Beoordelingen over Souvenir Maya

Via XXVII Aprile 9, San Lorenzo, 50129 Florence, Italië

#489 van de 536 B&B's en herbergen in Florence

Te weinig wcpapier
    • Superior Tweepersoonskamer (gedeelde badkamer)

Kamer werd tussendoor niet schoongemaakt en de gedeelde badkamer was vies. Ook was er te weinig wc papier aanwezig.

Locatie was goed. Dicht bij het centrum met de dom enzo en dicht bij het treinstation dus makkelijk te bereiken.

Goede locatie vlakbij station en markt.
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

De hygiëne liet te wensen over. De kamer werd niet goed schoongemaakt. De wc/badkamer was vies toen we er in gingen. En alle drie de dagen dat we er waren werd alleen het bed opgemaakt en verder niets schoongemaakt. Er staat ook dat er een lift is. Dat klopt ook maar niet voor normaal gebruik. Alleen in de eerste dag je koffers naar boven te brengen.clift wordt door de eigenaar bediend. Je moet 5 trappen op om boven te komen.Goed om rekening mee te houden voor mensen die slecht ter been zijn.

Goede locatie vlakbij station en markt.

Fantastische plek voor 4 daagjes hartje Florence (TIP: parkeer 5 km buiten centrum langs metrolijn)
    • Superior Tweepersoonskamer (gedeelde badkamer)

Foutje bij betaling (dubbele betaling, doch achteraf vriendelijk gecorrigeerd)

Geweldige ligging en stijlvolle, efficiënte inrichting voor goede prijs

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

Dicht bij het centrum

Midden in onze kamer stond een douchecabine, niet erg praktisch. De douches in de gedeelde badkamers werkten helaas niet naar behoren (bruin water), waardoor je moest douchen op de kamer

Dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

Super vriendelijke eigenaar.

Super vriendelijke eigenaar. Ivm dubbele boeking konden we ons verblijf inkorten met 1 dag.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Souvenir Maya