Beoordelingen over Hotel San Giorgio 4-sterren

Viale Garibaldi 34, 00053 Civitavecchia, Italië

#8 van de 13 hotels in Civitavecchia

het is de 3de maal dat we hier logeren, maar het word steeds minder,dus dit zal de laatste keer zijn

verouderde kamers, niet erg proper, zeer oude badkamer, spiegel hing zo laag dat men moest bukken om uw gezicht te kunnen zien, douche niet proper, vuile muren en tapijt met plekken.

het ontbijt was in orde, het personeel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

zeer goed gelegen hotel, rustige kamers, goed ontbijtbuffet,...

terras was niet open op hoogste verdiep, publiek zwembad waarvoor gratis toegang was voorzien was niet open(enkel hoog seizoen)

zeer goed gelegen hotel, rustige kamers, goed ontbijtbuffet, rustige stadje maar makkelijk Rome te bereiken daar station slechts op 100m is, ook andere locaties met trein te bereiken(Pisa, Firenze,...)

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Doorgangshotel: centraal gelegen, aan 't strand. Prijs/kwaliteit matig. De kamer gedateerd

Bedompte kamer: klein en de airco maakt veel lawaai.

Centrale ligging! Goed als doorgangshotel. Ontbijt was prima, aardig personeel. De Parking achter het hotel is passen en meten. Wel afgesloten.

Het voldeed aan onze behoefte, op doorreis naar Sardinië.

Gedateerd.

De locatie is prima, direct aan het strand en het oude centrum op loopafstand

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Een fijn verblijf.

Alles was goed.

Wij verblijven voor de start van een cruise altijd in dit prima hotel. Het restaurant is goed met vriendelijk jonge medewerkers.

Vakantie

Mooie kamers en goed ontbijt. De 2 receptionisten die er zaten waren heel aardig en behulpzaam

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Slechte bedden . De veren kwamen door het matras.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Wij hebben dit hotel geboekt pre-cruise, uitstekend ontbijt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Wij hebben dit hotel geboekt pre-cruise, uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Perfecte lokatie alvorens te cruisen

Zeer kort aan de cruise terminal. Wij hadden kamer met zeezicht. Ruim en lekker ontbijt op dakterras

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

De fantastische ligging van het hotel,het restaurant, schone...

Normaliter boek ik in dit hotel een standaard kamer. Deze was echter niet beschikbaar dus heb ik de luxere kamer geboekt, een split level met Een aanzienlijk hogere prijs . Deze bleek bij aankomst echter ook niet beschikbaar. Het management had ons ingedeeld in een andere kamer tegen dezelfde hoge prijs. Dit was echter een standaard kamer met zeezicht. Het prijsverschil tussen de 2 kamers bedraagt ongeveer 50 euro per nacht. Daarvoor kregen we nu, zonder overleg een 'gewone'kamer met zeezicht. Wij zijn alleen 's nachts in de kamer dus zeezicht heeft voor ons geen enkele meerwaarde. Feitelijk hebben we dus 50 euro per nacht te veel betaald om een kamer met zeezicht te hebben. Op de site van boeking. Combinatie bleken zowel de standaard kamer als de splitlevel gewoon nog beschikbaar op deze dagen. Niet correct zeker niet omdat het zonder overleg gedaan werd

De fantastische ligging van het hotel,het restaurant, schone kamers, prima parkeergelegenheid (mits gereserveerd )

• Beoordeeld op: 5 augustus 2015

locatie super - restaurant zeer goed aan te bevelen- gratis...

douche ruimte in aangepaste kamer wat te smal zodat douchegordijn steeds tegen u aankleeft zeer vervelend! roereiren op het ontbijt kunnen veel beter!

locatie super - restaurant zeer goed aan te bevelen- gratis pas voor zwembad super personeel zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

uitzicht, dichtbij boulevard waar je je prima kan vermaken...

uitgeklapte slaapbanken, shuttle staat te ver van de aankomsthal en mag iets minder kosten als service van het hotel

uitzicht, dichtbij boulevard waar je je prima kan vermaken vooral in de avond met lekkere verse fruit-/cocktail-/eet tentjes, en dichtbij treinstation, shuttleservice (tegen betaling)

• Beoordeeld op: 20 maart 2015

de ligging

geen 4* waard, slechte bedden, ontbijt werd niet aangevuld ondanks dat het nog maar 08h was, broodjes waren op ,eieren en spek waren op en werden niet aangevuld!!! zeer vuile muren op de kamers!!!

de ligging

• Beoordeeld op: 23 mei 2016