Beoordelingen over Ibis Styles Milano Centro 3-sterren

Via Ruggero Boscovich 57/59, Stazione Centrale, 20124 Milaan, Italië

#196 van de 424 hotels in Milaan

Leuk hotel, vriendelijke en behulpzaam personeel en op een goede locatie!

eigenlijk niets. weinig kastruimte op de kamer maar dat was nou niet echt een probleem of iets wat me echt tegenviel!

De kamer was schoon en netjes. De inrichting was basic maar zeker van alle gemakken voorzien. We hadden zelfs een klein balkonnetje op de kamer. De airco werkte erg goed. bij aankomst dachten we dat deze defect was. gemeld bij de receptie en binnen 5 minuten kwam er al iemand naar de kamer. We hadden de airco niet goed ingesteld. Het ontbijt is goed met heerlijke vers gezette koffie of cappuccino. Personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam! Goede locatie ook en niet aan een drukke weg.

Goede locatie, 10 min lopen van het centrale station.

Badkamer is erg klein. Douche is nog kleiner met douchkop van boven. ontbijt is ok met beperkte keuze.

Goede locatie, 10 min lopen van het centrale station. Supermarkt om de hoek. Teven grote winkel straat om de hoek. Metro Lima 3 min loopafstand waardoor je binnen 15 min het centrum staat.. personeel is vriendelijk en behulpzaam. Koffie is Top.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

De lobby was netjes en de kamer was schoon.

Kamer was te klein en we hadden maar een kleine raampje. Als we deze wagenwijd open deden werd hij dicht gedaan als we weg waren. Je moest je sleutel inleveren als je weg ging uit het hotel. Personeel aan de balie was niet vriendelijk. Een vriendin die ons naar t hotel bracht mocht niet mee de kamer in en moest in de lobie wachten.

De lobby was netjes en de kamer was schoon. Hotel lag goed gelegen. Veel restaurantjes in de buurt.

Prima verblijf.

Er waren wat minder restaurantjes in de omgeving.

Prima ontbijt. Kamers waren prima en schoon. Ook zeker de badkamer! Zeer vriendelijk en behulpzame medewerkers. Bij vragen of probleempjes werd er direct actie ondernomen en opgelost, BRAVO!

Matig.

Bed en kussen waren ontzettend slecht, hebben geleid tot een slechte nachtrust. Ontbijt van 7u tot 10u: veel te beperkte keuze. Witte afbakbroodjes en witte sneetjes. Broodjes werden te lang afgebakt waardoor ze te hard waren. wanneer je om 9u aanwezig aansluit, is er niet veel meer over en wordt het ook niet meer aangevuld. Je krijgt dan te horen dat het op is.

De locatie was goed en kamer was schoon.

Ga voor de netheid en de centrale ligging.

Voor de aankomst een mail dat mijn echtgenoot een schriftelijke toelating moest geven voor het gebruik van zijn visa kaart. Nog nooit meegemaakt. Bij aankomst was op kamer de verwarming uitgedraaid.Niet manueel zelf te verhogen in de kamer. Gewoon ijskoud tot 's avonds laat. De kamer was erg koel aangekleed en een stenen vloer. Smal en kort bed, voor mijn 1.72 m niet aangenaam liggen. Badkamer ok maar erg kleine en smalle douche. Ontbijt wordt geserveerd op nieveau -1, zaal zonder ramen en een loeiharde tv op. Verder tl verlichting. Weinig variatie en rommelig.

Centraal gelegen, net hotel. Goede koffie bij het ontbijt.

De kamer was niet naar onze verwachting vielt tegen

Veel herrie,was heel warm in de kamer de arco werkt alleen in de zomer de kachel ging s nachts aan bloedheet in de kamer naar de receptie gegaan werd gelijkt uit gezet was intussen dertig graden in de kamer .badkamer in de familiekamer erg klein ontbijt was redelijk maar niet veel keus

Ligging was goed

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Ideaal voor een kort verblijf!

Ontbijt viel echt tegen! Kokend warme eetzaal! Borden waren heet! Rare smaak in de ontbijtkoeken, weinig keuze. En het personeel liep daar echt tegen hun zin! Geen vriendelijk woord! Niets! Ben blij dat het ontbijt in de prijs was inbegrepen want anders was het geen euro waard!

