Beoordelingen over Savoia Hotel Regency 4-sterren

#4 van de 99 hotels in Bologna

• Beoordeeld op: 24 september 2018

top
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

zeer compleet ontbijt, makkelijke aansluiting met de bus naar centrum (op 200m van hotel), alles was zeer net alsook vriendelijk personeel. Voortreffelijke keuken voor aangename prijs

Groot, ruimtelijk hotel met mooie uitstraling, ruime...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De airco op onze kamer voldeed niet helemaal aan de verwachting.

Groot, ruimtelijk hotel met mooie uitstraling, ruime comfortabele kamer en een heerlijk zwembad.

Perfect hotel voor korte vakantie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat we op het laatste moment werden om geboekt naar het Country-House wegens systeem fout overboekt terwijl we 8 maanden van tevoren geboekt hebben en hier ieder jaar op doorreis komen.

Restaurant icm hotel is altijd super, top kwaliteit en eigen parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Goed conferentie hotel vlak bij Bologna centrum
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima hotel met erg goed restaurant en leuk zwembad. De bus naar het centrum is 5 minuten lopen, erg makkelijk. Goede kamers en goede bedden, leuk zwembad met zonneweide en bar.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Heerlijk, dit is genieten, dit is vakantie!
    • Luxe Kamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Jammer dat de koffie en/of de koffiemelk niet elke dag werd aangevuld op de kamer. Ook niet nadat we het gemeld hadden.

Het is gewoon een prachtig hotel. Mooie hal, mooie kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel. Een goed restaurant, een heerlijk en uitgebreid ontbijt. Dit is genieten!

Prachtige rustige ligging net buiten de stad en de drukte.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het zwembad is zeer verouderd. Hier en daar zie je dat het hotel gedateerd is.

Prachtige rustige ligging net buiten de stad en de drukte. Het lijkt een beetje op een oud kuuroord van vroeger.

Een prachtig hotel voor een zeer mooie prijs met een goed uitgebreid ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bed was voor ons een beetje hard, maar dat kan voor een ander prima zijn hoor.

Het entree naar het hotel is net een film, je rijdt langs de fontijn zo rond langs het entree. Prachtige hal en zeer vriendelijk personeel. Mooie kamer.

Super !!!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geweldige mooie , ruime en zeer nette kamer /badkamer , met als bonus een zeer lekker en royaal ontbijtbuffet . Het zwembad met ligbedjes was zeker een plus tijdens de hitte.

We hadden een familiekamer geboekt en kregen een grote suite...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

We hadden een familiekamer geboekt en kregen een grote suite met dakterras en hottub. Verder was er overal zeer veel personeel welke erg gericht was op een goede service.

Prima hotel, zeker voor die prijs
    • Comfort Driepersoonskamer

Ruimte rond het zwembad was wat klein.

Het diner in het restaurant was een aangename verrassing! Echt bijzonder en zeer redelijk geprijsd. Ontbijt en kamer prima.

• Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Prima. Uitgebreid ontbijt, veel keuze. Leuk zwembad, dicht bij snelweg naar andere plekken (gemakkelijk als je auto hebt en andere plekken wil bezoeken). Diner was uitstekend, heerlijk gegeten (zo ook mijn kinderen van 7 en 3 jaar en dan weet je dat het goed zit 😉) al met al prima locatie

Fijne plek voor paar daagjes zwemmen/stad met de kids
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijk ontbijt, zeer vriendelijk personeel, prima zwembad voor de kinderen met elke dag schone handdoeken. Elke 10 min gaat een bus naar het centrum (10-15 min). Erg goed restaurant met verse pasta en goede wijnen. Nabij vliegveld (taxi) maar ook naast snelweg en voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein. Wij komen hier zeker terug!

Mooi hotel gemakkelijk bereikbaar
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

Niet bijzonder aardig personeel kwamen door de file kwartier voor sluitingstijd aan bij het restaurant. Mochten net een (klein) bordje pasta eten. Geen Italiaanse gastvrijheid.

Mooi hotel gemakkelijk bereikbaar

Goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op de site waren er moderne kamers te zien, spijtig genoeg hadden we een oudere kamer. De douche was ook niet al te functioneel. Het zwembad was eerder klein voor een groot hotel en niet zo gemakkelijk toegankelijk.

Het ontbijt was goed en het restaurant was zeer goed. Goede parkeergelegenheid. Goede ligging van het hotel. Mooi domein rondom het hotel. Er was airco en er was een koelkast aanwezig in de kamer.

