Beoordelingen over The Garda Village

• Betaald WiFi

• Beoordeeld op: 21 september 2018

niet voor herhaling vatbaar
    • Comfort Bungalow met 1 Slaapkamer

Onvriendelijke medewerkers bij de receptie. Men gaf ons het idee dat we alleen maar tot last waren. Vriendelijkheid en gastvrijheid was niet gebruikelijk.

Prima camping
    • Stacaravan Prestige

Het huisje was niet goed schoon toen wij erin gingen. Ook waren veel voorzieningen tegen betaling (minigolf/trampoline). De bestemming viel ook een beetje tegen, de grotere plaatsen waar we rondom het Gardameer geweest zijn (Sirmione, Desenzano, Bardolino) werden overspoeld door toeristen, zelfs half september.

Prima caravan, met zelfs 2 toiletten. Goed zwembad, met een leuk kindergedeelte. Ook was er een grote speeltuin centraal op de camping.

Zwembaden en restaurants zijn goed.
    • Stacaravan (6 Volwassenen)

Kwaliteit van de accommodatie. Beschadigd meubilair, niet schoon, en qua voorzieningen incompleet. Geen bierglazen, wijnglazen e.d.

Zwembaden en restaurants zijn goed. Ook de uitgebreide mogelijkheid tot afhalen van gerechten.

De ligging, zwembad en het domein.
    • Stacaravan Buerstner-Adria (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ik denk niet dat er gekuist was, er stonden zelf nog vuile glazen buiten. De afloop van de douche was defect. De cocktails in de bar war echt niet goed.

De ligging, zwembad en het domein.

• Comfort Bungalow met 1 Slaapkamer

De bedden waren snoeihard en er lagen dode insecten in de kamer. Gelukkig waren ze al dood. ;-)

De ligging was super en het zwembad erg goed. Daarnaast biedt het terrein zelf meer dan voldoende activiteten. Een echte aanrader voor gezinnen met kinderen. Maar ook zonder kinderen is dit een prima verblijf.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Moet beter kunnen...
    • Stacaravan Prestige

Huisje/stacaravan was ronduit vies: dode insecten hingen nog tegen de muur, pislucht in de badkamer, en toen ik speelgoed van mijn zoontje onder de bank wilde oprapen bleek zich daar nog een volledig ecosysteem te bevinden. Toegewezen parkeerplek (o.b.v. nummer accomodatie) wordt continu ingepikt door anderen: receptie reageert nonchalant en neemt pas na veel aandringen actie. Inventaris huisje niet compleet bij aankomst. Restaurant serveert lauwe pizza, niet gaar.

Gelegen aan meer, leuk strandje. Leuk zwembad en leuke speeltuin.

• Bungalow met 2 Slaapkamers (4 volwassenen)

De badkamer van de bungalow is gedateerd.

Zeer vriendelijk personeel en het park waar de accommodaties zijn gelegen zijn veilig en overzichtelijk voor de kinderen.

Heeelijk rustig park, met mooie zwembaden, grote speeltuin.
    • Stacaravan Prestige

De stacaravans staan erg dicht op elkaar.

Heeelijk rustig park, met mooie zwembaden, grote speeltuin. Stacaravan maxi prestige is een vrij nieuwe caravan, met een herelijke douche.

Goed verzorgd, vol vermaak en veel zwemmogelijkheden.
    • Stacaravan Buerstner-Adria (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De muziek was erg hard en dat was lastig met het slapen van het kindje. Wel stopte de muziek netjes stipt om 23 uur.

Het animatieteam was geweldig en zorgde ervoor dat het meisje van 7 veel vermaak had.

de ruimte van de maxi home en de airco.
    • Stacaravan Prestige

Inventaris van de maxi home. 6 sapglazen voor 6 personen, meer glazen waren er niet. Wijnland ? geen glazen. Volgens de gegevens zou er een koffiemachine zijn, ja zo'n mini handding voor 2 kopjes uit de pre-historie. 6 persoons maxi home maar een buitentafel waar 4 personen om heen kunnen zitten. Wel 6 aluminium stoelen erbij, maar daar durfde je niet mee te bewegen anders braken de stoelpoten af. Gewoon binnen tafel ook buitengezet + de 4 (?) binnen stoelen voor wat comfort. Maxi homes staan heel erg dicht op elkaar zodat je woordelijks de ontbijtende buren naast je bed hoort praten. En waardoor er geen zuchtje wind komt

de ruimte van de maxi home en de airco. Super grote koelkast en zat kast ruimte in de keuken. Grote afdak op het terras. Beveiliging op het park en op loop afstand van een heerlijk strandje rechtreeks aan het meer

Fijne vakantie
    • Bungalow met 2 Slaapkamers (4 volwassenen)

Mooie vakantie gehad. Klein huisje, basic ingericht, maar wel proper. Kindvriendelijk park. Altijd plaats aan het zwembad. Mooie ligging aan het Gardameer.