Zeer propere kamer, heel netjes onderhouden! Goede prijs - kwaliteitverhouding! Personeel aan de balie heel vriendelijk! We konden zonder probleem onze bagage uren van ter voor laten staan en na het uitchecken mocht ze ook nog hele dag blijven staan! Dag en nacht iemand beschikbaar aan de balie!

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Goede accommodatie met vriendelijk personeel en een frisse uitstraling

Bed was erg hard maar dat is een persoonlijk ding, ook de lengte van het bed viel tegen maar ook dit is een persoonlijk iets.

Goede kamer, vriendelijk personeel, goede service. Lekker ontbijt. Makkelijk te bereiken, 3 minuten wandelen van metro station Lima

de reservatie was gedaan via booking en betaald met mijn...

de reservatie was gedaan via booking en betaald met mijn kredietkaart. Mijn vriend, die uiteindelijk daar gelogeerd heeft heeft een tweede keer moeten betalen, omdat hij een andere kredietkaar presenteerde aan de check inn als diegene waarmee de prepaid was gedaan. ik moet dus nu gaan controleren of ik mijn geld wel terugkrijg op mijn kredietkaart. Sorry, maar vind ik niet kunnen van dat hotel....

Heel prettig, top locatie!

Het ontbijt had iets beter gekund, en de temperatuur in de ontbijt zaal was heel warm. En de douche was erg klein.

De locatie was perfect, kamers nieuws en fijn en ook een balkon bij de kamer was heel prettig!

Perfecte locatie en prijs/kwaliteit-verhouding

De kamers zijn gehorig, we hebben kunnen meegenieten van het pleziertje van de buren. Ook vind ik t zelf altijd irritant om de sleutel af te moeten geven bij de receptie, deze mochten we niet meenemen, je staat dan soms te wachten bij de receptie omdat je alleen je sleutel wilt inleveren, een beetje onhandig. Het ontbijt was tot 10 uur, uitslapen zat er dus niet echt in. Verder was t verblijf top!

Perfecte locatie! Aan de 'normale' winkelstraat waar je zeer goed kunt shoppen, metro om de hoek, 2 stations van d'umo, dit was echt perfect! Verder is t erg schoon en modern! Ontbijt was goed en prijs kwaliteit is absurd goed!

Ontbijt was prima om de dag mee te beginnen.

De douchecabine kan ruimer.

Ontbijt was prima om de dag mee te beginnen. We hadden een balkon waar we lekker in de zon konden zitten. Metrohalte op 5 min lopen, hier stap je op de lijn naar oa de duomo. Winkelstraat en restaurants op loopafstand, perfect!

De designverlichting was een leuke eye catcher in het...

Italië is een land waar koffie veel meer en edeler is dan een bakje troost. Helaas was dat niet te merken aan de kwaliteit van de koffie in het hotel. Jammer.

De designverlichting was een leuke eye catcher in het volledig gerenoveerde pand. De ligging van het hotel is echt goed.

Nieuw, modern hotel, kamer schoon.

Betalen voor koffie bij het ontbijt. Na vertrek zijn wij vergeten de oplaadstekker van de telefoon (apple) mee te nemen. We hebben direct een mail naar het hotel gestuurd om de stekker op te sturen. Het hotel laat weten dat de verzendkosten van het snoertje 30 euro zijn. Dit is de prijs van een nieuwe snoer! De kosten van het hotel konden bij de reservering alleen met een creditcard betaald worden. Dit hebben wij in februari gedaan met de creditcard van mijn echtgenoot. Ik ben zelf niet in het bezit van een creditcard. Bij aankomst in het hotel bleek dat we de creditcard van mijn man hadden moeten meenemen, ondanks dat het geld al was overgemaakt en van onze rekening afgeschreven. Omdat ik de creditcard niet bij had moest ik nog een keer de overnachtingskosten betalen 370 euro. Dit heb ik per pin gedaan. Het bedrag van de creditcard betaling zou worden gestorneerd. Volgens mijn bank zou de stornering direct dezelfde dag zichtbaar moeten zijn en op onze rekening zijn teruggestort. Dit was echter pas na 5 dagen het geval en heeft voor enige onrust gezorgd. Zorg dus altijd dat je de creditcard (ook al is deze van je partner) meeneemt.

