Beoordelingen over Just Hotel Lomazzo Fiera 4-sterren

Via Ceresio 49, 22074 Lomazzo, Italië

#2 van de 4 hotels in Lomazzo

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Geschikt hotel voor een tussenstop onderweg naar vakantie, maar omgeving is verder niet aan te raden
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Helaas veel vlees en andere dierlijke producten bij het ontbijt, thee automaat met standaard suiker in de thee en wandelen is er absoluut geen aanrader.

Nette kamers, perfecte bereikbaarheid vanaf de snelweg, goede parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Liet te wensen over
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Het ontbijt was vrij karig. Het bed was erg klam, waardoor een fijne nachtrust uitbleef. Waar we juist voor kwamen, om fris door te rijden richting de volgende stop. Douchekop kon je niet op een fijne hoogte ophangen. We kregen een ‘upgrade’, maar het was nog steeds geen geweldige kamer. De upgrade was wat er geadverteerd was op booking.

De kamer was mooi vormgegeven.

• Beoordeeld op: 28 september 2018

top-etappehotel
    • Classic Tweepersoonskamer (2 Volw.)

prijs overnachting huisdier ietwat aan hoge kant doch zeer huisdiervriendelijk!

ideaal hotel voor tussenstop richting Zuiden (vlak over grens Italië) onmiddellijk naast autostrade. goede bereikbaarheid, goede parking, mooi modern hotel met alle nodige comfort voldoende restauratiemogelijkheden zowel in hotel (ietwat 'killig'/'zakelijk')zelf als in buurt zeer uitgebreid en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Uitsekend verblijf, perfect om na een dag/nacht rijden uit te rusten voor je weer doorgaat
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Enige wat tegenviel aan dit hotel is de locatie, er is in de buurt helemaal niets te doen. Dat was wel jammer. we zijn dan ook vroeg naar bed gegaan. Geen groot probleem want we waren op doorreis.

Kamer was zeer comfortabel. Mensen erg vriendelijk, we kregen de kamer al om 11:00 ipv 14:00. Dat was zeer prettig aangezien we in de nacht doorgereden hadden en zo even een paar uurtjes konden gaan liggen. Als doorreis hotel helemaal perfect met een zeer goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

fantastisch hotel voor een redelijke prijs.
    • Klassieke Driepersoonskamer

keurige nette kamers. ideale locatie vlakbij de Autostrada. uitgebreid en goed ontbijtbuffet. Mooi luxe hotel voor redelijke prijs voor een overnachting. ruime parkeer gelegenheid. zou dit hotel zeker aanbevelen.

Perfect voor op doorreis.
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Het kitwerk kan een opknapbeurt gebruiken betreft hygiëne.

Ruime kamer als tussenstop van de reis. Hotel gelegen aan snelweg en prive parkeergelegenheid voor de kamer.

prima geslapen
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

De schoonmaak van de kamer. Maar misschien is dit wel goed gebeurt, maar zijn er werkzaamheden daarna geweest.

Goed ontbijt en de juiste kamer gekregen zoals geboekt. Prima Wi-Fi en op de begaande grond. Dicht bij de snelweg zeker zeer makkelijk op doorreis.

Prima hotel, niet bijzonder
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Kamer enigzins gedateerd. Geluid airco afzuiging was erg lawaaierig.

Bed sliep goed, ontbijt was prima. Goed hotel voor een doorreis. Gratis parkeren.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Altijd een goede overnachtings plaats als u op doorreis bent .
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Sommige dingen kunnen wel wat aandacht krijgen op herstel en vervanging , maar is niet storend . zoals een glijstang die niet zo vast zit in de douche .

Wij hebben daar nu voor de tweede keer overnacht, en het is een prima tussenstop hotel op doorreis naar uw bestemming , doordat er op de route naar Italië in die buurt niet zoveel overnachting,,s plaatsen zijn waar u makkelijk kunt komen langs de snelweg , en het veilig parkeren en de prijs en de kamer met een prima uitstrekkend compleet ontbijt is prima . Altijd toen als u op doorreis bent .

