Beoordelingen over Hotel Tenuta Colle Piajo 4-sterren

Via Piajo 1, 24027 Nembro, Italië

#1 van de 2 hotels in Nembro

Hotel was super
    • Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Het restaurant. Hier hebben wij zo slecht gegeten! Dit heb ik ook verteld tegen de gastvrouw van het restaurant. Ik hoop dat jullie dit ook aan evt. Hotelgasten kenbaar maken. Wij kregen gamba’s zo uit de vriezer op ons bord. En tot overmaat van ramp zaten daar de smerige darmkanalen nog in!!! De gastvrouw heeft dit laf genoeg niet aan tafel opgelost, maar liet het over aan een van de bedienende meisjes! Ik heb de gerechten niet betaald en gezegd dat ik ze nooit zou aanbevelen. Groet, Cornelis van Emmerik

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Top accommodatie met dito service!
    • Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Eigenlijk niets, maar een klein puntje van kritiek was de zachte straal uit de douche

Wat is dit een goed hotel. Zeer gastvrij en vriendelijk personeel. Ruime en schone kamer. Ontbijt top. Kom hier zeker terug

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Aanbevelenswaardig.
    • Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

In de informatie werd de aanwezigheid van BVN televisie beloofd. Dat bleek niet aanwezig te zijn. Een grote teleurstelling! Het ontbijt was an sich goed, alleen een beetje karig voor een 4* hotel. Zeker wat brood en beleg betreft. Maar omdat al de rest ontzettend goed was, hebben wij dit niet als echt negatief ervaren.

Super proper, heel vriendelijk en gewoon een geweldig hotel.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Nooit meer naar dit Hotel !
    • Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Badkamer in kamer 120 is een hele gladde vloer ,waar ik heel erg gevallen ben ,de oorzaak ,de doucheputje is nog nooit schoongemaakt waardoor het water niet weg kon en onder de glazen wand liep .als gevolg dat ik de badkamer inliep waardoor ik vreselijk ten val ben geraakt Hier heb ik nog steeds last van . Mijn man heeft de doucheput eruit gehaald dit was helemaal aangekoekt met haren en viesigheid . Dit aan receptie laten zien ! nu ontkennen ze alles ,en wordt ik als leugenaar beticht ,dit is geen goede reactie van een mooi hotel .als het op oog schoon is ,maar je moet ook alles schoonmaken .dus een dikke nul voor dit Hotel .

Ontbijt was goed .

het hotel is prachtig gelegen boven op een heuvel met
    • Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

het hotel is prachtig gelegen boven op een heuvel met ruime parkeergelegenheid. vriendelijk personeel en een luxe kamer.

Prima voor de prijs
    • Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Ontbijten in de receptieruimte, niet heel veel keuze bij het ontbijt.

Prachtig uitzicht over de stad, fijne ruime douche, schone kamer.

Eten in restaurant.

Geen zwembad

Eten in restaurant. De omgeving.

Het ontbijt was zeer goed

Het ontbijt was zeer goed

tenuta in prachtige omgeving
    • Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

het restaurant was gesloten, maar werden wel op voorhand ingelicht door de manager. Geen zwembad aanwezig.

• Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Schimmel in de badkamer en in rekening brengen van min ibar terwijl er geen gebruik van gemaakt is

Ontbijt was goed. De kamer prima

ontbijt zeer sober, receptie matig

ontbijt zeer sober, receptie matig

aanbevolen!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon of Terras

zelf te bedienen sapcentrifuge bij ontbijtbuffet....goddelijk! alles was super!

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Prettige ontvangst, prachtige omgeving en opgang, goede...

Geen mogelijkheid om koffie te zetten op kamer. Geen mogelijk heid tussendoor s morgens en s middags om wat te drinken te krijgen. Handdoeken ouder, restaurant matig, en wisselend per avond wat kwaliteit van eten betreft. Verschil tussen moderne uitstraling van opgang, ontbijtruimte, en gangen enerzijds, en de wat oudere inrichting van de kamers, en de nog wat oudere inrichting van het restaurant

Prettige ontvangst, prachtige omgeving en opgang, goede schone kamers met prachtige douche.

• Beoordeeld op: 16 mei 2016

Dit moderne hotel is gelegen op een fantastische locatie;

Nou ja, tegenvallen... Het enige dat ik kan bedenken is dat er geen bar is en je overdag tussen de lunch en het diner dus niets te drinken kunt krijgen. Hou hier dus rekening mee als je een middag op het terras wilt doorbrengen en vraag er gewoon naar. Wij kregen een wijnkoeler gevuld met ijs om onze fles wijn en bier koel te houden. Dus ook prima!

Dit moderne hotel is gelegen op een fantastische locatie; hoog in de heuvels, midden in het groen. Dus genieten van een enorme rust en een panoramisch uitzicht op Nembro. Alle kamers hebben een balkon met een zelfde uitzicht. Prachtig!! Aan de voorzijde van het hotel ligt een ruim terras met diverse zitjes. Hier kun je loungen, maar ook bv. je ontbijt nuttigen. De privéparking ligt naast het hotel. Het personeel is allervriendelijkst en attent. Een aantal van hen spreekt ook goed Engels, dat is fijn aangezien wij slechts beperkt Italiaans spreken. De kamers zijn comfortabel en goed uitgerust. Wij hadden een keurige badkamer, zeer schoon en voorzien van een bad. Het restaurant serveert typische Italiaanse gerechten en is van behoorlijk niveau. Tip: de gevulde pasta met truffelsaus (= héérlijk). De wijnkaart is beperkt, maar de wijnen zijn aan zeer goede prijzen tot ca. 45 euro per fles (het merendeel zelfs < € 30). Het ontbijt was uitgebreid, met diverse soorten broodjes, vleeswaren, kaas, eieren, zoet, granen, gebak, vers fruit, enz. Wat ons betreft is dit hotel een echte aanrader. Prijs/kwaliteit zeer goed!

• Beoordeeld op: 25 december 2015

Mooi uitzicht.

Ontbijt wat standaard, geen biologische, streek- of ambachtelijke producten, maar veel voorverpakt, zoals smaakjesyoghurt in plastic bakjes en geen naturel yoghurt.

Mooi uitzicht. Rustig.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

Dit was onze tweede keer in dit hotel.

Zondag is het restaurant dicht, maar de mensen aan de receptie geven prima advies waar men terecht kan.

Dit was onze tweede keer in dit hotel. Prima locatie, goed bed, lekker ontbijt, goede service, vriendelijk personeel. De prijs/kwaliteit is uitstekend.

• Beoordeeld op: 14 december 2015

Modern hotel, mooi gelegen , voldoende parkeerplaats, Sky tv...

Slechte ontvangst Vodafone.

Modern hotel, mooi gelegen , voldoende parkeerplaats, Sky tv met BVN, internet

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Mooie kamer, prachtige badkamer, mooi uitzicht, rust, luxe...

wifi aansluiting beetje gecompliceerd

Mooie kamer, prachtige badkamer, mooi uitzicht, rust, luxe uitstraling, goed rstaurant

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Zeer schoon en netjes