Nieuw, modern hotel, kamer schoon.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Genoten in een knappe stad!

Zijn zeer tevreden alleen was de airco vrij luidruchtig.

Goede lokatie vlak bij metrostation. Vriendelijk onthaal en vlotte service. Ontbijt inbegrepen en voldoende uitgebreid .

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

We sliepen in kamer 111 en net boven ons leek heel de nacht gewerkt te worden (stoelen verschuiven/gebonk => mogelijks wasplaats net boven ons?

De vriendelijke man die de koffiebar verzorgde

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Fantastisch hotel op perfecte locatie

Alleen het ontbijt mag meer varatie in zitten, het was goed maar elke dag moet je kiezen uit hetzelfde. Wat er was smaakte goed

Alles was perfect. Ruime kamer (hoekkamer) alles was super schoon. Vriendelijk personeel. Hotel om de hoek van mooie winkelstraat. Geen last van buitenlawaai.

Basic

Ontbijt was simpel Raar dat er na een betaling nog een bevestiging moet worden gegeven dat dit door mij betaald is. Dit wanneer ze het geld al lang ontvangen hebben.

Goede locatie Goed bed

De kamer was best ok.

Het personeel is helemaal niet vriendelijk. Je moet je sleutel achterlaten, telkens je naar buiten gaat en als je binnenkomt moet je telkens terug vragen of je je sleutel mag hebben. Op de site stond er check in vanaf 12 u. Toen we aankwamen zeiden ze dat dit pas vanaf 14 u is. Wij wilden al beginnen aan onze citytrip dus vroegen we of we onze bagage ergens konden achterlaten. Dit konden we, maar de bagage was onbewaakt (niet achter slot en grendel) en je kon van gelijk wie een zak meenemen. Het personeel heeft nooit gevraagd of je wel degelijk je zak meehebt. Ze wisten gewoonweg niet wie zijn zak daar allemaal had gestopt. Voor ons geen aanrader.

De kamer was best ok. Maar we vroegen nochtans uitdrukkelijk om stille kamer waar er niet mag gerookt worden. Onze kamer was naast de lift en er was heel veel lawaai, het rook volgens ons ook niet echt te fris in we kamer

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Ondanks de boeking perfect in orde was moest ik bij aankomst...

Ondanks de boeking perfect in orde was moest ik bij aankomst de MasterCard betaling bevestigen met een handtekening. Dit was een probleem omdat de boeking door iemand anders gebeurt was. We hebben uiteindelijk terug moeten betalen en de MasterCard betaling is dan geannuleerd en pas enige tijd later terug gestort.

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

De locatie is fantastisch.

Het 2 persoonsbed had 2 verschillende matrassen. Wifi ontvangst in de kamer was erg traag

De locatie is fantastisch. Metro dichtbij binnen 10 minuten in het centrum. De kamer 4 personen is ideaal voor gezinnen

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Slecht hotel met afschuwelijk personeel

Personeel is zeer onvriendelijk!! Kunnen beter niet in een hotel werken!

Geluiden van buiten kwamen de kamer in. Kapotte ramen, voordeur zat los, bij elk windje of in en uit treden van andere gasten trilde de voordeur

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Fijn hotel voor citytrip naar Milaan!

Het ontbijt was vrij simpel. Dit is echt Italiaans, ze eten vaak niet meer dan een zoet broodje en een kop koffie. Voor ons opzich prima, waar in vergelijking met andere steden was het niet erg uitgebreid.

De locatie was super, vlakbij het metro station vanwaaruit we snel bij alle bezienswaardigheden waren in Milaan. Ook was het ideaal dat je op loopafstand van het centraal station zat i.v.m. het vervoer naar de luchthaven. Het hotel was verder prima, kamer was netjes en schoon, zag er allemaal goed en modern uit. Personeel was erg vriendelijk en sprak Engels. Ook fijn dat we bij aankomst en bij uitchecken de bagage nog even in het hotel konden laten.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Ligging perfect, midden in de winkelstraat, kamers ogen erg...

Mijn partner en dochter zaten de volgende morgen onder de jeukende rode bulten (bedwantsen), het ontbijt was verre van vers (ham was zuur en de eieren groen).