Prima overnachtingsplek voor de reizigers door de Povlakte of de bezoekers van het Comomeer.
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Vriendelijk ontvangst. Gereserveerde kamer in de dependance werd gratis omgeboekt in het hoofdgebouw. Leuk restaurant en een leuk terras. Makkelijk en veilig parkeren in de hoteltuin.

Prima hotel, locatie kan niet beter aks je op doorreis bent. Prijs/kwaliteit is prima.

Dat er nog steeds op het terras gerookt mag worden en niet alleen op het terras, maar wij kozen een kamer met balkon en wat bleek de buren rookten er gestadig op los. Jammer!

De locatie, het personeel en de kamer. Ook het ontbijt was prima. Helaas was de espresso slecht. Geen bonen maar poeder. Voor italiaanse begrippen zouden er toch bonen in het apparaat moet zitten.

Goede locatie voor overnachting naar het zuiden.

Eigenlijk niets.

Mooie ruime kamer, prima ontbijt. Goede douche. Mooie overnachtingsplaats voor op doorreis naar het zuiden. Verder ook leuke bars en restaurants in de omgeving. Goede ruime parkeermogelijkheden, zowel onder dak als buiten.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Prima hotel voor op doorreis. Goede parking.
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Er wordt op de site niet vermeld dat het bijgebouw een motel was in plaats van een hotel! Ontbijt was erg slecht.

Prima ruime kamer. Bed was goed. Badkamer ruim en goed. Ontbijt was slecht. Goed hotel voor op doorreis. Zorg ervoor dat je wel in het hotel gedeelte komt te slapen, en niet in het bijgebouw, dat is weliswaar goedkoper maar dat is een motel!! Parkeren was heel goed, voor het hotel buiten mogelijk en ook binnen in de garage. Geen extra kosten voor het parkeren.

Het is een goede accomodatie, sterk om aan te bevelen en zeker nogmaals te overdoen
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Niets, alles was naar wens. het weer kon beter maar daar kunnen zij niets aan doen.

Ontvangst aan de balie en garage inkom heel vriendelijk en bekwaam, professioneel. Restaurant en bar personeel zeer goed. Ik had een boekingsprobleem zelf geschapen en het had mij 63.75€ kunnen kosten; De directie heeft het mij kwijtgescholden. Gezien deze hotel langs de autosnelweg gelegen is, een pluspunt voor doorrijders, Como meer op enkele km.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Wel druk maar dat is gewoon het type hotel.

Het hotelmenu van 20 euro. Ieder hondje kreeg een mandje en een drinkbak op de kamer. De gratis parkeerkelder. De locatie aan de snelweg ideaal. Ruime schone kamer met balkon; goede prijs kwaliteit verhouding.

Droevig
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

De badkamer was smerig, achterstallig schoonmaak werk. De kamer leek mooi op de foto's maar in realiteit bleek dit een stuk minder. De hal naar de kamers toe was ranzig. Vegen op de muur, vochtplekken op het plafond. Er zaten allemaal rare vlekken in het tapijt. Bij het avond eten kregen we een stuk kip waar denk ik de halve Noordzee aan zout op leeggestrooid was, gewoon weg slecht. Jammer want de locatie is top, entree van het hotel is ook mooi en de bar prima, ik ga er alleen never nooit meer heen want voor €90 in een hotel verwacht ik heel veel meer dan dit. Voor dat geld zit je ergens anders in een kleine b en b veel leuker en schoner

Dat ik weer weg kon sochtends

Rustig verblijf in goed hotel
    • Classic Tweepersoonskamer (2 Volw.)

Buitenterras kan verzorgder .

Zeer goed ge legen hotel op weg naar het zuiden. Lekker avondeten in restaurant,verzorgd ontbijt. Zeer ruime kamer en prima bedden.

