Beoordelingen over Hotel Stella 3-sterren

Via Castelfidardo 51, Stazione Termini, 00185 Rome, Italië

#578 van de 921 hotels in Rome

Was een fijne vakantie!

Stella is een leuk hotel. Prima ontbijt en bijzonder aardig personeel. Bij de receptie ontving ik zeer bruikbare tips en ze waren altijd bereid om tickets te printen voor me. Stella ligt dicht bij Termini en is daarom ook een uitstekende uitvalsbasis voor doelen binnen en buiten de stad.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Totale score van een 5 want het was niet slecht maar ook niet uitstekend
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel was qua prijs-kwaliteit in orde. Alleen is dit voor mij de eerste en laatste keer dat ik een goedkoper hotel kies en daar heb ik zo mijn redenen voor. De locatie was top. Je kon vanaf het hotel het grote metro/trein/bus station Termini binnen 10 minuten lopen bereiken. De medewerkers waren ook wel vriendelijk, onze airco werkte niet meer en daar heb ik voor gebeld en dit was diezelfde dag toen we terug kwamen gemaakt. Het ontbijt was voor mij goed want ik hou van zoetigheid en ze hadden een goede keuze aan zoete broodjes. Koffie was de ene dag lekker en de andere dag te sterk dus die heb ik eigenlijk buiten het hotel genomen. Verder geef ik het hotel een 5 want het was niet slecht maar het was zeker ook niet goed want er waren dingen kapot in de kamer, de kamer is heel erg klein, de douche is echt verschrikkelijk gewoon. Als je hem dan eindelijk op temperatuur gedraaid heb wordt het ineens hartstikke koud en dan draai je een mini beetje warmer dan krijg je kokend water over je rug, niet echt prettig.. verder was de kamer wel goed schoon. Ik heb genoten van mijn verblijf maar voor mij geen goedkoop hotel meer.

De locatie is top, personeel is behulpzaam en vriendelijk, heerlijke ijssalon in de straat! ( ga de straat recht omhoog tot je aankomt bij een stoplicht, ijssalon La Romana ) en ontbijt was voor mij ( als je van zoetigheid houdt ) wel oké, koffie viel tegen.

Prima hotel! Goede wijk, prima kamer en zeker vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit = top

Kamer was een beetje gedateerd. Hadden wel een nette badkamer, zag dat andere kamers een mindere badkamer hadden. Dus hadden geluk.

Prima hotel. Vriendelijk personeel. Ontbijt niet heel bijzonder. Wel veel gevulde/zoete broodjes. Moet je van houden, maar wij vonden het wel aardig. Hotel zit ook in een goede wijk. Niet onveilig/onprettig gevoeld.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Prachtig gelegen. eerlijk hotel

Top ligging Zeer goed onthaal in engelse taal 24/24.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Uitstekend hotel met vriendelijk personeel en op gunstige...

Verouderde (wel goedgekeurde) lift waar maximaal 2 personen tegelijk in mogen.

Uitstekend hotel met vriendelijk personeel en op gunstige locatie voor bus en metro. Ook prettig dat er een (sobere) toiletgelegenheid is wanneer je de bewaarde bagage ophaalt.

• Beoordeeld op: 18 mei 2015

Loopafstand t.

Niet de fijnste buurt. Bedden waren hard.

Loopafstand t.o.v. Termini Grote kamer. Met 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoons (had maar een kamer voor twee personen gereserveerd).

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Goed hotel op korte loopafstand van station Termini.

Goed hotel op korte loopafstand van station Termini.

• Beoordeeld op: 27 januari 2015

Er was vaak geen warm water.

Er was vaak geen warm water. Douchecabine is aan vervanging toe