Beoordelingen over Sarah Sun Island

Check-In at Fondamenta Beata Giuliana di Collalto 1, Isola di Saccafisola, Giudecca, 30100 Venetië, Italië

#293 van de 316 B&B's en herbergen in Venetië

6,4

6,4

5,7

6,1

Betaalbaar verblijf in Venetië! Wanneer je niet van luxe houdt een héérlijke plek!
    • Hut op Boot met Stapelbedden (2 Volwassenen)

Toilet kon niet altijd worden doorgespoeld, zonder mededeling was het spoelwater afgesloten. Aan dek werd helaas niet schoongemaakt. De tafeltjes plakten, net als de vloer. De vuilnisbak zat overvol. Hoewel de beschrijving klopt (zowel douche als wc in eigen cabine), is het wel erg klein. De douche hangt boven de toiletpot..... Wanneer je gedoucht hebt moet je eerst de ruimte droog maken voordat je weer van het toilet of de wastafel gebruik kunt maken.

De ligging van het schip is prachtig! Aan dek heb je het mooiste uitzicht, kun je in het zonnetje zitten en voelde je de bries door je haren. Ondertussen varen de vaporetti´s, de watertaxi´s en andere schepen voorbij. Het ontbijtbuffet was ruim voldoende en goed verzorgd met gebakken broodjes, cake, yoghurt en vers fruit. Het eiland Sacca Fisola is bereikbaar via vaporetti lijn 2 en is door middel van bruggetjes verbonden aan Giudecca-Palanca waar je lopend naartoe kunt. Aan de kade, met uitzicht richting San Marco, een paar gezellige terrasjes. Wanneer je verblijf een aantal dagen duurt raden we aan om een dag-ticket (of 2 of 3 dagen-ticket) te kopen. Hiermee kun je onbeperkt gebruik maken van het openbaar vervoer, niet alleen naar Venetië zelf, maar ook naar de eilanden Lido (prachtig strand!), Burano (kleurrijke huizen!) en Murano.

Stank en slechte onderhoud.
    • Classic Hut op Boot (2 Volwassenen)

De geur is verschrikkelijk!!! Het stinkt enorm! Er zijn 2 boten waarvan één de plek is waar de receptie is en waar het ontbijt plaats vindt. Deze is vrij goed onderhouden. De andere boot daarin tegen, waar wij sliepen, was super armoedig. Overal lag rommel, alles was slecht onderhouden en kaal. In het algemeen in zeer slechte staat. Het zag er niet uit en het stonk enorm. Ook zwom er een vis in een veel te kleine vissenkom met vies water, erg zielig. De geur was echt niet te harden. Deze geur kwam niet voor op de andere boot dus ik vraag me af wat we mis is.. Vooral beneden waar de kamers waren. Voor de rest, de kamer is erg klein maar dat vonden wij geen probleem. De douch is goed en continu gewoon water maar de vloer in slechte en armoedige staat. De airco deed niks voor ons, het was erg heet. Het was dan ook in de periode dat we verbleven gewoon erg warm in Venetië. Toch had een wat betere airco wonderen gedaan. Al helemaal op het water, er is namelijk wel een mini raampje maar als je die open doet zit je de volgende dag onder de muggenbulten. Het ontbijt is goed, alleen alles is steeds op! Niet genoeg bestek, borden, bekers. Één meisje probeert steeds alles af te wassen tussendoor, iedereen staat te wachten. Al het beleg op (kaas, ham, salami), nooit genoeg brood! Elke ochtend op als we wilde ontbijten.

De locatie en het bovendek waar je kunt ontbijten is fijn. Ik had geen cash mee en kon de betaling van de tourist fee via pin doen, wat een uitzondering was. De douch is goed! Ontbijt is lekker (als niet alles op is..)

