Beoordelingen over Scott House 3-sterren

Via Gioberti 30, Stazione Termini, 00185 Rome, Italië

#580 van de 921 hotels in Rome

Perfect gelegen hotel voor de citytrip en alles lekker en prima ov verbinding op ong. 2 min lopen

Een perfect hotel dichtbij het station en ov mogelijkheden. Verwacht niet al te veel luxe maar het is er schoon en alles wat je nodig hebt is er. Simpel maar goed ontbijt en vriendelijk personeel.

Volgende keer een ander hotel

Alles in het hotel was erg krap ( klein ) kleine kamer voor 3 personen en de ontbijtruimte was erg klein je stond de andere gasten constant in de weg als je iets wilde pakken. In de badkamer waren de doucheknop, de waterhendel en het handdoek rekje kapot of lam. Locatie ligt dicht bij het Termini station daar hangt vooral s'avonds aardig wat gespuis rond. Bij het afrekenen werd er 85 euro teveel in rekening gebracht, later wel teruggedraaid.

Goede ligging m.b.t. openbaar vervoer.

De doucheruimte was slechts geschikt voor zeer slanke personen. Men heeft nog een reparatie moeten uitvoeren in de douchecabine. Wel naar tevredenheid. De ervaring van 2010 was zo goed waardoor er nu ook gekozen is voor Scott House. Toen een ruime kamer en een zeer ruime badkamer.

Het ontbijt was redelijk maar het ontbreken van de boter op een dag kan volgens ons niet door de beugel. Het personeel in de ontbijtruimte was zeer onvriendelijk. Personeel receptie was zeer correct.

Goede prijs-kwaliteit verhouding

De lift is redelijk krap en was tot tweemaal toe stuk. De naaste omgeving van het hotel is toch nogal louche.

De kamer was groot genoeg, de badkamer wat aan de kleine kant maar OK. Heel propere en nette kamer. Aangenaam, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

De ligging.

Grootte van de kamer en vooral van de badkamer ( je kan er amper in bewegen) Personeel in ontbijtruimte kan vriendelijker, aan de balie oke.

De ligging. Ontbijt basic maar niet zoet. We hadden gevraagd om een rustige kamer aan de achterzijde en die was zeer stil.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Prima hotel nabij station

Bed met kuil in het matras. Verder lag het bed wel lekker. Veel herrie in de straat. Buurt was niet heel aantrekkelijk, maar wel handig op loopafstand van metro en trein.

Prima ontbijt, niet veel keuze maar prima dus! Met lekkere verse koffie. Elke dag schone handdoeken Netjes hotel, doucheslang was stuk maar na melding gelijk een nieuwe geïnstalleerd gekregen. Aardig personeel.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

De kamer en badkamer waren groot genoeg, airco was aanwezig,...

douchescherm was wat onhandig, maar er was na gebruik van de badkamer een lichte riool lucht aanwezig

De kamer en badkamer waren groot genoeg, airco was aanwezig, voldoende akst ruimte

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Kleine douchecabine en het tv staat veelste hoog.

Het uitzicht vanuit de hotelkamer aan de straat zijde. (Geef aan dat u voorkeur heeft voor een open view)

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Super locatie, jammer van het ontbijt.

Ontbijt trekt op niet veel, plastieke bekertjes heel weinig keuze. Low budget hotel maar je betaald dan ook niet veel. Muren zijn heel dun waardoor je de kamer naast je en boven je heel duidelijk hoort.

De Locatie is naast het station, wat alle mogelijkheden tot beweging makkelijk maakt, veel taxi's naast het station. Personeel is heel vriendelijk. Ik kom zeker terug naar dit hotel.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Kleine kamer, klein bed en overlast van rokende gasten en medewerkers.

Hotel ligt op de vierde en vijfde verdieping. Je kunt met de trap, maar er is ook een heel klein gammel liftje. Je moet niet claustrofobisch zijn of angst hebben voor gammele liftjes. Kamer was heel klein. Bedden waren twee eenpersoonsbedden, terwijl voorkeur bij boeking een tweepersoons bed was opgegeven. Na klacht werden ze opgemaakt als een tweepersoons bed. Bed was klein, lag met mijn voeten buiten het bed en dan ben ik maar 1.80 meter. In het trappenhuis werd gerookt en die rook trok de kamer binnen. Begon 's morgensvroeg al. Douchekop bleef niet hangen en badkamer was eveneens erg klein. Kortom: de kamer viel erg tegen.