Prima als doorreis hotel.
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

De eerste keer we daar verbleven was alles dik in orde. Op de terugreis zelfde hotel geboekt. Dit keer wel geurhinder in de kamer. Het rook er naar Aziatisch eten. Niet echt aangenaam.

Ruime kamer. Vlot inchecken. Ruime badkamer met de nodige voorzieningen voor een doorreis.

in orde

We hebben hier al meermaals geslapen tijdens de doorrit voor en na onze vakantie. Soms wordt er prima rekening gehouden met onze wensen, soms is dit een probleem. Zo reizen wij met drie kinderen en hebben we dus twee kamers nodig voor ons hele gezin. We vragen steevast om beide kamers in elkaars buurt te hebben. Soms lijkt dit onmogelijk volgens het personeel, en lijkt die vraag onredelijk te zijn, op andere momenten wordt dit met de glimlach in orde gemaakt...

Het ontbijt is in orde, de ontvangst ok.

The best place op onze reis van 12 dagen in 6 hotels !!

NIKS !!

Onthaal prima, accommodatie toppie zowel hotel als eigen kamer, avondeten -ontbijt uitstekend en ruime keuze. Ideale uitvalsbasis naar Milaan, de meren,... of als doorreishotel ! Ruime parking !

prima voldoet aan onze verwachtingen
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

als vakantie hotel is dit niet zo geschikt ligt nogal afgelegen maar voor een doorreishotel moet het echt niet meer zijn.

het hotel voldoet aan de verwachting van een doorreis hotel. Prima gelegen, uitstekende bedden met hoofdkussen wat niet altijd van zelfsprekend is. prima ontbijt met alles wat men wilt van cornflakes tot vers fruit.

Prima hotel voor tussenstop op doorreis
    • Klassieke Driepersoonskamer

De ligging is vrijwel aan de snelweg... dat is wat minder maar je hebt geen overlast van de auto's!

De kamers waren prima, zakelijk met airco. Het is vlak bij Como aan het Comomeer , leuk voor een avondje uit eten.

mooi proper hotel
    • Klassieke Driepersoonskamer

Ontbijt ruimte mocht iets meer aangekleed zijn. lekker fruitsap zou het ontbijt beter maken (aangezien wij geen koffie drinkers zijn)

zeer propere kamer,hebben het als door reis hotel genomen toch s'avonds nog naar het como meer getrokken is niet zo ver er vandaan. hadden dadelijk al een vakantie gevoel.

Erg prettige tussenstop.
    • Klassieke Driepersoonskamer

De locatie perfect van Italië naar Zwitserland. Zeer goede bedden en hygiëne voor een zeer nette prijs. Erg blij dat we niet doorgereden zijn naar Zwitserland. Ook een ontbijt was goed.

Mooi mens en diervriendelijk hotel.
    • Klassieke Driepersoonskamer

Goede service , heel vriendelijk personeel en zeer diervriendelijk. Zelfs kussen en drinkbak voor onze honden op de kamer. Goede parkeer gelegenheid. Zelfs afgesloten beveiligde parkeer garage. Nabij afrit van de snelweg. Super prettig onderweg naar het Zuiden van Italie!!

Prima aanrader voor een doorreis naar Italië,
    • Standaard Familiekamer

We zaten helemaal achterin de erg lange gang met onze hond, dat was niet handig met het gesleep van alle spullen.

Na urenlange vertraging in Zwitserland gebeld met het hotel dat we laat zouden arriveren. Dat was gelukkig geen probleem, pas rond na 21.30 uur kwamen we aan en konden gewoon inchecken, top! Helaas was de keuken voor een laat diner gesloten. De kamers zijn uitstekend, we hadden een familiekamer. Ook voor de hond prima. Schoon en netjes. Het ontbijt was fantastisch, een prima start voor ons vervolg naar Italië!!

Goed hotel voor tussenstop naar eindbestemming
    • Standaard Familiekamer

Ligging is niet bijzonder, tussen de autowegen in. Op zich praktisch maar niet om in de avond nog een ommetje te maken ofzo.