Zeer vies en benauwd kamer gekregen onder in de boot veel beestjes en veel vocht in de kamer.
    • Classic Hut op Boot (2 Volwassenen)

alles wat op booking.com werd beloofd over de accomodatie. we hebben eerst een zeer vuil onhygienisch kamer gekregen met schimmel en een matras dat als een dun plankje aanvoelde. na klacht hebben we een kamer gekregen dat meer op de fotos van de site leek. met normaal matras. en een fles champagne. de reden was renovatie zeiden ze.

uitzicht over het dek. personeel deed wel vriendelijk

Verschrikkelijk smerig en klein hotel
    • Hut op Boot met Stapelbedden (2 Volwassenen)

De kamer was erg klein! We waren met 2 personen maar je moest je om de buurt omkleden want je kon er niet met z'n 2e te gelijk staan. De badkamer was het aller ergste! De badkamer zat vol met schimmel! De douchekop hing boven het toilet, het was dus of niet douche of niet naar het toilet... Het douche putje zat aan de andere kant van de badkamer, daar dreef nog wat water van de voorgangers. De kamer had geen verlichting, geen stopcontacten en geen foin. Wij hebben er niet eens geslapen, zo vies was het!

Het uitzicht op Venetie vanaf het dek was prachtig!
    • Hut op Boot met Stapelbedden (2 Volwassenen)

De badkamer was wel even wennen, met het douchen boven de wc... Maar dat is misschien ook te verwachten als het een boothotel is. Het ontbijt had ook iets beter gekund maar was over het algemeen prima.

Het uitzicht op Venetie vanaf het dek was prachtig!! Lekker om daar 's ochtends te zitten na of tijdens het ontbijt, met een kop koffie, en naar de voorbij varende boten te kijken.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Uitzicht
    • Comforthut op Boot (2 Volwassenen)

Eigenlijk alles: Prijs kwaliteit verhouding veel te hoog Verpauperde boten (helemaal verroest). 1 man personeel met het ontbijt en vanaf 16.00 iemand die bij de receptie zat die wel Engels sprak maar het niet begreep. We hebben van de 5 nachten 3 keer koud douche water gehad. Koffie was niet te drinken(slootwater)eieren waren groen en doorgekookt. Wij zijn altijd zeer tevreden over onze accomodatie"s op jullie website En boeken al jaren via jullie. In de kamer was 1 klein rond raampje waardoor temperatuur boven de 30 graden was in de hut.Ben na een paar dagen dan ook goed ziek geworden door slechte ventilatie gelukkig waren wij niet het enige stel die klachten hadden . Op de foto"s zag het zo mooi uit maar zou hem van de site afhalen wat een aanfluiting!

Uitzicht

Erg matig verblijf op een rustige locatie.
    • Hut op een Boot (1 Volwassene)

Problemen met stroomvoorziening. Niet kunnen buiten op het dek kunnen ontbijten. Kamer een dag niet schoongemaakt. Problemen met de wc. Erg vochtig in de kamer. Erg achteruit gegaan sinds de laatste keer.

Rustige ligging en goed ontbijt.

Het zicht op Venetië vanoo de boot, die aangemeerd ligt over...
    • Hut op Boot met Stapelbedden (2 Volwassenen)

De accomodatie heeft geen echte minpunten. Hou wel er wel rekening mee dat de kajuiten, en hun sanitaire ruimtes, niet ruim

Het zicht op Venetië vanoo de boot, die aangemeerd ligt over het kanaal, was een meerwaarde voor ons verblijf. Je kunt er tegen een redelijke prijs iets drinken op het dek.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Goed voor de prijs, maar faciliteiten kunnen beter
    • Hut op Boot met Externe Privébadkamer (2 Volwassenen)

Het schommelen van de boot, veel muggen, warme en lichte kamer, kleine badkamer

Het uitzicht, de rustige locatie, het ontbijt en het vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Venetie is druk en duur; ga beter naar Praag of Budapest.
    • Hut op Boot met Stapelbedden (2 Volwassenen)

Geen boottochten hiermee gemaakt, jammer. Erg gehoorige hutten. Er zouden wel wat huisregels mogen zijn zoals niet hard deur dichtslaan of hard praten in de hut tijdens avonduren, uit resprect voor mede opvarenden. Kleine hutten, stootte telkens je hoofd, badkamer stelt niks voor.