Het Gardameer was op loopafstand.
    • Comfort Bungalow met 1 Slaapkamer

Heel erg last van mieren in huis die tussen de houten plinten doorkropen vanuit de muur. Het personeel is niet altijd even vrolijk.

Het Gardameer was op loopafstand.

De kwaliteit van de huisjes.
    • Stacaravan Prestige

De grootschaligheid waardoor de gezelligheid vet te zoeken was. De uitrusting van de huisjes was erg mager; krap genoeg bestek, geen wijnglazen, geen goede pannen, geen koffiezetapparaat

De kwaliteit van de huisjes. Die waren netjes en goed (de prestige)

Uitstekend verblijf voor gezinnen met kinderen.
    • Stacaravan Prestige

Er is een winkel, maar de producten zijn duur. Er is wel een supermarkt in de nabije omgeving.

Je krijgt wat je ziet op booking.com. De nachtrust is prima. Goed onderhouden. Je hebt de keuze tussen strand en zwembad. Het centrum van Sirmione is goed bereikbaar met de fiets. Het restaurant is in orde.

Camping meer dan prima, accommodatie wat minder
    • Stacaravan Prestige

De caravans zijn nieuw maar kon je er niet heel duidelijk aan af zien. Heel minimaal uitgeruste keuken. Geen waterkoker aanwezig. En tuinmeubuliar zit vreselijk.

Het zwembad was perfect voor kinderen

Geweldig zwembad, leuke speeltuin, huisje was niet groot...

N.v.t.

Geweldig zwembad, leuke speeltuin, huisje was niet groot maar we waren toch voornamelijk buiten, animatieteam leuk, airco in het huisje (2 stuks zelfs!)

De locatie en de faciliteiten zijn goed.
    • Comfort Bungalow met 1 Slaapkamer

Zeer weinig keukengereedschap, geen wijnglazen, een bij elkaar geraapt servies, allemaal verschillende borden en kopjes, geen schilmesje of goede vleesmessen. Geen starterspakket met afwasbenodigheden e.d. We hebben dit park in het verleden wel 8 keer jaar op jaar bezocht, maar je merkt dat de kwaliteit jaarlijks naar beneden gaat.

De locatie en de faciliteiten zijn goed.

Mooi vakantie park in Sirmione aan het Garda meer.
    • Stacaravan Prestige

Het was toen we aan kwamen op 27-4 schitterend weer 26 gr.maar helaas ging het zwembad pas 1-5 open en we hadden in eerste instantie geen warm water in de stacaravan,daar moest een mannetje voor komen We hebben ook op het park fietsen gehuurd waarvan 1 fiets niet in orde was,de pedaal arm zat niet vast.

Mooi schoon park,mooie ligging aan het Garda meer van uit het park kun je gemakkelijk dag tripjes maken om het hele Garda meer. We kregen voor de kapotte fiets pedaal arm een tegoedbon van €30,00 om te gebruiken in het park restaurant.

Perfect

Geen

De nieuwe stacaravan was uitstekend en heel praktisch voor een gezin met vijf ,enkele jaren geleden waren wij ook al aanwezig op the garda village en was dit ook al perfect maar nu hebben ze ons overtroffen met deze . Wij komen zeker nog terug .

• Stacaravan Prestige

Je kunt niet bij de camper parkeren hierdoor moet je 10 keer heen en weer lopen met zware spullen. De campers staan erg dicht op elkaar dus als je in bed ligt kun je alle gesprekken van de buren mee luisteren. Personeel bij receptie is niet erg vriendelijk.

Mooi vlak bij het meer. Zwembad dik in orde

We maakten er het beste van, maar niet voor herhaling vatbaar
    • Comfort Bungalow met 1 Slaapkamer

De badkamer was niet proper, de keuken was ondermaats ingericht. De gehele accommodatie was verouderd en vervuild en defect.