Ligging perfect, midden in de winkelstraat, kamers ogen erg schoon, nette familiekamers, vriendelijk personeel,

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Super locatie dichtbij metro en winkels

De locatie is super Metro en winkelstraat met alle bekende merken op 200 meter. Ontbijt prima, gevarieerd en alles was voldoende aanwezig. Zeker een aanrader!

Goede accomodatie en ligging

Er werd een kopie van mijn paspoort gemaakt terwijl ik zelf een kopie bij mij had deze werd niet geaccepteerd

Net ontbijt en nette kamers. Ligging in het centrum naast een winkelstraat en niet ver van het station prima dus

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Hotel ligt zeer dicht bij een handige metrolijn.
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Bij aankomst is het hotel wel eventjes stappen vanaf het centraal station, maar al bij al toch nog haalbaar.

Hotel ligt zeer dicht bij een handige metrolijn.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Dicht bij de ring en vlak bij Metrostation Lima.

Parkeergarage was 20 € per dag, maar deze was niet van het hotel en waarschijnlijk is dat nog goedkoper dan direct in de garage.

De goede bereikbaarheid. Alles was zoals we verwachtte en de prijs was zeer goed.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

• Familiekamer (4 Volwassenen)

Onbijt was zeer beperkt. Onze kamer zat aan de wegkant en was aardig lawaaierig. Veegmachines, verkeer en mensen midden in de nacht hoorbaar.

bewaakte parkeerplek op 500m, metro station om de hoek waarmee je zo bij de bezienswaardigheden bent

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Fijn hotel, goede locatie, maar niet geluiddicht.

Wij waren op de bovenste verdieping (4), je hoorde allemaal apparaten/machine geluiden. Daarnaast kon je de buren ook soms horen, de muren waren niet geluiddicht.

De kamers waren modern en schoon. Het personeel was aardig en behulpzaam.

Ideaal shopping hotel

Perfecte locatie om te shoppen Goeie prijs - kwaliteit Propere kamers

Het was een comfortabel bed en er was airco.

de douche was in sommige kamers super klein

Het was een comfortabel bed en er was airco.

Prima op mooie locatie

Koffie was heerlijk.

Aanrader

Ontbijtzaal vrij klein.

Zeer vriendelijk personeel. Dicht bij het centrum en vlakbij metro.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Het ontbijt was zeer degelijk, goede...

Het ontbijt was zeer degelijk, goede prijs-kwaliteitsverhouding. Kamers waren zeer proper, ook lag het in een rustige buurt. Zeker een aanrader!

Geen parking in de buurt.

Geen parking in de buurt.

Uitstekende locatie om te shoppen

Verschrikkelijk kleine douche. Ook geen losse douche slang.

Uitstekende locatie om te shoppen

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

laat nooit vuil wasgoed (in een plastic zak verpakt) op de...

laat nooit vuil wasgoed (in een plastic zak verpakt) op de badkamervloer liggen, want ze nemen het mee en gooien het in de vuilbak !

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Lokatie tot centrum prima

Het ontbijt was erg matig

Lokatie tot centrum prima

Ontbijt was eentonig maar daar hebhen wij rekening meefehouden.

Kamer was zoals beschreven op de site.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Locatie, en de motoren in de hal

Slechte douche!

Locatie, en de motoren in de hal

Heel fijn hotel

Voor mij het bedheel gezellig

Mooi hotel in centrum van Milaan

Mooi verzorgde kamers! Heerlijk ontbijt. Kort in centrum en metro. Vriendelijk personeel.mooi

Prima hotel!

Simpel

Grootte van de kamer, locatie

Top locatie.

Parkeren kost €20,00 per dag, 10 min lopen maar wel prima.

Top locatie. Konden wandelen naar de stad. Goede bedden. Airco. Schoon!

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Dichtbij de winkelstraat en goed bereikbaar centrum

De kamers zijn niet zo groot, maar het grote terras met tafel en 2 stoelen maakt dit goed

Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Goede bedden en uitsteken de hygiëne!

Aankleding van de ontbijtruimte, tafels veel te dicht b ij elkaar zodat je met je plateau nauwelijks tot bij tafel geraakt je

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Prima ligging. Goede prijs kwaliteit.

