Beoordelingen over Hotel Tenimento Al Castello 4-sterren

Via San Giuseppe 15, 28060 Sillavengo, Italië

#3 van de 3 hotels in Sillavengo

Genoten!

Ontbijt en diner was nog lekkerder geweest als het buiten geserveerd werd (nu is het wel mogelijk om met het ontbijt naar buiten te lopen en dan buiten te eten)

Prachtige locatie, heerlijk ontbijt, goed zwembad. Erg schoon en zeer vriendelijk personeel. Kwam met goede suggesties en nam tips direct aan.

Heerlijk verblijf, aanrader

Niets. Verwacht niet te veel van het dorpje. Er zit niet veel en de enige supermarkt is heel augustus dicht.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt en lekker eten in het restaurant. Fijn zwembad voor jong en oud. Leuk voor de kleintjes dat er een openbaar speeltuintje/parkje recht tegenover het hotel zit.

Heerlijk!

Prachtige accommodatie, luxe, rust Goed, uitgebreid en gezond ontbijt (vers sap, fruit, honing). Heerlijke koffie Personeel sprak goed Engels en had goede tips

Ontbijt was prima .

Vuil zwembad , lag zelfs een vuile luier.... echt vies !! Zijn dan ook niet aan het zwembad gebleven wat wek heel erg jammer was ... Slecht onderhouden . Nooit meer !

Ontbijt was prima ...

Op de heen- en terugweg vanaf Umbrië verbleven in dit...

Enige nadeel zijn de muggen in deze tijd van het jaar. Buiten eten is in de avond daarom eigenlijk geen optie.

Op de heen- en terugweg vanaf Umbrië verbleven in dit fantastische hotel. We waren graag nog langer gebleven. Het hotel is gevestigd in een kasteeltje, ziet er prachtig uit van binnen en buiten. De kamer zijn ruim, smaakvol ingericht en schoon. Als extra plus de airco, heerlijk verkoelend na een warme dag, en de heerlijke douche. In de binnentuin vind je een verfrissend zwembad met ligbedden, de hoteleigenaren voorzien je graag van grote badlakens. Perfect! Tegenover het hotel is een mooie speeltuin, waar onze dochter van 2 zich geweldig heeft vermaakt. Ook het restaurant is subliem, ga er zeker eten!

Prettig hotel met zeer klantvriendelijk personeel

We vonden het aanbod in het restaurant erg tegenvallen. De kaart is minimaal. Daarom zijn we de avond erna in het dorpje vlakbij uit eten geweest. Ook was het jammer dat de tuinman besloot om halverwege de middag, toen wij bij het zwembad lagen, de tuin rondom het zwembad te besproeien met onkruid- of insectenverdelger, waarbij er zo'n overheersende chemische stank vrijkwam dat we maar besloten naar onze hotelkamer te gaan. De regendouche was ook niet echt een regendouche, waarschijnlijk vanwege kalk oid, we hebben eigenlijk alleen de handdouche gebruikt.

De kamer was groot en mooi, met airco, wat erg fijn was. Ook het zwembad was heerlijk. De auto staat beveiligd achter een poort, al is die poort wel lastig te vinden. Het personeel is ontzettend vriendelijk, al spreekt het meerendeel amper Engels. We waren het knuffeltje van onze zoon kwijtgeraakt, en het personeel heeft hun uiterste best gedaan om het terug te vinden. Dat lukte op dat moment niet, maar een week na aankomst terug in Nl zat er een pakketje in de brievenbus: ze hadden het knuffeltje gevonden en het, gewassen en al, aan ons huisadres geretourneerd. Zeer klantvriendelijk! Het ontbijt is ook heerlijk. Heel uitgebreid, wel voornamelijk zoet. We kregen, de middag dat we aankwamen, een heerlijk speciaal gemaakt aperitiefje, toen we daarom vroegen, bij het zwembad.

Geweldig doorreishotel met lekker zwembad en hele goede keuken

Geen welkomstdrankjes gekregen (terwijl dit wel onderdeel van boeking was)

Fantastisch doorreis hotel met veel sfeer/ambiance. Heerlijk zwembad en fantastisch ontbijt. Ook voor het diner is het restaurant aan te raden.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Hoogtepunt vakantie Italië

De hond was op tijd wakker, maar ons stoorde dat niet.

Fantastische kamer met airco en zelfs met een sauna. Heel ruim en compleet. Rustig gelegen en met een fijn buitenzwembad. Wat ons echter het meest beviel was het geweldige 5-gangen diner op Michelin niveau met het wijnarrangement van de lekkerste lokale specialiteiten. Hoogtepunt van onze vakantie in Italië.

Rust rust en rust. Heerlijk.

De bar is niet steeds open. Wel last van de muggen gehad.

Het restaurant (Q33) is TOP. Ontbijt is oké, maar de ontbijtruimte is wat krap en wat warm.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Heerlijk bed.

Heerlijk bed. Ruime kamers

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Smaakvol gebouwencomplex met een combinatie van oud en nieuw.

De hygiëne van de badkamer met name de douche kon beter. Onbemande ontbijtruimte met een om onderhoud vragend kofiiezetapparaat is een ongelukkige combinatie. WiFi werkte niet optimaal.

Smaakvol gebouwencomplex met een combinatie van oud en nieuw. Ruime kamer met airco en horren, goed bed, voldoende kastruimte, minibar en ruime badkamer. Uitstekend restaurant met schappelijke prijzen en uitgebreide wijnkaart. Gastvrouw en bedienend personeel spreken hun vreemde talen. Eigen parkeerruimte. (Klein) zwembad geeft wat verkoeling.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2015

Diner en ontbijt.

Diner en ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 september 2015

Gebrek aan netheid.

Gebrek aan netheid.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Vlotte verbinding naar Milaan, site van Expo 2015.

Hygiëne in de badkamer, algemene netheid van van het gebouw. Muggen.

Vlotte verbinding naar Milaan, site van Expo 2015.

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

vriendelijk personeel , ongelooflijke sfeer ,prachtige...

vriendelijk personeel , ongelooflijke sfeer ,prachtige kamers , zeer rustig