Beoordelingen over Sotto Il Vulcano

9,8

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Uitstekend verzorgd.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Patio

Tip: gebruik GPS coördinaten om locatie te vinden.

Gezellig ontbijten aan een grote tafel met de andere gasten. Veel zelfgemaakte producten. Gastvrij behulpzame eigenaars. Goede locatie om de Etna te bezoeken. Via eigenaresse voucher voor lunch einde kabelbaan.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Zeer gastvrij lief en attent echtpaar, ontbijt meest...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Patio

Iets verouderd, zou met kleine aanpassingen beter tot zijn recht komen

Zeer gastvrij lief en attent echtpaar, ontbijt meest uitgebreid, vers en genoeg keus.

Aan te bevelen aan iedereen

Er viel niets tegen

Antonella en Salvatore waren fantastische gastheer en gastvrouw. Niets is hen te veel om ervoor te zorgen dat je een geweldig verblijf hebt. Ze helpen je daar ook heel goed bij.

geweldige drie dagen gehad in dit B & B, er ontbrak ons aan niets
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Patio

er was niets dat ons tegen viel.

De gast heer en vrouw waren hartelijk en beantwoorden al onze vragen. ze hadden genoeg tijd voor ons en hielpen ons met de excursie naar de Etna. Ook het ontbijt was geweldig met eigen gebakken taart en nog veel meer lekkers. De winkels en restaurants waren op loop afstand. we krijgen ook elke dag schone handdoeken en de kamer werd netjes schoongemaakt. werkelijk top.

fantastische gastheer en gastvrouw aan de voet van de Etna
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Patio

Wij hebben deze accommodatie gekozen, omdat wij wilden mountainbiken rond de Etna. Salvo had ons van de bus opgehaald, wij konden mountainbikes huren, en zijn 2 dagen als gezin met hem op pad geweest. Helemaal fantastisch! Ook de prijs voor alles was minder dan voor losse tochten. Zeker een aanrader!!! En het beste ontbijt ever.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Supper b&b ! Een aanrader voor iedereen die naar nicolosi zoekt tegaan !
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Patio

Alles ! Goede ontvangst zowel van de gastheer als van de gastvrouw ! Heel goede uitleg over de activiteiten van de Etna super kamer super proper !! Hier boeken we zeker nog eens als we naar Sicilië opreis gaan..

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Geweldige accomodatoe waar je je thuis voelt.

Niets op aan te merken

Je kan beter aan ons vragen wat vonden we niet leuk! Schoon, goed te bereiken en parkeren, veilig parkeren door een hek dat de accomodatie afsluit en je zelf toegang tot hebt. Een heerlijk ontbijt met zelfgebakken cakes en je mag overal gebruik van maken onder het mom jouw huis is mijn huis. Er wordt heel goed Engels gesproken en de etna kun je goed bereiken. Je krijgt goede uitleg en excursies kunnen voor je geboekt worden of je krijgt een kortings coupon. Het dorpje is op loopafstand waar je heerlijk kan dineren. Kortom een geweldig gastvrije accomodatie waar je je gelijk thuis voelt en waar je zeker nog eens terug wil komen

Gastheer/gastvrouw uiterst behulpzaam. Wisten alles over Etna, ook over andere natuurparken.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Patio

Een heerlijk ontbijt met een gezonde mix van typisch Siciliaans (zoet) en ook klassiek (broodjes, ham, kaas).

De gastgever was uitermate vriendelijk!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Patio

De gastgever was uitermate vriendelijk!

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Patio

SUPER gastvriendelijke gastheer en gastvrouw! Een geweldig onbijt met alles erop en aan.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Geweldig ontbijt en gastvrijheid.

Kleine douche ruimte

Geweldig ontbijt en gastvrijheid.

• Beoordeeld op: 21 april 2016

Wat een gastvrijheid!

