Beoordelingen over Sunny Guest House

Viale Castro Pretorio 25, Nomentano, 00185 Rome, Italië

#1826 van de 3.330 B&B's en herbergen in Rome

Een fijn onderkomen op een uitstekende locatie bij Station Termini om Rome te ontdekken.

N.v.t.

Giulia die de gasten van het verblijf ontvangt, was bijzonder hulpvaardig. Ze deed alles wat in haar vermogen lag om het ons naar de zin te maken. Ook in haar optreden was ze erg voorkomend en plezierig. Ze zorgde ervoor dat wij ons thuis voelden in het verblijf. Het verblijf is zeer aanbevelingswaardig.

De accommodatie was 5 minuten lopen van het termini trein en...

De matrassen zijn wel aan vervanging toe

De accommodatie was 5 minuten lopen van het termini trein en busstation, waar de verbinding naar de luchthaven perfect is, treinkaartje voor 14 euro enkeltje naar en van de luchthaven in 32 minuten non stop. De gastvrouw was na mijn mail er vroeg in de ochtend en we konden dan ook al om half 11 in de kamer, via haar kaartjes vaticaan geregeld en duidelijke uitleg van hoe en waar te gaan in Rome. Ontbijt was prima niet spectaculair maar goed om de dag mee te beginnen, gratis gebruik ijskastje in de lobby en thee en koffie vrij om te pakken. Kamers prima groot genoeg en met airco en kluisje , eigen toilet en douche die perfect werkte. Wij hebben 1 minpuntje de kwaliteit van de matrassen mag beter maar voor de rest prima. Dus kunnen wij zeggen dat we een goede city Trip in Rome hebben gehad

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Prima uitvalbasis voor een citytrip.

Niets viel tegen, maar voldeed aan verwachtingen. Kamer, badkamer, balkon...allen niet groot, maar conform verwachtingen.

De locatie en de zeer behulpzame Guillia

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

We voelden ons echt thuis in Rome door het vriendelijk onthaal

We zouden blij geweest zijn met een iets minder zoet ontbijt, ook was de koffie en cappuccino bij het ontbijt niet warm genoeg. een tweede stoel op een twee persoonskamer leek ons ook geen overbodige luxe.

Het ontbijt was inbegrepen en we moesten ons dus in de morgen niet haasten. Zeer vriendelijk en behulpzame ontvangst. Zeer propere en dagelijks gepoetste kamer. Locatie uitstekend, aan de rand van de oude stad, vlakbij het station en bij mooi weer alles te voet bereikbaar. Wel aan redelijk drukke weg maar doordat het gebouw een eind van de baan ligt was er weinig lawaai hinder.

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Er was airco.

Personeel. Slecht Engels sprekende peraoneel, wanneer we haar Italiaans niet begrepen, werd ze boos op ons en gaat ze helemaal schreeuwen tegen ons in het Italiaans, dat is niet echt behulpzaam. Daarnaast hebben ze een lift die continu niet deed, pas bij vertrek liet personeel ons pas zien hoe we lift op de juiste manier hoorde te bedienen.

Er was airco.

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

Goede locatie, op loopafstand van Termini station en...

Lastig te vinden doordat het hotel op een verdieping van een groot complex is, waarbij de naam alleen op het naambordje vermeld staat. WiFi alleen bij de receptie, geen bereik in de kamer

Goede locatie, op loopafstand van Termini station en Colosseum. Grote en schone kamer/badkamer!

• Beoordeeld op: 24 januari 2016

Grote bedden

Lift in de gang is eng, dus veel trappen lopen.

Grote bedden

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Dichtbij treinstation Termini

De bedden waren enorm hard, airco maakte heel veel herrie en er is geen ontbijt mogelijkheid

Dichtbij treinstation Termini

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Matige bedden Niet altijd werkende lift

Goede prijs-kwaliteitverhouding Dichtbij centraal station

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

We konden alles vragen aan de jonge vrouw van de receptie.

De infrastructuur is wel aan vernieuwing toe

We konden alles vragen aan de jonge vrouw van de receptie. Ze was heel behulpzaam.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Sunny Guest House