Mooi hotel.

wat ons betreft niets

Mooi hotel. Zeer mooi ingericht, met in de buitenruimte rustgevend groen en een heerlijk zwembad. Alles was er ordelijk en netjes. Vanuit het personeel veel oog voor detail op alle vlakken. Kortom een dikke aanrader!!

De bar en lunch waren erg slecht en duur.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is een prachtig hotel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk zwembad, fijne kamers, lekker ontbijt en goede prijs. Met de bus is het centrum goed te bereiken. In de buurt is een klein winkelcentrum met prima supermarkt, lunch/ontbijt bar en nog wat andere winkels. Tegenover de supermarkt een ijssalon met een terras waar je ook een heerlijk koud biertje kan drinken

De bar en lunch waren erg slecht en duur. Het restaurant (Garganelle) Was wisselend van kwaliteit. De ene keer was een gerecht uitstekend. Twee dagen later was het slecht. Het leek wel opgewarmd in de magnetron. In de horeca hebben ze een personeelsprobleem. Er waren uitstekende obers maar er waren er ook met kauwgom in de mond. Wijn werd in waterglaasjes geschonken en bestek verkeerd neergelegd. De badkamers zijn verouderd. Douchen in het bad en na het douchen de hele badkamer nat.

Een heel aangename ervaring! We'll be back ;-)
    • Comfort Driepersoonskamer

Dit ligt niet aan het hotel maar fietsen van het hotel naar het centrum van Bologna is niet echt aangenaam. Het eerste stukje is nog over een fietspad maar nadien langs heel drukke wegen. Niet echt een aanrader met kinderen. Beter optie is bus nemen die voor het hotel stopt. Voor een paar euro wordt men in centrum Bologna afgezet

Ontbijt was uitstekend. Zwembad en omgeving heel aangenaam. Het restaurant (Garganelli) is absoluut een aanrader. We hadden 3 overnachtingen en zijn er iedere avond gaan eten. Geweldige prijs/kwaliteit Het hotel stelt ook nog fietsen ter beschikking die men gratis mag gebruiken.

Goed gelegen, goed verzorgd. Rustige omgeving.

Service in restaurant veel te snel. Tv op de kamer heeft 1486 zenders, maar geen enkel in het engels of duits... alleen Italiaans geschreeuw mama mia...

Mooi opgezet hotel, ruime kamers en vriendelijk personeel.

Mooi, luxe hotel met prachtige kamers en optimale service.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooi, luxe hotel met prachtige kamers en optimale service. Personeel zeer prettig en professioneel. Perfect ontbijt! Leuk zwembad. Gratis fietsen voor gebruik naar de stad . Goede restaurants in nabije omgeving.

Fantastische 4 dagen! Mooie locatie om Bologna en andere kleinere steden te ontdekken!

Niets :)

Aangenaam verblijf in een rustige setting. Heerlijk ontbijt en lekker restaurant! Het zwembad biedt de nodige verkoeling na een bezoekje aan Bologna of Ferrara!

top hotel

eigenlijk was alles top. alleen voor zo'n luxe hotel had ontbijt wel iets uitgebreider gemogen. of gevarieerder als je daar 1 week zit is alle dagen het zelfde. jammer. verder stoorde het dat er veel congressen gehouden werden. en dat deze mensen niet op een ander punt konden verzamelen dan bij het zwembad. er is ruimte genoeg daar bij het complex

mooi verzorgd hotel. hele goede service

Erg vriendelijk personeel

Er was een optreden op het pleintje om de hoek, dat gaf een beetje lawaai, maar gaf ook weer gezelligheid. Het was niet storend

Erg vriendelijk personeel

Bologna een studenten stad die we geregeld bezoeken omdat de sfeer er zo leuk is.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De fietsen! Slecht onderhouden. Jammer want 5 jaar geleden waren wij hier ook en fietsen dagelijks de stad in. Dit keer 1x geprobeerd met fietsen waarbij de versnelling niet functioneerden, het licht van een van fietsen kapot was en 2 fietsen trapten geregeld door. Niet echt een ontspannen fietstochtje! De andere dagen hebben we voor de bus gekozen. Goed alternatief. We hadden de indruk dat ze personeelstekort hadden. Hierdoor service bij de bar geregeld zeer matig. Personeel was overigens wel zeer vriendelijk ondanks lange drukke werkdagen.

