Beoordelingen over Hotel Susa 3-sterren

Viale Argonne 14, Città Studi, 20133 Milaan, Italië

#40 van de 424 hotels in Milaan

Super verblijf in een hotel met enorm vriendelijk en behulpzaam personeel

De duur tot je in het stadscentrum bent. Er wordt momenteel een metrolijn aangelegd die vlak bij het hotel een station zal hebben. Eens die af is, zal je sneller het stadscentrum en het centraal station kunnen bereiken. Nu is de makkelijkste manier om het hotel vanaf het centraal station te bereiken tram nr. 5 nemen en afstappen aan halte Ferravilla. Vandaar is het nog geen 5min. wandelen tot aan het hotel. Niets onoverkomelijk dus, maar met de metro zal dit gemakkelijker lopen en hoef je niets uit te zoeken.

Het vriendelijke en behulpzame personeel, geluidsdichte kamer, goede bedden, goed en gezond ontbijt met vers geperst appelsiensap, uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding, bushalte vlak aan het hotel: bus 54 rijdt overdag elke 4min. en 's avonds om het kwartier tot laat en heeft zijn eindhalte vlak aan de duomo (+/- 20min. reistijd), bustickets vlakbij het hotel te koop in de tabakshop.

Het overtrof onze verwachting

Echt helemaal niets.

De accommodatie was perfect. Wij zijn nogal kieskeurig maar hier viel gewoon niks op aan te merken. Wat ons het meest beviel was het personeel. Met name de twee gastvrouwen waar niks te veel voor was. Alles om het ons naar de zin te maken. Ook het ontbijt is er goed. Meer dan genoeg keus. Maar de accommodatie is vooral schoon. Dus voor een goede prijs/kwaliteitsverhouding is dit echt een aanrader. Familie. Bouwman uit Helmond

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

3,5
    Teleurstellend, te hoge score en slechte ligging

De ligging, lange ritbus Harde ongemakkelijke bedden Airco die niet werkte naar behoren zodat het heel warm bleef En wat me nog het meeste stoorde was, als je je gedoucht had,dat ze je naakt konden zien staan van op straat omdat er enkel lichte dunne glasgordijnen waren. Kleine beestjes in badkamer. Onvriendelijke hotelmanager. Zware tegenvaller, nog nooit gehad. Zeker zijn prijs niet waard. Leeg hotel in hoogseizoen. Raar dat dit zo hoog scoorde

De twee vriendelijke dames ontbijt

Ik heb met mijn dochter een ontzettend fijne tijd gehad!

Interieur is gedateerd

De service aan de balie en ontbijt was echt uitstekend, ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel.

Mooi hotel, super vriendelijk personeel. Een echte aanrader voor Milaan te ontdekken

Super vriendelijk personeel. Fijne mooie kamers dicht bij bushaltes,... Minibar was gratis.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Prima hotel voor de prijs, en wanneer je toch de hele dag in de stad bent.

Kamer lijkt groter op de foto's.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

comfortabele, schone kamer en sanitair, zeer vriendelijk...

comfortabele, schone kamer en sanitair, zeer vriendelijk personeel, goede OV verbinding met centrum.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Behulpzaam personeel.

Behulpzaam personeel. Onze fietsen en fietsendrager mochten op de kleine binnenplaats staan. Gratis flesjes water uit de minibar die elke dag werden aangevuld.

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Susa