Beoordelingen over Hotel San Rocco 4-sterren

Via Gippini 11, 28016 Orta San Giulio, Italië

#24 van de 42 hotels in Orta San Giulio

Mooi hotel met veel potentie.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Meer

Helaas was het personeel compleet ongemotiveerd. Toen we een drankje dronken op het terras moesten we dat zelf aan de bar gaan halen terwijl er 4 man personeel aan het werk was. Er waren overigens slechts 4 tafels bezet door gasten. Buiten ook vieze tafels die niet worden opgeruimd. Bij het ontbijt was geen tafel beschikbaar voor ons en we moesten uiteindelijk iemand zoeken en vragen of er een tafeltje vrij gemaakt kon worden voor ons. Bij uitchecken werd ons niet eens gevraagd of we het leuk hadden gehad. Het personeel bij de lunch was wel vriendelijk:

Mooi hotel met veel potentie. Fijne locatie en mooie uitzichten vanaf de terrassen.

Vergane glorie die door de lokatie goed wordt gedaan
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Alles was een beetje een vergane gloerie. Te duur voor wat we kregen. Moderne kamers maar bladderende plafonds en duidelijke waterschade. Beetje armoedig.

Het oude stadje klassiek aan het meer een mooi hotel met alle faciliteiten.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Ligging aan het meer is super
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Kamers waren niet in orde , airco werkte niet,badkamerverlichting werkte maar half, waterlek onder het bad en zeer slordig schilderwerk

Ligging aan het meer is super

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Vergane glorie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Voor een hotel van een dergelijke prijsklasse mag je meer verwachten: - ontbijt was mager - badkamer vertoonde defecten - diner leek sjiek te worden, maar was in feite doorsnee hotelfood (we hebben de 2de dag in het restaurant van een ander hotel gegeten en dat was super - was op 300 m afstand. Dit hotel/restaurant werd door een familie gerund) We werden 's avonds om 12:00 uit bed getrommeld omdat de bellboy onze auto moest verplaatsen. De bellboy had aan alle knoppen etc in de auto gezeten.

Mooie kamer, zonder meer

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Ligging en uitzicht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden en Uitzicht op het Meer

Kamer net te krap om echt comfortabel te zijn. Personeel is wat stug in de omgang. Kwaliteit keuken niet in overeenstemming met niveau hotel.

Ligging en uitzicht. Parkeren is gezien locatie goed geregeld.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

terrasmeubels stuk , vuil zwembad en een totale...

ontbijt sober, ook geen fijne ontbijtruimte met een zeer irriterende broodrooster, zeer kleine kamers met een benauwend kleine badkamer. veel te duur voor zijn prijs

terrasmeubels stuk , vuil zwembad en een totale verwaarloosde indruk

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Mooie locatie aan prachtig meer en midden in centrum van het leuke dorp. Eten viel echter tegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden en Uitzicht op het Meer

Het eten was niet wat we verwacht hadden. De parelhoen was wat droog en de soep was smakeloos, terwijl er toch behoorlijke prijzen voor gevraagd worden. De soep had de chef echt zelf moeten proeven dan had deze nooit uitgeserveerd geweest. De pasta met paddenstoelen was wel erg lekker. Onze kamer had een "connecting door" die alle geluiden van de buren door liet Dit hebben we ook gemeld aan de receptie. Ook een douchegordijn in bad om te douchen is voor zo'n hotel niet gepast.

De ligging direct aan het Orta meer en in het leuke centrum van het stadje Orta San Gulio. Het is modern ogend hotel van binnen in een oude historische schil; erg smaakvol. Personeel was erg behulpzaam bij het zoeken naar een golfbaan in de buurt en heeft ook de Tee-time gereserveerd. We kregen een prima routebeschrijving mee.

Ontbijt was goed, en de kamers ok.

Bediening heel traag.

Ontbijt was goed, en de kamers ok.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

mooi gelegen aan het Orta meer, priima tussen stop

eind mei was heel warm maar de airco ging niet aan dat kon pas in JUNI .

Prachtig terras aan het meer, gezellig klein dorpje.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Het uitzicht
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Meer

Het uitzicht

• Beoordeeld op: 28 augustus 2015

Ligging aan het meer en in het oude stadje is ideaal.

Niet aan de orde.

Ligging aan het meer en in het oude stadje is ideaal. De ongedwongen sfeer in het hotel. De service van de medewerkers die van hoog niveau is.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Het hotel is fantastisch, een droom.

De eerste keer was het hotel moeilijk te vinden. Je moet vooral NIET het stadje in rijden. Bij de rotonde ga je rechts naar Orta San Giulio (waar hotel Crespi op de hoek ligt), rijd nog een kleine kilometer tot de parkeerplaats, ga die over en dan is het de eerste rechts. Er staat een bord met San Rocco vlak voor een mini golf.

Het hotel is fantastisch, een droom. Het is een prachtig gerestaureerd en gemoderniseerd pand met veel charme. Je loopt vanuit het hotel zo het stadje in. Je loopt ook zo naar het wandelpad, dat langs het meer is aangelegd. Het personeel is zeer gastvrij. Verder ligt het direct aan het meer. Naast een gewoon terras is er zelfs eentje op pontons (met aanlegsteiger). Kamer is heerlijk slapen door een zeer goed bed, airco en donkere gordijnen.

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

prachtige ligging, centraal, lekker eten in het restaurant

kamer, airco die niet naar behoren werkt, ontbijtruimte te klein voor het aantal gasten, ontbijtbuffet beperkt en niet aangevuld

prachtige ligging, centraal, lekker eten in het restaurant

• Beoordeeld op: 18 juli 2015

zeer verrast dat dit in caractere opgenomen is

zeer verrast dat dit in caractere opgenomen is 280 euro per nacht onwaardig voor een afgeleefde accomodatie zeer vergane glorie

• Beoordeeld op: 4 juli 2015

Internet slecht, donkere kamer

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

De prachtige ligging , de zeer mooie omgeving , de vele...

airco in het hotel

De prachtige ligging , de zeer mooie omgeving , de vele goede restaurants !

• Beoordeeld op: 8 juni 2015

Zeer hoge prijs, versleten badkamer