Beoordelingen over La Luna Romana

Via Flavia 84 piano 6, Via Veneto en omgeving, 00187 Rome, Italië

#2603 van de 3.119 B&B's en herbergen in Rome

Mooie ligging, centraal maar toch nog in een relatief...

Alles lijkt een beetje gedateerd, roestige apparatuur, beschadigde spiegel, ...

Mooie ligging, centraal maar toch nog in een relatief rustige buurt. Personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Zeer matig onderkomen

Hotel stelt niet veel voor, outdated. Geen luxe. Kamers worden wel op gemaakt, schone handdoekem etc. Brandveiligheid laat veel te wensen over. Geen vluchtplannen wat een hoog risico met zich meebrengt. Meerdere "hotels" in het zelfde gebouw.

Ligging is ok

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Fijn verblijf op goede locatie in Rome!
    • Economy Tweepersoonskamer

Onze kamer lag op dezelfde verdieping als de ontbijtzaal, dus mensen moesten erlangs om te gaan ontbijten. Dit ging vaak wat luidruchtig en hoorde je goed in de kamer dus daar werden we weleens van wakker.

De locatie van La Luna Romana is top! Het bevindt zich in een gezellige straat met meerdere restaurants en is op loopafstand van alle bekende bezienswaardigheden in Rome. Enkel voor Vaticaanstad hebben we de bus gepakt, welke om de hoek van het hotel vertrekt! Daarnaast is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben hen meerdere keren om informatie en tips gevraagd en zijn elke keer goed geholpen. Ook onze kamer was netjes, het bed lag prima en er werd elke dag schoongemaakt. Wij raden La Luna Romana zeker aan wanneer u op zoek bent naar simpel, maar prettig verblijf in het mooie Rome.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

La Luna Romana, voor jonge stelletjes of backpackers

We hadden veel last van rokers onder ons. Stank was vervelend in onze kamer. ook 's nachts, kan komen omdat onze kamer boven de receptie zat. De douche had slechte genoeg water voor 1 persoon douchen. Daarna was het water op. Het ontbijt was alleen maar zoetwaren. Had wel wat met brood beleg gekund.

Locatie was prima. Goede uitvalsbasis om Rome te verkennen. Er werd elke dag schoon gemaakt erg netjes

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Niets ,van te voren er rekening mee gehouden

Goede prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Goede en ruime kamers voir max r personen in een centrale wijk vlakbij station en metrohalte met zeer goede prijs...

Donkere ontbijtzaal

Schoon, gastvrij en hulpvaardig personeel

• Beoordeeld op: 26 oktober 2015

De ligging is super.

De grotere kamer (3 persoons) voor 2 personen was iets groter. Ik zou daar de volgende keer niet voor kiezen. (er stonden trouwens maar 2 bedden)

De ligging is super.

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

keurig gerenoveerde kamers voor een heel betaalbare prijs.

ontbijt karig maar was de prijs ook naar.

keurig gerenoveerde kamers voor een heel betaalbare prijs. Vriendelijk personeel en goede locatie. En omdat ik jarig was een fles proseco kado :-)

• Beoordeeld op: 16 september 2015

de ligging van het hotel

een kleine lift, 3 personen, voor het hele gebouw

de ligging van het hotel