Goed hotel voor 1 nacht, fijn dat ze een familiekamer hadden met twee tweepersoonsbedden.

De ligging op doorreis naar Corsica was perfect.
    • Classic Tweepersoonskamer (2 Volw.)

De kamer met groot 2persoonsbed die we hadden geboekt bleek geen 2 persoonsbed te zijn maar 2 losse simpele bedden aan elkaar geschoven. Hier melding over gedaan en toen de superieur gekregen met wel een goed bed. Dus info klopt niet helemaal.

De ligging op doorreis naar Corsica was perfect.

Keurig hotel vlak bij de snelweg.
    • Klassieke Driepersoonskamer

Het menu was vooral op zakenreizigers gericht, niet voor kinderen.

Keurig hotel vlak bij de snelweg. Het ontbijt was fantastisch; alles was aanwezig. We hebben in pizzeria kolibrie gegeten omdat het menu vanuit hotel niet geschikt is voor kinderen. Bedden zijn goed en we hebben lekker geslapen zonder enige vorm van geluidsoverlast.

Makkelijk en ruim hotel op doorreis in Italië
    • Classic Tweepersoonskamer (2 Volw.)

Het raam sloot niet goed af en was daardoor niet volledig geluidsdicht, maar was niet storend. We hebben het personeel 's morgens hierover ingelicht en werd onmiddellijk genoteerd voor nazicht.

Ruime en nette kamer, met een ruime badkamer. Er is een grote parking beschikbaar rond het hotel. Dichtbij de autosnelweg waardoor het een perfecte locatie is wanneer men op doorreis is en bijgevolg ideaal voor een tussenstop. Como stad is met de wagen makkelijk bereikbaar op een kwartiertje rijden. Wel opgepast voor de tolweg daarheen (Pedemontana), die moet via internet betaald worden of wordt automatisch verrekend indien men over een Telepass beschikt. Het personeel aan de receptie heeft ons daarover ingelicht.

Prima doorreishotel vergelijkbaar aan Van der Valk
    • Standaard Familiekamer

Het restaurant voor avondeten biedt slechts een "italiaanse" kaart. Weinig volwaardige restaurants in de nabije omgeving.

Prima doorreishotel met uitstekend ontbijt.

Goed hotel/motel voor doorreis.
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Het rode licht achter het bed dat had niet gehoeven.

De kamer was schoon. Maar als je goed keek dan lag er toch nog wel wat stof op de plinten. Maar het was een slaapplek voor 1 nacht. De badkamer was netjes. Wij hebben daar het ‘avonds het diner gegeten. En dat was goed. Het ontbijt was voor ieder wel iets. En de potjes waar je jam uit kon halen was heel erg schoon en slim gemaakt. Je moest met een hendel de jam eruit pompen zonder te knoeien. Het was een fijn hotel/motel. De auto konden we voor onze kamer parkeren we hadden ook een eigen ingang.

Ideale tussenstop aan de snelweg
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Goed hotel voor een tussenstop van Nederland naar Italië (of andersom). Ligt direct aan de snelweg. Schone kamers, hotel heeft alles wat je nodig hebt voor een doorreis. Beveiligde garage, bar, restaurant met goed avondeten, ontbijt prima maar niet bijzonder. Vooral ruime en schone kamers met dito badkamers.

Goede tussenstop op weg naar Toscane.
    • Standaard Familiekamer

De gang gaf geen frisse indruk. Bij het ontbijt vonden we de keuze van koude dranken beperkt.

Het hotel ligt net aan een afrit van de snelweg. Dit is een groot pluspunt. Parking was afgesloten en gratis. Ingang is modern en fris ogend. Vers fruit, gesneden of per stuk, was fantastisch.

Grote kamers.
    • Standaard Familiekamer

Een zwembad had wel lekker geweest na een dag rijden.

Grote kamers. Lekker dicht bij de snelweg zodat je de volgende dag weer snel op weg bent. Prima overnachtingshotel.