De locatie De animo op de camping

Heerlijk relaxte vakantie
    • Comfort Bungalow met 1 Slaapkamer

Strand steld weinig voor, water eerst 200 meter ondiep en vol keien waardoor je je amper staande kunt houden. Matrassen mogen vervangen worden.

Zwembaden gewoon mooi, veel animatie voor de kinderen. Eten in het restaurant en afhaalpunt prima en niet te duur.

Fantastische omgeving en ideaal voor de kinderen.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers (4 volwassenen)

De bungalows zijn ietwat gedateerd en zouden een opknapbeurt kunnen gebruiken. De toiletbril was echt aan vervanging toe en de matrassen van de bedden waren zeer oncomfortabel (hard).

Het park was overzichtelijk, veilig, schoon en gezellig. Ideaal voor families met kinderen. De kinderen konden hun weg vinden. Het aangelegen restaurant bood goede maaltijden tegen redelijke prijzen.

Zie biven

De caravan was vrij nieuw echter de inventaris was zeer summier. Bijvoorbeeld als je harde broodjes kunt kopen is het handig als je ze ook met een broodmes kunt snijden. Eens chillen en een kaasschaaf is ook handig. Zoals ook ook een koffizetapparaat.

Prima vakantie voor gezinnen met kinderen! Camping onlangs vernieuwd :)
    • Standaard Bungalow met 1 slaapkamer

Het douche-putje werkte niet goed, waardoor de badkamer binnen no time vol water stond. En het was fijn geweest als we een parasol konden gebruiken bij het huisje, omdat wij in de middag niet meer op ons terrasje konden zitten (was te warm buiten. De hitte bleef lang hangen onder het afdakje, maar gelukkig is er airco binnen).

De huisjes zijn allemaal een jaar geleden ongeveer vernieuwd. Het ziet er dus keurig uit. Wij hadden een magnetron wat erg handig was voor het opwarmen van het water voor onze 4 mnd oude dochter (al weten we nog steeds niet of dit speciaal gedaan was omdat we met een baby kwamen of dat het toeval was) ;) . Wij zaten lekker dicht bij het zwembad! Hier waren voldoende bedjes en parasols aanwezig (moesten voor de kleine wel in de ochtend een handdoek klaar leggen om een schaduw plekje te bemachtigen). En er waren 3 baden, waaronder 1 voor kinderen tot 12 jaar. Dit was erg fijn om met de kleine rustig en voor het eerst te gaan zwemmen.

leuke week gehad maar we komen niet meer terug naar deze camping!
    • Stacaravan (6 Volwassenen)

De ontvangst viel tegen; erg lang moeten wachten op sleutel van stacaravan, wat beloofd werd, werd niet nagekomen. Schoonmaak en onderhoud was onvoldoende. Uiteindelijk een andere nieuwere caravan toegewezen gekregen die wel schoon en niet kapot was. Personeel bij receptie was ongeïnteresseerd en niet vriendelijk; eerst een hap nemen en dan tegen ons praten met volle mond zonder ons aan te kijken...

De locatie en de omgeving

Voor herhaling vatbaar!
    • Bungalow met 2 Slaapkamers (4 volwassenen)

Helaas geen bank in de leefruimte. Veel stopcontacten wat zeer verleidelijk is voor kleine kinderen. Geen magnetron, geen waterkoker. Dunne muurtjes, met luidruchtige buren hoor je alles. Het 'strand' nodigt niet echt uit om in te zwemmen maar verderop in de stad is het prachtig en heerlijk water.

Ruime kamers gezellig ingedeeld, heerlijk zwembad voor jong en oud. Parkeerplaats zo goed als voor de deur. Animatie is ook zeer ruim aanwezig voor de kinderen. Ook geschikt voor kinderen onder de 2. De aanliggende steden zijn overigens prachtig! Al met al zeker een aanrader.

Fijne week gehad.

Faciliteiten bij het zwembad, maar 1 glijbaan die vooral voor kleine kinderen is.

Mooie sta caravan. Ruim en netjes. Servies bestek en pannen aan de magere kant.

Super vakantie gehad !!
    • Stacaravan Prestige

Wij hadden de nieuwe Prestige maxi caravan geboekt. Deze was geweldig. Mooi, schoon en ruim met voldoende schaduw. Ze stonden nl onder de bomen. Wel dicht op elkaar maar je had absoluut geen last van de buren. Goed werkende airco. De andere type caravans zagen er oud.

