Beoordelingen over Hotel Santa Marta Suites 4-sterren

Via Santa Marta 4, Milaan Centrum, 20123 Milaan, Italië

#19 van de 424 hotels in Milaan

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

zeer slecht, kamer op 5 e verdieping gaf veel geluid a g v warmtepompen.(boven ons hoofd)

we hadden een vreselijk geluid en getril, we sliepen op de 5 e etage, er waren warmtepompen op ons dak geplaatst dat de oorzaak was.(foto hebben we hiervan gemaakt). Met de manager was niet te spreken, we zijn dan ook helaas meteen vertrokken , geen ontbijten genuttigd, hij kon en wilde niets vergoeden, (3 nachten vooruit betaald) moesten toen hals over kop een ander hotel boeken. Het was NIET te doen.Om 3 uur 's nachts hebben we dit gemeld. Ook konden we bij onze terugkomst van restaurant niets meer drinken , er waren geen gasten voor het restaurant, dus hotelbar dicht. jammer. De manager loog tegen ons,vertelde dat het geluid v d buren was, gecheckt door boven op dak te komen (met trap) !bleek niet zo te zijn. we hadden geen vertrouwen meer en zijn vertrokken , helaas . Kostte ons veel geld om nieuw hotel te boeken. Hebben met booking.com gebeld en met iemand gespoken die zeer vriendelijk was maar die kreeg ook met de manager niets geregeld helaas. Slechte ervaring was dit.

de ligging

Persoonlijke bediening en hotel is smaakvol ingericht en op loopafstand van bezienswaardigheden!

Uitzicht op de binnenplaats.

Geen gebruik gemaakt van het ontbijt: vonden we te duur = €20,- exclusief. Kamer was perfect.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Mooie klassieke kamer.

Geen thee op de kamer. Wel koffie (tegen betaling). De lift maakt wat lawaai,

Mooie klassieke kamer. Goede ligging

• Beoordeeld op: 18 november 2016

Ik geef ze 65 % negatief:alle doosjes in de badkamer waren leeg (douchekap, tandenborstel, vijltje,
    • Classic Suite

Te weinig variatie in Broodsoorten, er waren alleen enkele sneetjes stokbrood

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

Upgrade naar suite, vriendelijkheid personeel, locatie vlak...

Werkelijk niets negatiefs.

Upgrade naar suite, vriendelijkheid personeel, locatie vlak bij alle bezienswaardigheden, kleinschalig hotel, inrichting, ... kortom alles!

• Beoordeeld op: 22 februari 2016

Heel hartelijke ontvangst!

Heel hartelijke ontvangst! Locatie perferct.

• Beoordeeld op: 15 december 2015

prima locatie, vriendelijke mensen

prima locatie, vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 9 mei 2015

De ligging van het hotel en de vriendelijkheid van het...

Koffiezetapparaat deed het niet.

De ligging van het hotel en de vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 1 april 2015

De ruimte.

Jammer dat er geen echt ontbijt was.

De ruimte. In vergelijking met veel andere plekken in Milaan is het ruim hier.