Wij komen er geloof ik al een jaar of 6, bevalt ons prima!
    • Klassieke Driepersoonskamer

Wij komen er geloof ik al een jaar of 6, bevalt ons prima! Zo van de snelweg af en de volgende dag er zo weer op! En het is natuurlijk een schoon en netjes hotel!!

goed voor een snelle no-nonsense overnachting onderweg naar deeper-Italy maar toch geen vier sterren
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

de kamers zijn ondertussen redelijk afgeleefd, in onze kamer sloot het venster niet goed (waardoor het toch wat lawaaieriger bleef 's nachts mbt de nabije autosnelweg, de douchecabine hingen een aantal accessoires half los, de kasten hadden ook best een opknapbeurt kunnen gebruiken ... het restaurant is ook prijzig voor wat opgewarmde kost en de wijn is voor de geboden kwaliteit in verhouding tot de rest van Italië aan de prijzige kant

makkelijk gelegen langs de autosnelweg en aldus makkelijk bereikbaar, parkeermogelijkheid bij het hotel is ruim voorhanden, maar het hotel is wel wat gedegenereerd naar kamers toe tov een eerder bezoek een aantal jaar geleden al zijn de bedden van voldoende kwaliteit om een goede nachtrust te garanderen ; deze keer trouwens ook geen gevecht aan het ontbijt gehad met overnerveuze toeristen, gelukkig boodt het buffet voldoende keuze-mogelijkheid

Langzame bediening
    • Klassieke Driepersoonskamer

Langzame bediening 1 uur moeten wachten met bestellen en drank krijgen De receptie personeel was niet uitnodigend om te helpen stonden met 3 achter de balie en 1 hielp

Lag langs de snelweg

Goed verblijf voor doorreis
    • Standaard Familiekamer

We verbleven een nacht in de familiekamer met 3 volwassenen en 1 kind. Moderne kamer en goede bedden. Lekker gegeten in de avond en het ontbijt was ook goed. Verder ligt het echt aan de snelweg. Ideaal voor een doorreis. En veel parkeerplaatsen!

Praktische lokatie pal naast de snelweg bij afslag...

Avondeten in restaurant niet goed wel duur Unheimische gangen

Praktische lokatie pal naast de snelweg bij afslag Lomazzo-Noord daardoor niet zo idyllisch qua ligging uiteraard. Veel eigen parkeergelegenheid Vriendelijke receptie Prima kamer qua ruimte, goede douche, bedden okay, airco Heel goed WiFi Uitgebreid ontbijt buffet

Leuk hotel voor doortocht.
    • Standaard Familiekamer

Inchecken ging verkeerd en douchekop was vies, verder wel schoon.

Nette kamer opgeruimd en schoon, fijne bedden, aardig personeel. Ontbijt was goed. Leuke amenities.

Prima hotel als je op doorreis bent. Geen hotel om vakantie door te brengen.
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Troosteloos uitzicht op plat dak. Leek dat daar voorheen balkon had gezeten. Was nu geen mogelijkheid om naar buiten te gaan via kamer. Gangen zagen er onverzorgd uit.

Badkamer zag er piekfijn uit. Ontbijt was oké. Personeel was vriendelijk.

Goed (zaken-)hotel dichtbij Como.
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Gemakkelijk te vinden, vlak aan de A9, afslag Lomazzo Nord. Prima kamer, schoon, goed bed en mooie badkamer met “regendouche”. Slechte verlichting in de kamer om te lezen. Parkeren kan gratis op het terrein. WiFi werkte uitstekend. Het hotel heeft een prima ontbijtbuffet! Como is gemakkelijk en per auto binnen 15 min te bereiken.

Mooi en lux hotel om je vakantie te beginnen of te eindigen in Italie
    • Classic Tweepersoonskamer (2 Volw.)