• Stacaravan Buerstner-Adria (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Te massaal dag eerder vertrokken Alleen maar nederlanders Overal extra voor betalen zoals de springkussens Slechte bedden in de caravans

Airco

Fijne vakantie gehad, voldeed aan onze verwachtingen!
    • Bungalow met 2 Slaapkamers (4 volwassenen)

Een bank/zetel in de living/keuken zou het nog net iets comfortabeler maken, nu heb je eigenlijk alleen een stoel om op te zitten om te lezen/tv te kijken/... . Het water van het babyzwembad was eerder aan de koude kant.

Mooie locatie, mooie zwembaden (beetje jammer van de badmutsen en strenge regels ivm eten aan het zwembad, maar daardoor wel heel proper!), veel faciliteiten op het park, eenvoudige accommodatie, maar alles wat we nodig hadden was aanwezig. Kleine gebreken aan de accommodatie (loszittend stopcontact) werden snel opgelost! Wij zijn er twee weken geweest en hebben ons niet verveeld. We hebben een fijne vakantie gehad!

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Dat er twee toiletten in één stacaravan zijn.
    • Stacaravan Prestige

Er is wifi op verschillende plaatsen op het terrein waarvoor je een inlogcode nodig hebt. Deze krijg je bij het inchecken niet automisch verstrekt. Jammer, daarvoor moet je weer apart in de rij bij de receptie gaan staan. Het meer is troebel bij het strandje en zit vol met stenen. Waterschoenen zijn een must.

Dat er twee toiletten in één stacaravan zijn. Erg prettig als je met meer dan twee personen bent.

Prima, maar geen 4 - sterren camping.
    • Comfort Bungalow met 1 Slaapkamer

Hygiene, onderhoud van de bungalows erg achterstallig. Huisraad niet in orde, geen glazen aanwezig. Lampen kapot of slecht functionerend

Locatie, strand aan t meer. Zwembad en park mooi aangelegd

Wifi kan beter
    • Standaard Bungalow met 1 slaapkamer

wifi alleen bij wifipoints. zijn alleen stacaravans en appartementen dus wifi hoort overal te zijn. wifi tegen bijbetaling hoort dan ook overal te zijn

mooie huisjes, bijna alles aanwezig voor een leuke vakantie

het animatie team was geweldig en de zwembaden waren ook top.
    • Stacaravan Buerstner-Adria (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

de stacaravan was oud en weinig inventaris

het animatie team was geweldig en de zwembaden waren ook top. Het eten in het restaurant was goed alleen het personeel was niet aardig.

Gezinsvriendelijke schone camping. Prijs/kwaliteit oke
    • Stacaravan Prestige

Beetje sfeerloos op de camping in vergelijking met La Quercia. Weinig hoge begroeiing, restaurants wat kaal/ goedkope uitstraling. Fietsen bij verhuur moeilijk uitzoeken allemaal kapot/gebreken Water gardameer lang ondiep met keien/rotsen bezaaid. Schoentjes noodzakelijk.

Niet massaal, overzichtelijke rustige camping.Supermarkt vlakbij. Prima zwembad.Aardig personeel Nette nieuwe caravan(prestige)

Geen waar voor je geld
    • Stacaravan (6 Volwassenen)

We zaten in een maxi-caravan. Veel te weinig keukenspullen voor 6 man! Geen normaal koffiezetapparaat, geen waterkoker, 2 pitjes om te koken. Matig bestek. Handdoekje leggen in het zwembad is verboden, maar bijna iedereen doet het en er is geen controle. Badmuts op. Is niet meer van deze tijd.

Dicht bij het meer. Je loopt er zo naar toe. Enthousiast animatieteam. Fijn dat er airco in de caravan zat met 35 graden buiten.

Zoals elk jaar goede en minder goede zaken
    • Stacaravan Prestige

De nieuwe caravans staan aan alle kanten twee meter uit elkaar " hutje mutje", slechte wifi ontvangst (alleen goed bij wifi point), dure wifi: 15 euro voor 24 uur wifi

Superlekker weer, nieuwe comfortabele schone stacaravans (prestige), zwembad is super, mooie locatie aan het meer, voor wifi hoef je niet meer uit te loggen om je tegoed te sparen, lekker zwemmen in het meer, vakantiesfeer.

Aardig maar kan beter!
    • Stacaravan Prestige

Personeel receptie ongeïnteresseerd. Geldautomaat bijna altijd leeg. Geen eigen parkeerplaats bij de caravan "Privilege". Caravan Privilege splinternieuw maar vertoont nu al mankementen.