Mooie schone kamers iets buiten het centrum van Bologna. Goed onderhouden zwembad met veel te veel ligbedden. Zo groot is het zwembad echt niet! Zwembad werd bewaakt en geregeld door de dag werd het water gecontroleerd op vervuiling etc. Top!

Prachtig gebouw met service gericht personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De sinaasappelsap was niet vers geperst en de gratis fietsen waren oud en te klein voor ons. Ze fietsten wel goed.

Prachtig gebouw met service gericht personeel

Relaxed de stad verkennen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Toen wij daar logeerden was er elke dag wel een evenement of feest. Gedurende deze evenementen wordt het hotel een eerder drukke bedoening,waarbij wij de indruk hadden dat de hotelgasten eigenlijk wat in de weg liepen. Gedurende sommige evenementen blijft ook het zwembad gesloten.

mooie en rustige locatie en toch ben je snel in het stadscentrum met de fiets of bus.

Ligging dicht bij autostrade perfect voor 1 nacht en goed...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De beachbar :de prijzen klopten nooit met de kaart, het was altijd duurder . Kleine glazen wijn en waterachtige spritz.. bar vermijden !

Ligging dicht bij autostrade perfect voor 1 nacht en goed restaurant aan hotel

Goede ligging voor een stadsbezoek aan Bologna
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooie ligging vlakbij de luchthaven, aankomst was om 22 uur en we konden nog lekker iets eten in het restaurant met buitengewoon vriendelijk personeel, kamer was ook goed en schoon, parkeren gratis bij het hotel en met een taxi naar het centrum

Lekker ontbijt, goed personeel. Teleurstellend relaxen.
    • Comfort Driepersoonskamer

Zwembad. Bij aankomst gingen wij even afkoelen in het super vieze zwembad. Het was 29 graden. Er zwommen ook twee kinderen. Een medewerkerker vertelde ons dat het zwembad gesloten was. Niet vanwege het vieze water en de vieze tegels maar omdat ze geen toezichtpersoneel hadden. De dagen erna was het verboden te zwemmen. Jammer als het bijna 30 graden is!

Kamers, en ontbijt!

prettig hotel, dichtbij centrum en vliegveld.

ik kan niets bedenken.

gratis update naar suite ivm kleine verbouwing aan het hotel. prettig en professioneel personeel. heel goed ontbijt. met de gratis hotelfiets is het ongeveer 20 minuten fietsen naar het centrum van bologna. met de auto 10 minuten rijden naar het vliegveld. volop gratis parkeerplaatsen bij het hotel.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Een prima hotel tegen een goede prijs.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een prima hotel tegen een goede prijs. Uitstekend ontbijt. Wij werden aangenaam verrast met een groot terras bij onze kamer. Er was een congres gaande tijdens ons verblijf. Wij hadden er absoluut geen last van, maar er waren tijdens hun pauzes natuurlijk wel veel congresgangers in de tuin bij het zwembad.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

superhotel in Bologna
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kwaliteit fietsen. Niet onderhouden, slappe banden geen verlichting en sommige remmen werkten niet. even opletten dus.

goede locatie, fietsen beschikbaar. goed restaurant. prima receptie. hond mag mee. Parkeren op terrein en op korte afstand van centrum. een aanrader

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Kamers waren niet schoon, douche was kapot en rook naar...

Kamers waren niet schoon, douche was kapot en rook naar schimmel. Onder het bed lag een oude sigaret. Rest van het hotel was prachtig, heerlijk zwembad en vriendelijk personeel.

Mooie, nette, grote kamers.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooie, nette, grote kamers. Heel vriendelijk personeel. Lekker eten in het restaurant. Niet ver van het centrum. Verzorgd ontbijtbuffet. Verfrissende duik in het zwembad.

Mooie uitvalsbasis voor Bologna
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voorzichtig kregen we een beetje de indruk dat er iets ingeleverd wordt op de kwaliteit van het eten en ontbijt maar dat kan ook gewenning zijn natuurlijk. De Salted Seabears was als vanouds erg goed maar de wijnen waren wat minder. Aan de andere kant hadden we twee dagen daarvoor in kasteel in de bergen bij Arezzo gegeten en gedronken, en dat was echt top. Je wordt beslist niet teleurgesteld want Garganelli is gewoon heerlijk eten tegen een beslist faire prijs.