Restaurant was netjes en ruim goed diner en uitgebreid ontbijtbuffet. Mooi modern hotel , grote kamer met goede matrassen en een heerlijke ruime badkamer. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Dit hotel gaan wij beslist nog een keer bij een volgende vakantie naar of van Italie boeken.

voor herhaling vatbaar
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Rustige kamers, goede ligging en vriendelijk personeel, in het restaurant vlotte bediening. alle faciliteiten aanwezig een klein probleem direct hertsteld.

Zie boven
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

We bookten n hotel maar vervielen in 'n motel met nauwelijks licht (rood achter de bedde schutplank!!!??) Geen enkel respons om klacht op telossen. 7,9=overdreven!

Ligging langs de routet

Service with a smile NOT!!!!!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Aangekomen in hotel,na een lange reis,werden wij ontvangen door twee mensen die duidelijk niet voor dienstverlenende beroepen geschikt zijn!!!Geen lach kon er vanaf!Het kwam over van betaal me en rot op!!!Verder was het hotel oké en ontbijt ook!Heb je een alternatief DOEN!!

Ontbijt was gevarieerd

Pal langs de snelweg, echt ideaal voor als je op doorreis...
    • Standaard Familiekamer

Voor kinderen helemaal niks , maar dan ook echt niks te beleven

Pal langs de snelweg, echt ideaal voor als je op doorreis bent!!! Ontbijt was prima in orde

Prima hotel voor doorreis .
    • Classic Tweepersoonskamer (2 Volw.)

Ideaal hotel voor doorreis naar Toscane.Goede ligging nabij onze reisroute.Degelijke kamers en vriendelijk personeel. De maaltijd in het restaurant van het hotel was zeer goed .

Prima hotel en uitgebreid ontbijt!
    • Classic Tweepersoonskamer (2 Volw.)

Prima hotel en uitgebreid ontbijt! We hebben dit hotel geboekt i.v.m. de lange reis. Hotel een uur van te voren geboekt via booking.com. De ligging is perfect, naast de snelweg en je kan er ook nog wat eten ‘s avonds.

Het is een prima hotel voor een doorreis.
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Het ontbijt was niet zo uitgebreid maar voor ons voldoende. Prijs kwaliteit verhouding voldoet het aan de verwachtingen wat je ervoor terug krijgt

Het is een prima hotel voor een doorreis. Vlak langs de snelweg maar helemaal geen last van geluiden. Hotelkamer is prima en was schoon. Voor een snelle hap zou je daar kunnen eten maar er was ook een mcdonalds vlakbij

Maak van motelkeuze een motelkeuze.
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Opgesloten gevoel,geen enkel uitzicht,gepuzzel met elektra, minibar was stuk.slecht onderhouden.Veel beter is het om in het hotel te logeren( ervaring) i.p.v. in het motel(bijgebouw).

Prima ontbijt,auto voor de deur, dicht bij de snelweg.Vriendelijk personeel..

Eenmaal en nooit meer
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Ik dacht dat we een kamer in het hotel geboekt hadden, maar het bleek in het motel te zijn. De kamer was ongezellig, kaal en op de begane grond (leek wel de kelder). De badkamer mag zeker geüpdatet worden.

De prijs is prima.

Prima hotel, mooie kamer.
    • Classic Tweepersoonskamer (2 Volw.)

Prima hotel, mooie kamer. Ontbijt prima. Waren op doorreis en mochten daarom parkeren in parkeergarage. Personeel was zeer behulpzaam. Op hun aanraden in een familiepizzeria gaan eten net buiten Lomazzo gaan eten. Wat een aanrader, heerlijk gegeten en het was een gezellige pizzeria.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

prima tussenstop voor reis naar rome
    • Classic Tweepersoonskamer (2 Volw.)

De snelweg hoorden we niet 's nachts, maar wel een zeer hardklinkende airco😱 Bij navraag aan receptie zei men dat hij na paar minuten uit zou gaan, maar helaas...niet dus.

Mooie kamers, schoon, goed eten en ontbijt. Lekker dicht bij snelweg.

Kom zeker weer een keer terug.
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Mooi hotel maar neem geen kamer boven het restaurant. In de avond soms uurtje geluid van schoonmaken denk ik.

