Beoordelingen over Shalai Resort 4-sterren

Via Guglielmo Marconi 25, 95015 Linguaglossa, Italië

#2 van de 6 hotels in Linguaglossa

9,7

Mooi verblijf in verlaten plaats

De omgeving viel ons wat tegen. In Linguaglossa zelf is weinig of niets te zien of te doen, er is veel leegstand en verwaarlozing in de omgeving. De plek is goed om de etna te verkennen.

Het ontbijt was correct. Een diner in het restaurant van het hotel is lekker maar je mag niet veel honger hebben. De porties zijn redelijk klein en we vonden het te duur voor wat we kregen. De kamer daarentegen wordt 2X per dag opgeruimd....

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

mooi hotel

prachtig hotel zeer mooi gestyled. kamers zijn ruim en schoon. vriendelijk en behulpzaam personeel. heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 2 mei 2015

Kamer 1 is rum, met een goede moderne badkamer.

Geen slechte ervaring. Wel oppassen op de trap, met een extra tree waarover ik struikelde omdat ik niet goed uit mijn doppen keek.

Kamer 1 is rum, met een goede moderne badkamer. Het restaurant serveert zeer goede maaltijden. De service is uitstekend. De eigenaren met name waren zeer zorgzaam en hebben mijn echtgenote naar het ziekenhuis van Taormina gebracht toen ik daar onderzocht moest worden na een val. En weer teruggebracht. Klasse!

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

restaurant van zeer hoge kwaliteit

matras veel te zacht airco veel te zwak geen brood bij verder sober ontbijt

restaurant van zeer hoge kwaliteit