Beoordelingen over Stazzo Lu Ciaccaru 4-sterren

Località Lu Ciaccaru, 07021 Arzachena, Italië

#1 van de 11 hotels in Arzachena

Formidabel!

Apart zwembad bij de suites vaak vol door grote families.

Vriendelijke, betrokken staf. Uitstekend restaurant, leuke kok die iedere avond met iets nieuws kwam - daarvoor hoefde je niet buiten de deur te eten. Ruime kamer, genoeg privacy.

Prachtige accommodatie in het groen met verbeterpunten bij het boeken

Het is bij het boeken onduidelijk waar alles ligt. Nu waren wij op vakantie samen met vrienden maar onze accommodatie was ver van die van hen verwijderd. Dit moet bij het boeken beter worden aangegeven want hierna zat alles vol en konden we niet meer omboeken. Wij zaten hierdoor met een te kleine kamer voor ons gezin met een klein kind dat nu geen apart kamertje of gangetje had en alles werd daardoor lastiger. :-(

De locatie is geweldig. Dichtbij alle mooie stranden van de Costa Smeralda en dichtijl allerlei culturele parels in Sardinië. Het restaurant is goed en het personeel zeer vriendelijk en vooral s' avonds krijgt het een sprookjesachtige sfeer.

Relax in 1 dag 👌
    • Suite (4 Volwassenen)

Wij hebben genoten van het begin tot het einde. Ontbijt,zwembad, cocktails aan de bar, avondeten met prachtig zicht op terras. Voortdurend Relaxen

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Prachtige omgeving, mooie tuin en ruime kamer met twee privé...

Prachtige omgeving, mooie tuin en ruime kamer met twee privé terrassen, vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt, kortom voor ons een paradijselijke plek om volledig tot rust te komen !

fantastisch verblijf op een mooie locatie

de bewegwijzering naar de locatie.was vooral in het donker moeilijk te vinden

mooie ligging,goed ontbijt en uitstekend restaurant.stijlvolle inrichting van de kamer

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

stijlvolle accomodatie
    • Suite

De bedden vonden wij aan de harde kant. De suites zijn wat lastig te bereiken omdat er geen pad is maar glooiend gras. Voor ons geen probleem verder.

wij hadden hier suites geboekt, deze waren zeer ruim en hadden een eigen buitenterras. Het zwembad is erg mooi en er zijn fijne grote handdoeken. Er is buiten een bar en drankjes worden gereserveerd bij het zwembad. Het ontbijt was ook buiten en is gevarieerd en goed verzorgd. Complimenten voor de mensen van de bediening van zowel ontbijt als diner.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Een geweldige accomodatie

Een avond vonden wij het vlees bij het diner niet oké. Andere avond uitstekend gegeten

het ontbijt was uitstekend. De kamers prima, goede bedden. Het geheel zeer goed verzorgd. Heel vriendelijke eigenaresse en personeel.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Genieten met een grote "G"!
    • Suite

Het bed, te hard voor ons maar dat is natuurlijk persoonlijk. Beperkte mogelijkheden om buiten bij de kamer/ suite te kunnen relaxen.

Het ontbijt is voortreffelijk met heerlijke eigen producten. De rust op het complex en de omgeving. Al het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam zonder overdreven aanwezig te zijn.

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

de gratis electische fietsen, alhoewel ze niet volledig in...
    • Suite

de talrijke wespen aan zwembad en ontbijttafel. de kleine vervelende en stekende vliegjes/muggen aan zwembad en aan dinner. de barslechte onverharde weg vol putten en grote stenen naar de residentie (zeker met lage sportwagen) !

de gratis electische fietsen, alhoewel ze niet volledig in orde waren (achterrem defect, banden te plat, zadel komt los na paar kilometer). lekker ontbijt, vriendelijkheid personeel, geen kinderen

Een fantastische plek om wat Sardinië biedt te ontdekken!
    • Superior Suite

Uitermate gastvrij en dienstbaar personeel. Een oase van rust in een mooie omgeving met fijne zwembaden. We gaan hier weer naar toe!

Prima kamers, uitgebreid ontbijt , zeer goed restaurant,...

Prima kamers, uitgebreid ontbijt , zeer goed restaurant, mooie omgeving en tuin.

• Suite

Niets viel tegen, een verbeter puntje zou een douche bij het zwembad zijn. Het was echt fantastisch!

• Beoordeeld op: 19 september 2016

De rust.

De rust. Je bent vlak bij Arzachena/de stranden, maar kunt ook genieten van de prima faciliteiten van dit hotel.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

mooie locatie, prachtig zwembad, goede keuken en bediening

Zeer krakkemikkig meubilair in het huisje, fornuis werkte maar half, kookpotten in zeer slechte staat.

mooie locatie, prachtig zwembad, goede keuken en bediening

• Beoordeeld op: 5 mei 2016