Beoordelingen over Soggiorno Paradiso

Via Purgatorio ad Arco 7, Historisch Centrum Napels, 80138 Napels, Italië

#1077 van de 1.164 B&B's en herbergen in Napels

Rampzalig

Geen verwarming , ontbij op een andere plaats waar de mensen zeer onvriendelijk waren en zijn . Op sommige kamers geen warm water ook niet na reklamatie. Wij hebben dlecht eenmaal 10 minuten de uitbater gezien. Zelf bij het verlaten van de kamers wisten we niet waar we met de sleutels moesten blijven . Het ontbijt 1 koffie en een koek de redt zllemaal bij te betalen . En ook was er geen plaats voor 15 personen voor de koffie moesten we 20 minuten wachten vooraleer iedereen zijn koffie of thee had gekregen. Een en al ellende en vuil

• Beoordeeld op: 28 mei 2016

Locatie was goed, midden in het oude centrum.

Ontbijt weinig. Mag wel vermeld worden op de site dat je alleen een bak koffie en 1 klein zoet broodje (geen beleg) krijgt en de rest moet bijbetalen. Toilet spoelde niet goed door en er was nauwelijks plek om te zitten. Bovendien was één stoel zo vergaan dat je er bijna door heen zakte. We betaalden voor een 3 persoonskamer 100 euro. Wel veel in verhouding voor wat je krijgt.

Locatie was goed, midden in het oude centrum. B & B ligt achter een grote houten deur en heeft een binnenplaats. Inrichting klein, sober en minimaal. Als je er alleen komt om te overnachten is het prima. je moet er niet komen voor een week vakantie. Toilet spoelde niet goed door, bedden prima. Ontbijt 2 straten verderop in café, bestond uit 1 klein broodje en koffie, wil je meer of iets anders dan moet je bijbetalen. Locatie om te ontbijten wel leuk bedacht.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

de bedden waren prima, en voor dit geld wat het een prima...

adres klopte niet op de site van booking.com, waardoor we een aardig duur taxi ritje heen hadden naar het hotel omdat de taxichauffeur de weg niet wist. verder hadden we het zelf ook nooit gevonden, omdat het achter een houten oude deur zat.

de bedden waren prima, en voor dit geld wat het een prima bed en breakfast. het eten konden we ook verderop halen bij een klein bakkertje, dit was ook prima.

• Beoordeeld op: 21 april 2016

De locatie bevindt zich in het hartje van de oude stad, het...

De tv werkte niet.

De locatie bevindt zich in het hartje van de oude stad, het echte Napels en toch stil 's nachts.

• Beoordeeld op: 17 september 2015

Hotel ligt op een rustige locatie, maar toch dicht bij alles.

Douchecabine is te klein.

Hotel ligt op een rustige locatie, maar toch dicht bij alles.

• Beoordeeld op: 4 juni 2015

locatie was perfect