De luxe uitstraling van het hotel, en vooral het lekkere eten in bijbehorende restaurant Garganelli. We waren er voor de vijfde keer en de bediening begint ons al te kennen. Voor een verkenning van Bologna is dit een uitstekend hotel. Het ligt niet in het stadscentrum maar op 10 minuten met de auto. Ook met bus en gratis fietsen vanuit hotel goed te doen. Klein gezellig zwembadje met erg gemoedelijke sfeer, goede bewaking door guard. Wij komen hier al jaren en het verveelt niet.

Aangenaam hotel, buiten het centrum
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

S middags kon je eigenlijk niets eten in het hotel.enkel in hun restaurant maar dat is heel chique. In de regio zijn ook niet echt veel restaurantjes/osteria's in de buurt. Er lopen heel veel zakenmensen rond, je voelt je soms wat misplaatst als je dan op je slippers voorbij loopt.

Vriendelijk personeel Heel goede kamer met alle voorzieningen Goede airco Enorm rustige omgeving en aangenaam zwembad

TOP! Ik ga hier zeker nog terug!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het enige wat tegenviel was de fitnessruimte. Hier staan weinig apparaten en kun je niet goed een uitgebreide workout doen. Maar goed op vakantie is het niet speciaal nodig. Dus niet echt een groot probleem. Verder geen op en aanmerkingen, alles was verder TOP!

Het ontbijt was erg goed en ook de kamers erg netjes en schoon. Heerlijke bedden! We konden gratis fietsen pakken om naar het centrum van Bologna te fietsen. Binnen 10 minuten ben je zo in het hartje van het centrum om alle mooie bezienswaardigheden te kunnen zien. Ik ga hier zeker nog terug! Echt een aanrader!

Zeer mooi hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zwembadje is kleiner dan verwacht, maar nog steeds top voor de kindjes

Zeer mooi hotel! Gezellig en romantisch, mooie kamers, vriendelijk personeel, zeer uitgebreid buffet smorgens

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Tophotel, niet duur'

Niks,

Personeel was heel aardig en sprak heel goed Engels. Het restaurant was geweldig en wat ook heel handig was waren de fietsen bij het hotel. In 10-13 minuten sta je midden in het centrum. Verder was er een prima zwembad met grote ligweide

Aangenaam, goed verzorgd hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden 1x gegeten in het naastliggend restaurant 's avonds maar het viel ons een beetje tegen. Het personeel was zeer vriendelijk maar in het stadscentrum aten we lekkerder ...

De kamers waren netjes in orde, elke morgen verse handdoeken/lakens indien gewenst. Wij hadden kamers op de eerste verdieping en waren dicht bij het zwembad, de ontbijtruimte, de parking. Lekker en uitgebreid ontbijt.

Fantastisch!
    • Comfort Driepersoonskamer

Het aanrijden naar hotel/Bologna gaat langs een ongure wijk met hoeren langs de weg..

We kregen een upgrade en genoten van een suite met zelfs jacuzzi op dakterras. De suite was super-de-luxe. Het eten in het restaurant fantastisch!

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Soms erg luidruchtige gezinnen met brullende kinderen en zonder enig respect voor de andere gasten.

Een ideale ligging om Bologna te bezoeken, met openbaar vervoer zeer snel in het centrum.

Hotel voorzag in alle gemakken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel voorzag in alle gemakken. Heerlijk ontbijt, fijn zwembad, lekker restaurant en luxe kamers. De bus naar het centrum was op ca. 5 min loopafstand.

Zeer goede verhouding prijs/kwaliteit. Zeer goed restaurant!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was iedere dag hetzelfde. Aangezien we er meerdere dagen waren, was meer diversiteit wenselijk geweest.

Goede faciliteiten, te weten: - Zwembad incl. bedjes; - Zwembadbar; - Restaurant Garganeli.

Prima hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het zwembad was niet echt fris. En het ontbijt had ik iets meer van verwacht.

Het restaurant was top! Het personeel van het hotel was erg vriendelijk. En de kamers waren prima.

Ideaal voor bezoek aan Bologna
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Schitterende ligging. Vlakbij luchthaven en bushalte naar centrum Bologna. Heerlijk ontbijt op schitterend terras. Restaurant biedt heerlijke gerechten in een uitermate gezellige inrichting. Prachtige verlichting in ganse hotel. Mooi zwembad met ruime hoeveelheid ligstoelen. Bar met loungesets is zeer verzorgd.

Heerlijk toeven in Italiaanse stijl
    • Suite met Balkon

Zwembad is wat klein in verhouding tot aantal gasten. Geen internationale zenders op tv (hoewel die er volgens kaartje met zenderoverzicht wel moesten zijn).