De ligging van het hotel was prima. Openbaar vervoer dichtbij en Colosseum op loopafstand. Ontbijt is geen overweldigende luxe maar volstaat.

• Beoordeeld op: 5 september 2016

cavia hok

de grootte van de kamer. Op booking.com zie je een foto van de kamer die je wilt boeken maar deze kwam absoluut niet overeen met wat we kregen. Of Booking.com zijn leugenaars of het hotel stuurt verkeerde foto's door

niet veel eigenlijk

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Het verblijf als geheel verdient een 7,8.

De douchecabine is wel heel erg aan de krappe kant voor een volwassen persoon. Verder had er bij de wastafel of elders in de badkamer meer ruimte kunnen zijn voor het kunnen plaatsen van toiletspullen zoals b.v. toilettassen en scheerspullen. Ik denk hierbij aan een extra plankje. Voor het ophangen van kleding in de badkamer hadden er meer dan twee haken mogen zijn, b.v. vier.. Met het verstrekken van toiletpapier was het hotel wel iets aan de zuinige kant, maar als er om een extra rol werd gevraagd verliep dit wel vlot. Een aandachtspunt betreft de beddenspreien die wel vaker gereinigd mogen worden, want niet elke hotelgast neemt het even nauw met de hygiëne. Zo worden koffers, schoenen en andere voorwerpen die over de straat gaan soms achteloos op de beddenspreien gelegd. De opmerking over de hygiëne van de beddenspreien geldt in het algemeen voor alle hotels.

Het ontbijt en de kamer waren prima. Prettig was ook de aanwezigheid van een koelkast op de kamer. De schoonmaak van de kamer en toilet was uitstekend. De stand van het hotel nabij het treinstation alsook voldoende restaurantjes in de directe omgeving waren heel praktisch en fijn.

Prijs ok maar misleidende

Kamer was veel kleiner en meer basic dan de foto liet zien met weinig beweegruimte en slechts douche kamer voor 3 personen

Personeel was vriendelijk

vriendelijk en hulpvaardig personeel

kamers zijn wel écht klein, beetje een "gevangenis gevoel"

vriendelijk en hulpvaardig personeel

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Leuk hotel , voor weinig geld

Zeer slechte matrassen

Goede locatie

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Dichtbij Termini station

Kamers zijn extreem gehorig en erg klein. Ontbijt is erg schaars.

Dichtbij Termini station

Lawaaierige omgeving. Zwakke wifi

Goed ontbijt. Ruime en nette kamer. Vriendelijke medewerkers

• Beoordeeld op: 16 mei 2016

het ontbijt

De locatie. Niet aangenaam om er 's avonds als vrouw alleen rond te lopen. De foto's op het internet zijn niet waarheidsgetrouw. De kamer is zeer basic met een zeeeeer kleine badkamer

het ontbijt

• Beoordeeld op: 17 april 2016

Vriendelijk en behulpzaam personeel, heel proper, vb;

Het hotel is gelegen in een oud gebouw, er zijn verschillende hotels in gevestigd, de eerste indruk bij het betreden van het gebouw was niet zo goed, maar eens op het 4de verdiep aangekomen (hotel), was alles in orde.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, heel proper, vb; verkreukt lakens werden vervangen. Typisch lekker Italiaans ontbijt . Centraal gelegen goede uitvalbasis om Rome te verkennen.

• Beoordeeld op: 5 februari 2016

De ligging is ideaal, 5 minuten stappen van het station...

Het hotel bevindt zich eigenlijk in een gebouw waar meerder hotels in zitten, ik dacht dat er 4 hotels in 1 gebouw zaten. Bij aankomst is dit een beetje verwarrend, zeker omdat het nergens beschreven staat op de website van Booking. Een bar of lounge is niet aanwezig dus je kan niet even ergens zitten s'avonds. Het hotel zelf is wel proper maar er zouden vernieuwingen moeten gedaan worden, bij ons liep het water van de douche over heel de badkamer, was geen bak in de douche, juist een putje in de grond waardoor het water naar overal liep. Ontbijtruimte is zeer klein en de vriendelijkheid bij het personeel was daar soms ver te zoeken wat wel jammer was.Ontbijt zelf was niet zo gevarieerd.