Wat een gastvrijheid!! Zeer vriendelijk ontvangst. Zoals eerder al is beschreven is het ontbijt fantastisch. Gezellig aanschuiven aan tafel met veel sportieve gasten die de Etna wilden of hadden beklommen. En als je s middags een kopje koffie of thee wilde of fruit: je kon het gewoon pakken. De uitspraak :Mijn huis is jouw huis wordt helemaal waar gemaakt! Zelfs gebruik van de keuken om iets klaar te maken was mogelijk, maar niet echt nodig gezien de prima restaurants in het dorp dat per voet goed te bereiken is. Veel goede tips over de omgeving werd er gegeven. Je werd echt in de watten gelegd.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

Casa mia è casa tua.

Casa mia è casa tua. Zo begon ons allerhartelijkst ontvangst door de Engels sprekende eigenaresse Antonella. We kregen meteen een heerlijke koffie geserveerd bij aankomst. Je voelt je echt welkom en thuis. De frisse en erg schone kamer oogde gezellig retro. Badkamer en douche was functioneel ingericht. En er was genoeg ruimte om je spullen op te bergen. Het echtpaar doet er alles aan het hun gasten naar de zin te maken. Het ontbijt is legendarisch. We zaten op z’n Italiaans als een grote familia aan de ontbijttafel die volop was gedekt met verschillende cornetto’s pistacio, dolce en lekkere verse broodjes. Elke dag had Antonella een Siciliaanse cake gebakken. Je kon zoveel pakken als je maar wilde en was het bijna op dan vulde Salvo meteen de schalen aan met nog meer belegjes salami, mortadella, heerlijke ham en kaas. Er stonden 5 soorten zelfgemaakte jammetjes op tafel en gekookte eitjes. Koffie zoveel je maar wilde: espresso, cappucino, latte? Salvo had het direct voor je op tafel staan. Dus trek veel tijd uit voor je ontbijt en geniet er van. Lieve Antonella en Salvo, heel hartelijk dank voor de super gastvrijheid en de tijd die jullie voor ons namen. We hopen bij een volgend bezoek aan Sicilie jullie weer te bezoeken. Aanrader: goede uitvalsbasis om naar de Etna te gaan. Antonella geeft je alle informatie en tips. Wat een heerlijke B&B, persoonlijke benadering, veel aandacht voor de gasten. Nicolosi heeft op loopafstand diverse restaurants waar je lekker kunt eten. Dus laat de auto thuis en geniet van de heerlijke Etna wijnen. Maar laat voor de volgende dag een plekje in je maag vrij voor het heerlijke uitgebreide ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Alles!

De weg naar het centrum was ook de doorgaande weg het dorp uit. Voelde daarom niet als veilig om langs te wandelen maar dan de gastvrouw niets aan doen. Het koelkastje op de kamer maakte nogal lawaai.

Alles!! Het enthousiasme van de gastvrouw en gastheer natuurlijk niet te vergeten. Je hoeft niet op je kamer te blijven er is ook een tuin met terras. Water en sapjes kun je pakken wanneer het je uitkomt. Kamer is compleet en schoon. Deze plek is de perfecte uitvalsbasis voor een bezoek/beklimming van de Etna. Gastvrouw kan ook korting regelen voor de lift ed.. Het plaatsje Nicolosi leek op voorhand niet heel bijzonder. Maar vanaf 19:00uur komt het allemaal tot leven en dan bruist het er alsof het het Rembrantplein is, alles speelt er dan buiten af. Maar de absolute topper aan deze accommodatie is het ontbijt. Wat doe je als je helemaal VOL zit en er zijn nog 2 lekkernijen die je aan zitten te staren.....ja kiezen. Kom je ooit in Sicilië dan mag je Sotto Il Vulcano niet missen.

• Beoordeeld op: 7 juni 2015

Alles is perfect schoon.

Niets, we kunnen niets bedenken wat niet goed was.

Alles is perfect schoon. De eigenaren gaven ons een warm ontvangst en ze zijn onwijs vriendelijk. Het ontbijt is heel uitgebreid met allerlei verschillende soorten beleg, fruit en zelfgemaakte cake. Ze haalden speciaal voor ons integral (volkoren) broodjes :)

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Ontbijt was heerlijk!