Wat buitenaf gelegen, zeer mooi & luxueus hotel. Met openbaar vervoer ben je voor 3 euro (2 pers.) zo in de stad; taxi terug kostte slechts 12 euro. Onze 'black suite' was geweldig, met o.m. eigen jacuzzi op terras, dressing & een stijlvolle badkamer. Op het terras van het uitstekende restaurant 'Garganelli' is het heerlijk toeven op een mooie zomeravond.

Willen zeker nog terug , maar aan de juiste prijs
    • Comfort Driepersoonskamer

De graag de juiste prijs in de toekomst !!!!!!!!!!

Otbijt was heerlijk , kamers zeer goed . Wat wij niet fijn vonden , we moesten meer betalen dan de prijs die booking ons had laten weten !!!!!!!!!!DeDD

Fijn en ruim hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Fijn en ruim hotel. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Gratis fietsen van hotel, makkelijk om naar centrum te fietsen ipv auto of bus. Prijs - kwaliteit uitstekend. Feestavond met live muziek op 26 juli was gezellig, met heerlijk buffet erbij.

Keer op keer geweldig!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor de vierde keer verbleven in dit fantastische hotel. Het ligt nabij de snelweg, buiten het oude centrum. Met de leenfiets (gratis!) ben je binnen 15 minuten in het oude, gezellige centrum van Bologna. Het fietspad start voor het hotel en eindigt in het centrum! Je kunt natuurlijk ook de bus pakken, maar de fietsen zijn een echte aanrader. Verder alles top: Uitgebreid ontbijt, heerlijke ligbedjes bij het zwembad (wat niet groot is maar prima voor een verkoelende duik) en vriendelijk behulpzaam personeel. De prijs/kwaliteit verhouding is wat ons betreft een 10+. Bologna is een heerlijke stad. Nog niet overspoeld door toeristen. Aanraders: San Luca (een 4 km lange overdekte galerij naar de top van de heuvel waar een prachtige kerk staat met panorama over de stad) en Giardini Margherita, een klein "Central Park" .

Het is sind meer dan vijf jaar ons favoriete hotel bij...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is sind meer dan vijf jaar ons favoriete hotel bij bezoeken aan Bologna, maar ook als doorreis hotel verder Italie in. Het restaurant in het hotel Garganello (tevens restaurant in de stad) heeft voor ons een weergaloze prijs kwaliteit verhouding. Na een lange autorit op doorreis is dit hotel in alle opzichten een perfecte pleisterplaats; je hoeft het hotel emplacement niet meer te verlaten, maar sla deze fantastische stad niet over!

Een top ervaring
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

We hadden een familiekamer geboekt, maar bij aankomst waren deze niet meer beschikbaar. We hebben dan een gratis upgrade naar een suite gekregen. Dit was pure luxe, prachtige badkamer, aparte slaapkamers, een privé terras met Jaccuzi. Jammer dat we hier maar 1 avond verbleven. Het restaurant aan het hotel was ook top en redelijk betaalbaar. Ook het ontbijt was af.

my best kept secret voor tussenstop tussen noord europa en zuid italie

niets. alles prima.

ideaal om even uit te blazen en ontspannen aan zwembad na lange autorit, en als bonus het fantastische restaurant Garnanelli voor de lunch. Top !

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Geweldige start van Italië en Bologna
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Als je dit hotel onder de € 100 per kamer incl. Ontbijt boekt heb je een zeer goede deal gesloten. Perfecte bediening, uitstekend ontbijt en ook dineren is er een feest in de zomer.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

De ligging ten opzichte van centrum, dichtbij, goed met bus...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijzige pool/hotel bar ivm fikse extra charge voor service aan tafel.

De ligging ten opzichte van centrum, dichtbij, goed met bus bereikbaar, toch rustig buiten centrum en met zwembad voor afkoeling. Goed ontbijt. Warme ontvangst.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kwaliteit van de snacks bij de bar van het zwembad.

Mooi hotel, net buiten Bologna. Een taxi naar het centrum kost ongeveer 12 euro. Wij bestelde hem bij de receptie en de taxi was er binnen 2 minuten. Personeel aan de balie is erg hulpvaardig (Michele !) Het ontbijt vonden wij ok maar niet bijzonder. In het restaurant Garganelli bij het hotel hebben we echt prima gegeten. Reserveren is denk ik wel aan te raden en is ook mogelijk bij de receptie. Er is een zwembad met ligstoeltjes en een bar voor als je geen zin hebt om er op uit te gaan.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Lekker uitgerust maar het was voor ons te warm om de stad in te gaan
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt viel tegen. Weinig keus, de koffie en de sapjes waren gewoon slecht.

