Uitzicht op zee

Prima, stad en zwembad nabij
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zwembad op het dak, locatie aan de boulevard

Ligging en ontbijt

Ligging en ontbijt

Slapen en nooit meer heen
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles, oud en slecht onderhouden

Beste hotel in napels

Tapiplain in slaapruimte

De ligging in properste zone van napels

Mooie ligging met matig ontbijd
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Ontbijt en properheid vd kamer

Ontbijt was OK
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer had zicht op een binnenkoker. Het natuurlicht was heel matig.

Ontbijt was OK

Prijs/kwaliteit heel goed
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers waren ruim en heel net. Ontbijt was heerlijk, dus een goed begin van de dag.

Men renoveert het hotel momenteel eens dit gedaan is...

Men renoveert het hotel momenteel eens dit gedaan is verdient deze accomodatie zeker een ,4*+

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Zeer goed hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitzicht dakterras en ontbijtzaal.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

ideale ligging, zicht van op de kamer over de baai van Napels
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

zwembad is mooi maar meer een plonsbad dan echt zwembad

ideale ligging, zicht van op de kamer over de baai van Napels

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Prachtig uitzicht.
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Prachtig uitzicht.... perfecte ligging...

De Locatie
    • Classic Driepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Geluidsoverlast van de buren omdat er een deur was tussen de kamers (bedoeld om 2 kamers te koppelen aan 1 familie)

De Locatie

• Beoordeeld op: 17 april 2017

alles netjes, vriendelijk personeel

geen opmerkingen

we hadden kamer met zeezicht dit is een aanrader

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Ideale ligging voor uitstapjes in Napels, naar Ercolano, Pompei en Vesuvius. Hotel en buurt veilig.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Restaurant van hotel was niet top

Fantastische locatie, geweldige kamer met uitzicht op zee,...
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Fantastische locatie, geweldige kamer met uitzicht op zee, zeer uitgebreid en lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Leuk verblijf in Napels

Ik heb geen opmerkingen

Super ontbijt met prachtig uitzicht, vriendelijk personeel, grote kamers,...

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Royal continental napoli wordt te oud
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is gewoon te oud de kamers moeten geroniveerd worden en de bedden en kussens zijn echt hopeloos je krijgt echt rug pijn

De uitzicht

Vriendelijke personeel en een zeer goede locatie