Gezelligheid, personeel zeurt niet, boot wordt netjes gehouden. Na het goede ontbijt, wordt de ruimte veranderd in een gezellige ruimte.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

te klein en te vochtig en bedden slecht
    • Hut op Boot met Stapelbedden (2 Volwassenen)

wat was er goed het ontbijt

het ontbijt was prima de locatie ging wel de bedden waren planken de douche was niet te gebruiken alle zou dan nat worden de toilet was ook zeer slecht te gebruiken te kleine ruimte het bedden goed was vochtig. er was geen haakje om je jas of iets op te hangen. dus de 5 dagen die wij geboekt hadden hebben wij geen gebruik van gemaakt volgens de eigenaar konden we deze 4 nachten ook kosteloos annuleren maar ik heb nog steeds niets terug ontvangen het gaat toch om een bedrag van ruim 350,00 euro .dus voor ons deze locatie nooit meer

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Het idee is leuk, slapen op een schip in Venetië.
    • Classic Hut op Boot (2 Volwassenen)

Alles hoewel wij niet moeilijk zijn. Van ellende hebben we kussens van de banken van het schip gehaald en onder ons 'matras' gelegd. Anders lag je voor je gevoel op een houten plank. Je hutje is ongeveer 2,5 bij 2m en je 'badkamer' 1 bij 1 waarbij douchen eigenlijk niet mogelijk is, de douchekop hangt boven het toiletje (die niet doortrekt). Bij het ontbijt was de yoghurt bedorven. Weinig keus, fruit was wel goed. Het idee is zeer leuk, in Venetie op een schip slapen echter is het zeer slecht bevallen. Qua locatie ook niet ideaal. Aangezien je toch nog moet verplaatsen met de watertaxi kun je net zo goed verderweg zitten met je hotel.

Het idee is leuk, slapen op een schip in Venetië. In werkelijkheid is het dramatisch en wij zijn echt niet moeilijk en ook echt wel iets gewend. Zonde van het geld!

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Muffe oude boten.
    • Classic Hut op Boot (2 Volwassenen)

Het zijn twee oude en muffe schepen die aangetast zijn door de tands der tijds. Gezien de foto's, verwacht je veel maar krijgt geen waar voor je geld. Het is rommelig en sommige zit plaatsen worden gebruikt als opslag. Kamers zijn erg gehorig (wel begrijpelijk voor een boot). Bed is erg hard en na 4 dagen heb je de blauwe plekken op je lijf. Toiletpot zat los en spoelde slecht weg. Badkamer loopt onderwater bij het douchen. Personeel maakte ruzie met elkaar terwijl de gasten op het dek lagen te zonnen. Verder werkte de wifi alle dagen niet.

De verwachtingen waren hoog omdat je een luxe verwacht. Dit gezien de foto's. Als eerste was de service van het personeel goed. Ontbijt was zeker goed. Verder goede tips gekregen om te gaan bezoeken.

Teleurstellend
    • Hut op Boot met Externe Privébadkamer (2 Volwassenen)

Er waren werken bezig op het dekterras,kon men niet op,de boot was erg oud/versleten en nog heel veel werk aan..

De vriendelijkheid van de eigenares

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Badkamers te klein

Boat experience

Toplocatie. Sowieso een beleving om op een boot te logeren.

Waardeloos

De kamer en stank

Ligging, ervaring
    • Comforthut op Boot (2 Volwassenen)

Airco werkte niet goed. Zweten en puffen in het kleine kamertje.

Ligging, ervaring

Locatie prachtig!