De ligging is ideaal, 5 minuten stappen van het station Termini. Wij kozen er voor om de trein te nemen van de luchthaven naar Termini station, is 14 euro maar op een 35 minuten sta je er wel. De bus is meer dan 1 uur rijden. Je kan er dan ook meteen de metro nemen om alles te gaan bezichtigen, super makkelijk ! Tal van winkel en restaurantjes in de buurt maar aan te raden om niet in het straat van het hotel te eten, daar is de kwaliteit van het eten iets minder.

• Beoordeeld op: 4 februari 2016

De eerste twee flessen drank in de frigo waren gratis,en ...

De achterwand van het bed is aan vervanging toe, maar alles was wel proper.

De eerste twee flessen drank in de frigo waren gratis,en omdat we de dag van vertrek niet konden ontbijten ,hebben we een ontbijtpakket meegekregen en hebben we ook minder moeten betalen.

• Beoordeeld op: 6 december 2015

De locatie.

Het personeel was onaardig, op één enkeling na (een jongeman die in de avond werkt). Wij hadden namelijk onze overstap gemist en waren hierdoor een dagje later aangekomen in Rome. Wij waren op tijd voor het ontbijt dat tot 10:00 uur was en wilden toen na een lange dag reizen graag ontbijten. Wij wisten dat we al voor de nacht ervoor het hotel hadden betaald, dus dat we ook recht hadden op ontbijt. Niets is minder waar. Ons werd het ontbijt geweigerd, omdat we nog niet waren ingecheckt. Vervolgens moesten we zelf op pad naar buiten om eten te zoeken, terwijl we wel voor het ontbijt hadden betaald. Bovendien zaten nog mensen aan het ontbijt. Het ontbijt was overigens erg karig en de personeelsleden die je bedienen, zijn onvriendelijk. Verder hadden wij de kamer direct naast de receptie. Het bed in die kamer was kapot en de kamer zelf zag er niet schoon uit. Er is een douche waar je je haast niet in om kunt draaien en het warme water is niet constant. De ene keer is het koud en de andere keer is het weer warm. Ik snap daarom ook eerlijk gezegd niet dat mensen dit hotel goed beoordelen. Overigens ben ik een ervaren reiziger en stel ik niet veel eisen aan een hotel, maar dit was niet waar voor ons geld.

De locatie. Dichtbij Termini station waaruit je overal heen kunt gaan met de metro.

• Beoordeeld op: 30 november 2015

De ligging naast het station was prima.

Hele harde bedden. Bij boeking aangegeven dat we twee aparte bedden wilden, dit is helaas niet doorgevoerd. Het is een gehorig hotel.

De ligging naast het station was prima. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2015

De ligging is perfect.

De ligging is perfect. Het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. En alles mooi opgeknapt. Als je binnenkomt ziet alles er wat versleten uit maar als je dan op scott house etage komt ziet het er super uit.

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Vlakbij station Termini

Kamer niet zoals op de foto, maar verder prima Ontbijt wat eenvoudig voor 3 sterren Nogal oude lift

Vlakbij station Termini Rustig met raam dicht, gezellig met raam open Zeer behulpzame avond/nachtreceptionist Nette kamer

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Een nette 1 persoonskamer, met tv, koelkast, waterkoker etc.

Een nette 1 persoonskamer, met tv, koelkast, waterkoker etc.

• Beoordeeld op: 15 februari 2016

kamer ok

volgens prijsklasse ok

kamer ok

• Beoordeeld op: 4 september 2015

Locatie, wifi, vriendelijk onthaal

Locatie, wifi, vriendelijk onthaal

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

rustige kamer zoals gevraagd.

rustige kamer zoals gevraagd.

• Beoordeeld op: 31 maart 2015

Locatie is super.

Locatie is super. Personeel was ook heel vriendelijk. Hygiëne was ook uitstekend. Fijn dat het personeel Engels spreekt.

• Beoordeeld op: 19 maart 2015

Ligging hotel.

de lift/trap. kleine Badkamer.

Ligging hotel. schone kamer. prima bed. eenvoudig maar goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 31 januari 2015

Wifi was goed

- De kamers zijn heel klein. - Geef maar een 2 sterren hotel

Wifi was goed persooneel vriendelijk Ontbijt was goed maar kon beter

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Scott House