Het restaurant was top. Mooie wijnkaart. Kamers schoon en een zwembad.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Erg mooi en goed hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Aangezien er toen een G7 top in het hotel was, kunnen we het hotel niet helemaal goed beoordelen. Er was enorm veel politie en security. Het zwembad kon toen ook niet gebruikt worden. Wifi werkte niet goed. Anders had dit echt een topverblijf geweest.

Mooi klassiek hotel. Erg proper. Kamer en badkamer waren volledig in orde. Lekker ontbijt. Voldoende parking.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Bologna in drie dagen, prima hotel

Douche op de kamer (138) gaf er weinig water, je moest bij wijze van door het bad heen rennen om de druppels op te zoeken. Beetje herrie op de kamer door de afzuiging of de motor die bij het zwembad hoort. Het went maar toch een beetje last van gehad. Assortiment & uitstraling ontbijt vond ik een beetje tegenvallen; alles was er wel, maar kwaliteit roerei slecht, geen Front Cooking, voor wat betreft het warme gedeelte slechts keuze uit roerei, gekookt ei en gebakken spek en basta. Voor een dergelijk hotel vind ik dat het ontbijt wel beter kan.

Kamer was groot en ruim, niet modern. Misschien hadden wij een Junior Suite "old style". Fijn personeel. Goed restaurant met uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Bv. een voortreffelijke Amarone gedronken voor 35 euro! Locatie is super, met de buslijn 20 ben je na 9 haltes in hartje Bologna. Vanaf het vliegveld naar de locatie toe met de (huur)auto geen enkel probleem en niet ver rijden.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Dit is een hotel waar het steeds aangenaam is om te vertoeven in al zijn aspecten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijk personeel en uitstekend restaurant

• Beoordeeld op: 14 september 2018

uitstekende prijs-kwaliteit, uitstekende bedden, uitstekend ontbijt, gratis parkeren
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

prijs-kwaliteit, heerlijk ontbijt, terras om te ontbijten, zwembad, uitstekende bedden die lang genoeg zijn voor personen van 1,95m

Prima kamer, heel goed ontbijt

Zwembad is een beetje klein in verhouding tot aantal gasten

Prima kamer, heel goed ontbijt

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Heerlijk verblijf helaas te kort
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goed ontbijt gratis upgrade naar suite was geweldig

Volgens de verwachting
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitgebreid ontbijt, vers fruit, weinig variatie in broodjes.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Fijn hotel, goede schoonmaak service, vriendelijk personeel...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Fijn hotel, goede schoonmaak service, vriendelijk personeel en het eten bij het restaurant was heerlijk!

prima hotel met een top restaurant op het terrein!
    • Luxe Kamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

heerlijke kamer met balkon. prima ontbijt. lekker zwembad. Bushalte om de hoek om naar centrum af te reizen.

Overnachting vakantie. Voor de derde. Jaar
    • Luxe Kamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Badkamer is aan verbetering toe douchekoppen en kranen

Het restaurant. Het eten was zeer goed

Heerlijke ontspannende overnachting gehad!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Dichtbij de snelweg en fijne kamers:)

Lekker ontbijt

Lekker ontbijt

heerlijke paar dagen gehad!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

heerlijk ontbijt, ruim opgezet, sfeervol

Ideaal voor zakenreis met beetje relax
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bed beetje onconfortabel , ontbijt kon beter

Zwembad

Hygiene rondom zwembad kan nog beter

Hygiene rondom zwembad kan nog beter

Alles was heel goed de kamer proper en netjes ontbijt was...
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

Alles was heel goed de kamer proper en netjes ontbijt was ook heel goed zwembad leuk alles heel goed

Heerlijk weer, goed hotel voor een overnachting.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Heerlijk weer, goed hotel voor een overnachting. Men moet wel zorgen dat er onderhoud gepleegd gaat worden...

Goede prijs-kwaliteitverhouding.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Lunch was in verhouding duur en eenvoudig.

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Fijn zwembad en fitness bij het hotel.

Prima prijs kwaliteit verhouding
    • Comfort Driepersoonskamer

Prima uitgebreid ontbijt en een ruime kamer