Prachtige kamers, schoon en heerlijk bad.

Zeer goed doorreis hotel
    • Classic Tweepersoonskamer (2 Volw.)

Bij drukte in restaurant lang wachten

Perfect hotel voor de doorreis. Ik kom hier 2x per jaar en de kamers zijn zeer ruim en schoon. Prijs kwaliteit verhouding zeer goef

Goed hotel, prima voor op doorreis.
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Het is echt een slaaphotel. Je moet geen andere faciliteiten verwachten. Restaurant serveert alleen kleine hapjes. Geen maaltijd.

Personeel erg aardig.We hebben er heerlijk geslapen. Goede bedden. Lekker hoge plafonds-ruimtelijk gevoel. Beneden is de lobby gezellig ingericht. Ontbijt was goed. Lokatie aan de snelweg handig.

Kamers waren ruim en proper, alle benodigdheden aanwezig.
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Alle goede punten worden dan teniet gedaan door de temperatuur in de kamer, twee keer gaan vragen om airconditioning af te zetten , maar blijkbaar blijft er constant een ventilatiesysteem draaien dat niet afgezet kan worden, koud en zeer onaangenaam. Jammer want voor de rest zijn de kamers zeer comfortabel.

Kamers waren ruim en proper, alle benodigdheden aanwezig. Lekker en uitgebreid ontbijt.

Functioneel en schoon
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Petfriendly....... 40 euro voor onze 2 hondjes die schoon zijn en geen overlast veroorzaken! Na hierover te reclameren mag er 20 euro af. We boeken een hotelkamer en komen terecht in het motel gedeelte. Schone kamer maar zonder lichtinval want de auto staat voor het enige raam. Onpersoonlijk hotel/motel

Makkelijk bereikbaar op doorreis Schoon Goed ontbijt

Uitstekende prijs/kwaliteit, ideaal als uitvalsbasis voor een weekendje shoppen
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Niet echt een opmerking te vinden

Goed ontbijt, niet héél uitgebreid maar zeker voldoende keus. Ook genoeg zitplaatsen. Kamers waren in orde. Eten in het restaurant zéér goed!

Een tegenvaller
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Onvriendelijk onthaal: niet geïnteresseerd personeel. Vieze lange haren op de kamer. Zeepbakje in de douche donderde naar beneden. Veel te warm op de kamer. Lawaaierige airco die niet stiller/lager kan gezet worden.

Eten en bediening ervan was goed.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Super tussenstop richting eindbestemming in Italie
    • Standaard Familiekamer

ligt perfect op de route, net over de grens met zwitserland. Heerlijk om naar een lange rit vanuit Nederland te overnachten om de volgende ochtend weer uitgerust verder te gaan. Ideaal voor gezinnen, makkelijk en veilig parkeren prima ontbijt en familiekamer waarbij de kinderen op echte bedden (ipv veredelde campingbedjes) kunnen slapen. Kortom voor ons perfect!

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Op doorreis naar de Ligurische kust werd halte gehouden in...

nihil

Op doorreis naar de Ligurische kust werd halte gehouden in Lomazzo. We logeerden reeds verschillende keren in dit hotel en waren steeds uitermate tevreden. Zeker een aanrader voor iemand die op doorreis is

Viel tegen deze keer
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In tegenstelling tot de vorige keer, vond ik.de kamer nu wat groezelig...niet echt schoon. Achterstallig onderhoud.