Prima zwembad en goede locatie met aardige animatie voor de kinderen.

Groot maar prima vakantiepark aan het Gardameer
    • Stacaravan Prestige

Jammer dat er maar 1 glijbaan bij het zwembad is, oudere kinderen zijn er snel op uitgekeken.

Groot maar ruim opgezet vakantiepark met bungalows en stacaravans. Wel verschil per type, de Adria en standaard caravan zijn duidelijk kleiner en ouder dan de Prestige caravan die wij hadden. Dat is een nieuwe (2016) 6-persoons caravan met 3 slaapkamers en 2 badkamers, en airco. Mooi groot zwembadterrein met 3 baden, waarvan 1 speciaal voor kinderen. Prima restaurant met redelijke prijzen en schitterend uitzicht over het meer. Actief animatieteam voor de kinderen.

Mooi park met goede fasciliteiten. Bungalow was ok maar oud sanitair en slecht schoongemaakt.
    • Comfort Bungalow met 1 Slaapkamer

De bungalows zijn verouderd, m.n. Het sanitair. Schoonmaak kon beter.

Prima accommodatie, goede ligging, leuke en betaalbare restaurants, mooi zwembad en prima privestrand.

gezinsvakantie met volwassen kinderen (22 & 24 jaar)
    • Stacaravan (6 Volwassenen)

1. De animatie viel tegen. 3 jaar geleden en langer was het veel beter, dan werden er verschillende dingen georganiseerd (dansavond, musical), ... Volleybalveld en -net was niet in orde, 2. er is te weinig materiaal in de keuken van de caravan 3. zwembad sluit te vroeg: al om 19h, zou met zo'n prachtig weer toch tot 21h open kunnen blijven voor de volwassenen met grote kinderen. 4. vanaf 9h geen baguette meer te krijgen in winkeltje

* Het bed en bad-linnen is handig, jammer genoeg geen keukenhanddoeken. Bij de caravans is een groot terras met grote tafel. * Airco is zeeeer handig. * groot afdak boven terras

Prima park, luxe en mooie uitstraling, accomodatie te karig ingericht.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

De uitrustig van het appartement is karig, te weinig glazen, bestek etc. Toegewezen parkeerplaats was smal en werd vaak bezet door anderen. We moesten badmutsen op in het zwembad dat stond nergens vermeld en indien wel dan had ik dit niet geboekt

Het complex aan het water met alles wat erbij hoort is top!

Gezinsvakantie in Sirmione
    • Stacaravan Prestige

De mobilhomes waren zeer dicht op elkaar geplaatst. Veel open ruimte heb je niet en een BBQ stoort al snel de buren.

de locatie was heel erg goed. Wij hadden de Maxi Prestige geboekt. Deze waren nog maar net in de het voorjaar geplaatst en bijgevolg nog heel erg net en nieuw. Er is een heel team van monitoren die de kinderen op verschillende uren van de dag kunnen vermaken met sport spel en dans.

Uitzicht op het gardameer
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

We hadden speciaal een 'comfort' huisje gehuurd om 2 aparte bedden voor de kinderen te hebben, maar hadden toch een stapelbed. Receptie kon geen deftig antwoord bieden en we kregen niet waarvoor we betaald hadden.

Uitzicht op het gardameer

Heerlijk verblijf met 2 jonge kindjes
    • Bungalow met 2 Slaapkamers (4 volwassenen)

Matrassen zijn aan vervanging toe, badmuts in zwembad niet zo leuk maar je went eraan.

Leuke zwembaden, prachtige locatie, mooi onderhouden park met veel groen en leuke speeltuin.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Partk is mooi, maar de bungalow is te klein voor 4 personen, geen opbergruimte voor koffers etc.
    • Standaard Bungalow met 1 slaapkamer

De hele dag keiharde muziek ivm diverse activiteiten in het zwembad woonkamer bungal0w heeft geen zitbank Tijdens de avondactiviteiten in het theater vind het activiteiten team het normaal om personen uit de bijbel belachelijk te maken, wij vinden dit zeer storend en hebben hier ons beklag over gedaan.

bedden waren goed en het park is mooi aangelegd

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Jammer dat de huisjes niet goed in orde waren. Voor de rest heel goed.
    • Comfort Bungalow met 1 Slaapkamer

Geen bergplaats voor koffers, kleren of dergelijke. Douches heel vies vol schimmel etc. Dampkap+lampje werkte niet, airco werkte in het begin niet. Boiler warm water viel soms uit. Muizen net achter ons terrasje in de haag.