Prima hotel. Goed gelegen. Fijne kamers met balkon.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

6.8

Er was geen erco in de kamer

Ja goed de omgeving was goed veel winkels

Goed bereikbaar hotel

Erg warm op de kamer, airco deed het niet.

Lekker ontbijt en aardig personeel. Goed bereikbaar met de metro.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Fijn!

Een rustige plek in het centrum van een hectische stad.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Helemaal super

Heerlijk ontbijt en top kamer

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Een perfect prijs kwaliteit verhouding

Ruimte was te klein

Onbijt goed en kamers ruim voldoende

• Beoordeeld op: 8 december 2016

oke

het was erg stoffig, kleine badkamer en ondanks dat het wel gemeld stond kon de airco niet aan

modern ingericht en vlak bij de metro en cs

• Beoordeeld op: 3 december 2016

Di locatie is goed, naast het metrostation en het Centraal...

Het lawaai van de straat komt binnen.

Di locatie is goed, naast het metrostation en het Centraal Station.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Super hotel met uitstekende accomodatie en kamer

Afstan van hotel naar tram

Kamer

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

De ligging is uitstekend.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Alles voldeed aan de verwachtingen.

De ligging is uitstekend. Aan een winkelstraat en metrostation vlakbij.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

ontbijt, bedden waren goed

veel lawaai, eenpersoonskamer liggen aan de voorkant en een lauwe douche

ontbijt, bedden waren goed

• Beoordeeld op: 15 september 2016

kom hier zeker nog eens terug.

Niks alles was oke

Het ontbijt was goed, personeel erg aardig en de kamer was schoon.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Desondanks de drukke buurt een rustig, goed gelegen hotel !

Te kleine badkamer

Ontvangst ; vriendelijk en correct personeel. Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Faciliteiten extra in kamer

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

• Familiekamer (4 Volwassenen)

vanuit het hotel is het nog wel een stukje lopen naar het centrum.

Prima hotel.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Vlakbij de Duomo en winkels.

Vlakbij de Duomo en winkels.

• Beoordeeld op: 14 april 2016

Heerlijk ontbijt, heel aangename kamers.

We hadden niet de (familie)kamer die we hadden gevraagd, dit door een fout van 'het systeem?'We kregen 2 kamers tegenover elkaar, wel voor de prijs van de familiekamer.

Heerlijk ontbijt, heel aangename kamers.

• Beoordeeld op: 5 maart 2016

Prima locatie nabij metro;

Er hing een raar luchtje op het balkon (riolering) maar weet niet of ze daar iets aan konden doen. Wc papier van slechte kwaliteit, maar dat is dan ook het enige minpunt.

Prima locatie nabij metro; veel winkels in de buurt, prettige veilige sfeer. Restaurants op loopafstand, leuke bar als buren. Kamer basic maar precies wat je nodig hebt; goed bed, prima douche, zelfs balkonnetje erbij zodat we in de zon konden zitten ! Heel aardig personeel!

• Beoordeeld op: 8 november 2015

Vlakbij het centraal station waar de bussen naar het...

Geen

Vlakbij het centraal station waar de bussen naar het vliegveld vetrekken. Vlakbij het metro station Lima. Makkelijk van daaruit over te stappen naar de andere lijnen.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

De wijk was erg leuk.

Ontbijt is zeer karig; je kunt beter buiten de deur ontbijten.

De wijk was erg leuk. Dichtbij metrolijn die naar het centrum gaat en naar het centraal station.

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Goed gelegen

De dag manager heeft op een onbeschofte manier ruzie gemaakt over een niet acceptable kamer. Gelukkig pakte de dame van de receptie het goed op en heeft ons toch een acceptable kamer gegeven. Parkeren is vaag. Geen garantie op diefstal of beschadiging. Geen wifi op kamer, wel op de gang. Een mooie maar gevaarlijke strap van glas.

Goed gelegen

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Propere en mooie kamer, goede ligging vlakbij het...

De garage (betalend) was een straat verder en we hebben enkele problemen gehad voor. Doch kwam alles achteraf in orde.

Propere en mooie kamer, goede ligging vlakbij het metrostation.

Er zijn ook 23 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.