De gunstige ligging, zeker als je op doorreis bent.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

3 jaar geleden ook hier geweest toen was het een redelijk...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

3 jaar geleden ook hier geweest toen was het een redelijk sfeervol hotel, na verbouwing koud en kil eetzaal zeer ongezellig. eten zo/zo, ontbijt redelijk, teleurstellend was de koffie in nota bene Italie land van goede expresso krijg je koffie.expresso uit een DE machine met koffie gemaakt van de koffe siroop, walgelijk goor

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Goed voor de bedden maar niet voor herhaling vatbaar.
    • Klassieke Driepersoonskamer

Verstopte afvoer van de douche, poetshulp die het kwam oplossen sprak geen Engels dus moeilijk uit te leggen. Restaurant was door trouwfeest in congress ruimte geplaatst, er sprak bijna niemand Engels, buiten 1 iemand. Om te betalen met de kaart moesten we door het trouwfeest. Vriendelijkheid in restaurant was ver te zoeken. Ze gaven ook niet veel uitleg. Zilverfolie in vlees gevonden. Heel kleine portie gekregen voor dure prijs vonden wij.

De bedden en het ontbijt. Personeel receptie heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Goed doorreishotel enkel opletten langs wélke zijde je een kamer krijgt.
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Hebben 's nachts geen oog toegedaan van lawaai autostrade. Zelfs met oordopjes in!

De hygiëne van zowel bad- als slaapkamer was uitstekend. Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Goede plek om te overnachten als je op doorreis bent.
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Onvriendelijke ontvangst. Bij aankomst bleken er problemen met het computersysteem, waardoor de baliemedewerkster ons niet kon inchecken. We werden op een nogal onvriendelijke manier verzocht om op een bank plaats te nemen, totdat het probleem was opgelost. Dit duurde vrij lang, we werden niet geïnformeerd en er werd niet gevraagd of we misschien wat te drinken wilden.

Het was prettig om de auto voor de motelkamer te kunnen parkeren. Ontbijt was prima.

Prima hotel voor op doorreis
    • Classic Tweepersoonskamer (2 Volw.)

Restaurant aan de prijzige kant. Duur voor Italiaanse begrippen.

Hotel makkelijk te vinden. Voldoende parkeerplaatsen. Schone ruime kamers. Schone ruime schone douche met shampoo en zeepjes. Ontbijt was ok. Wifi ok.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Prima voor 1 nacht maar niet langer
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Onze douche was kapot en het diner was kwalitatief ondermaats. Wat besteld en na 3 keer vragen nog niet gekregen. Uiteindelijk wel moeten betalen.

parkeren en hygiene vd kamer was goed.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Ideale locatie voor een overnachting op doorreis, vlak naast...
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Er lag enkel een laken op het bed. Een extra deken zou in de kast liggen, maar was niet aanwezig. Twee keer gebeld en er zou iemand langskomen om een deken te brengen, wat helaas niet gebeurd is. Jammer, verder geen minpunten.

Ideale locatie voor een overnachting op doorreis, vlak naast de snelweg. Mooie kamer en badkamer, met erg fijne douche! Vriendelijk personeel in het hotel en restaurant. Zowel diner als ontbijt waren erg lekker.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Zeer makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg.
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

De koffie was van matige kwaliteit bij het ontbijt. De kamers waren niet heel sfeervol ingericht. Geluid van de snelweg was wel hoorbaar (maar niet storend).

Zeer makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg. De 'motel' kamers hebben een parkeerplek voor de deur. Staf is behulpzaam en spreekt meerdere talen. Ontbijt was simpel maar prima. Hotel was meer dan prima voor een korte stop op doorreis.

Grote tegenvaller
    • Klassieke Driepersoonskamer

Alkes viel tegen. Restaurant in hotel slecht en duur. Kamer krap, bedden niet comfortabel. Niet echt schoon. Honden (!!) in kamers naast ons. Massaal en lelijk hotel.

Vlak bij de weg

Super hotel - ideale locatie - Een Aanrader voor overnachting tijdens rondreis Italië
    • Economy Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Zoals andere jaren bij aankomst vlot onze kamer gekregen zodat we vlug op het terras van de Lounge konden genieten van de verfrissende Aperol Spritz(en). ;-)) Voor het avondeten heb je meer dan keuze genoeg op het menu. Bij het lekkere ontbijt is er een groot aanbod zodat iedereen tevreden kan zijn. De kamers zijn ruim en bieden alle comfort.