Locatie prachtig! Mooi uitzicht. Super ontbijt. Vriendelijk personeel

Zeer uitgebreid en lekker ontbijt.
    • Hut op Boot met Stapelbedden (2 Volwassenen)

Erg kleine kamer, dit leek op het plaatje een stuk groter en een snel vertopt toilet.

Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

De rest was goed
    • Hut op Boot met Stapelbedden (2 Volwassenen)

Baskamer drama. Bij het douchen was de hele badkamer een waterzee

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Uitzicht en ligging waren de max

Uitzicht en ligging waren de max

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

vergane glorie.

Kamer grote

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Gezellig mooi en sfeervol verblijf
    • Suite

De wc spoelde wat lastig door

Ontzettend mooie kamers! Erg vriendelijk personeel en een prima ontbijt:)

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Leuke vakantie
    • Suite

Badkamer is klein, badkamer staat volledig onder water na 5min onder de douche. WC lekte naargelang je houding.

Mooie stad

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Locatie was top, host enorm vriendelijk en hulpzaam, leuk om...

Toch veel schommelen als er een boot passeert, kleine kamer, enorm kleine badkamer, quasi onmogelijk normaal te douche voor een 'superluxe suite'

Locatie was top, host enorm vriendelijk en hulpzaam, leuk om eens iets anders te doen (boot slapen), super makkelijk bereikbaar met waterbus, alles dik in orde.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

Lokatie is perfect.

De boot is zwaar verouderd en toe aan renovatie. De foto's op de website zullen vast al 10 jaar oud zijn, want zo ziet alles er niet meer uit helaas. Kamers zijn echt veel te klein en je slaapt ook op de oudste boot van de 2 die er liggen. Late incheck mogelijkheid pas vanaf 16u is ook niet heel handig als een dagje wilt doorbrengen in Venetië. Je moet dan je koffers maar op de boot wegzetten en op pad gaan.

Lokatie is perfect. Je bent zo met de vaporetto in Venetië zelf en weg van alle drukte.

• Beoordeeld op: 7 september 2015

het uitgebreide ontbijtbuffet boven op het dek, terwijl je...

het is een schip, dus het deint nogal. Langer dan een nacht zou ik het niet uithouden. Slaapcabine en badcel zeer krap, ook was de airco uitgevallen dus erg benauwd. In de buurt nauwelijks eetgelegenheden (op maandag al helemaal niet) dus moet je aan de overkant zien te komen en terug, met de vaporettoboot, wat 's nachts niet al te makkelijk is.

het uitgebreide ontbijtbuffet boven op het dek, terwijl je kijkt naar de voorbijvarende schepen. Rustige locatie, ver van de drukte, toch vlakbij San Marco. Behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 5 september 2015

Uitzicht locatie is geweldig, vlak bij het Hilton (halte...

Je moet zelf het initatief nemen en kennismaken.Was compleet onduidelijk wie de "baas" was of gast :). Booking.com is niet betalen, maar reserveren, dus bij aankomst pas echt met CC betalen. Was voor mij 1e keer met Booking.com dus onbekend voor mij en dacht dat ik al had betaald. Sofia (incheckdame) zei dat dit heel vaak voorkwam. Misschien dus beter op de site aangeven. Suite geboekt, maar was formaat 2 pers.bed. Prijs kamer vond ik daarom veel te hoog. Let op de aangegeven maten op site. Kan tegenvallen als je niet eerder op een boot bent geweest. Je hebt nl. erg weinig (berg)ruimte. Gelukkig hadden wij alleen handbagage en geen grote koffer. Dan is het niet te doen. Ga vooral niet als je enigszins slecht ter been bent (of op "leeftijd"), of (zoals ik) je 1 hand niet kunt gebruiken. want de 3 hele smalle loopbruggen (weliswaar kort 3 a 4 stappen) zijn erg gevaarlijk! Vooral met een (handtrolly) koffer erbij is het een ramp! Geen afscheiding of hekje om je aan vast te houden. Boot schommelt uiteraard (vooral als er een grote boot voorbij komt) en dan moet je een goed evenwichtgevoel hebben om hierop te lopen. De loopbruggen MOETEN worden aangepast!!! Wifi alleen bij receptie, heel zwak en soms boven op het dek. Dus absoluut niet op alle openbare plekken.

Uitzicht locatie is geweldig, vlak bij het Hilton (halte lijn b, 5 min lopen vlot tempo). Ontbijt uitstekend. Zeer open en vertrouwen in jou als gast. Je mag overal gebruik van maken en overal rondlopen. Als eigenaar er is, hebben veel info en tips voor je, dus gewoon vragen. Omgeving vd boot is veilig, stil, geen winkels, alleen klein kiosk. Volop handdoeken, alles was goed schoon. Uitstekende airco op "oudere boot" (wij sliepen niet op de geheel witte boot, waar de airco minder goed is).

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

Het ontbijt was heel goed en op het dakterras echt vakantie.

Het bed was wel erg klein en wij zijn maar 1,70m :(.

Het ontbijt was heel goed en op het dakterras echt vakantie. Personeel is super vriendelijk en helpt bij alles. De locatie is top, met de taxiboot ben je zo in het centrum.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2015

Leuke locatie

Het was 40 graden in Venetië en de airco die beloofd werd werkte niet naar behoren. We hebben de hele nacht niet geslapen. Erg jammer dat de airco niet was wat het zou moeten zijn!

Leuke locatie

Het uitzicht.

Er waren alleen stukjes hard stokbrood bij het ontbijt en de, niet al te vriendelijke dame was niet al te snel met bijvullen. Daarnaast was de badkamer veel te krap. Ook deden ze de deuren open terwijl ze tegelijk alle lampen aandeden 's avonds, dus tegen de tijd dat we weer kwamen zat de tent vol muggen. Het adres waar we de sleutel zouden moeten ophalen, zoals hier vermeld werd klopte ook niet.

Het uitzicht. Verder weinig eigenlijk.

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, een fles wijn voor...

Helaas werkte de WIFI niet,

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, een fles wijn voor 10€ en wordt aan dek gebracht met chips, de kamers waren zeer schoon en als je nieuwe handoeken wilde kon je ze zo krijgen, prima ontbijt met vers gebakken broodjes, Venetie stad was vanaf de boot makkelijk te bereiken en zag je ook liggen heel mooi met zonondergang,

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

De vriendelijkheid van de schipper.

De slaapcabine was wat aan de smalle kant. Grote koffer beter thuislaten!

De vriendelijkheid van de schipper. De ligging van het schip; heel centraal gelegen. Heerlijk ontbijt en prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 31 maart 2015

De gastheer was super aardig.

De douche was koud. De badkamer ook erg klein. Wel lachen toen s nachts tijdens het plassen perongeluk de douche aan ging

De gastheer was super aardig. Het was erg schoon en het ontbijt was heerlijk.

• Beoordeeld op: 8 november 2015

ik vond het leuk om in de ochtend vanop het dek naar de...

ik vond het leuk om in de ochtend vanop het dek naar de voorbijvarende boten te kijken. Alles was ook zeer bereikbaar met de vaparetto.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2015

Rustige locatie, watertaxi vlakbij

Erg vochtig in de cabine (regende in venetie toen we er waren)

Rustige locatie, watertaxi vlakbij

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

ligging,

veel schimmel en slijtage in badkamer

ligging,

• Beoordeeld op: 4 september 2015

Ontbijt en de locatie

Was niet zo proper in de badkamer

Ontbijt en de locatie

Het uitzicht

Schommelen van de boot

Het uitzicht

• Beoordeeld op: 6 juli 2015

Personeel is bijna niet aanwezig, kamer riekt heel fel naar...

Personeel is bijna niet aanwezig, kamer riekt heel fel naar vochtig. douche en wc zijn 1 geheel!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Sarah Sun Island