De ligging is perfect, aan het water en vriendelijk personeel. Mooi groot zwembad, lekker eten. Goede animatie.

Buiten het hoofdseizoen om geen aanrader.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Einde van seizoen en winkel en overdekte bar naast restaurant waren gesloten. Bank (= bedoeld als stapelbed) in de woonkamer bevat geen rugleuning, dus zelf creatief maar een achterwand gecreëerd. Bungalows te klein voor het genoemde aantal personen.

De locatie direct aan het Gardameer (zwembad was tijdens de zonnige dagen 2e helft oktober ook steeds geopend) is heerlijk, vele wandelmogelijkheden naar Sirmionie en omgeving. Goede uitvalbasis voor tripjes in de omgeving. Vele restaurants in de buurt.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Locatie prima, resort zelf is 3x niks (jong stel)
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Appartement was erg vies, zwembad sloot al vroeg, wij hadden een resort in gedachten waar je ook lekker kan ontspannen en dergelijk maar dat viel vies tegen. Als je hier wilt verblijven doe het dan puur als slaaplocatie anders adviseren wij echt om iets anders te boeken. Wij een jong stel en overdags waren we lekker opstap maar je wilt toch nog verder kunnen relaxen in een resort dat was/is hier absoluut niet mogelijk. O en niet te vergeten, de WiFi is echt helemaal bagger en kost 5.- per dag.

Locatie om andere plaatsten te bezoeken was prima

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Op kamp!
    • Bungalow met 2 Slaapkamers (4 volwassenen)

De bugalows zijn beslist geen 4-sterren niveau en we hadden nog wel de meest luxueuze versie. Erg hokkerig, kaal en basic met tl-lampen. Het meubilair heeft al een zwaar leven gehad en de overtrek van de bedbank was ronduit smerig. De bedden zijn netjes, maar zeer hard en we hebben twee matrassen op elkaar moeten leggen met twee dekens onder het onderlaken om nog een beetje te kunnen slapen. De zwembaden zijn prachtig, maar de regels nemen alle plezier weg. Je mag niet op sneakers maar je moet op slippers lopen, je moet een badmuts op, je mag geen drankje of ijsje nuttigen bij je ligbed etc. Overal waar je in de poolarea kijkt zie je ge- en verbodsborden en er loopt ook nog een strenge badmeester rond die mensen tot de orde roept die zich niet exact aan de regels houden. Je krijgt echt het gevoel dat je in een vakantiekamp uit de jaren 1950 bent. Wifi is beschikbaar maar kost 15 euro per dag! Daarbij kwam dat het park favoriet is bij middelbare scholen als verblijfplaats voor schooluitjes. Er waren vele honderden scholieren met de daarmee gepaard gaande onvermijdelijke geluidsoverlast. Dit was eens maar nooit meer.

Mooie ligging aan het Gardameer. Prachtige zwembaden, maar....

Leuk met kinderen. Mooi zwembad.
    • Comfort Bungalow met 1 Slaapkamer

Inrichting van de bungelows.

Het zwembad, genoeg ligbedjes met parasol.

Niet tevreden
    • Stacaravan Prestige

De caravan totaal niet schoon. Ook voor alles moet je nog betalen. Slechte locatie en totaal niet wat wij verwacht hadden

• Beoordeeld op: 14 september 2018

super locatie
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

ligging van onze app direct aan het gardameer

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Het privé strand,de rust en de omgeving zijn perfect.
    • Stacaravan Buerstner-Adria (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

In de stacaravan buerstner adria was veel stuk en de caravan was erg vies bij aankomst!

Het privé strand,de rust en de omgeving zijn perfect.

Heel mooie caravans, modern ingericht zalig vertoeven
    • Stacaravan Prestige

Geen privacy, caravans veel te dicht bij elkaar

Heel mooie caravans, modern ingericht zalig vertoeven

leuke camping!

duur verbljjf

leuke camping! wel erg duur

Goede faciliteiten, gezellige sfeer, goede annimatie

Goede faciliteiten, gezellige sfeer, goede annimatie

Tijdens ons bezoek elke dag prachtig weer,zeer goed onderhouden park,mooie omgeving,prachtig zwembad

Eigenlijk... NIETS!

n.v.t.

Ideaal met kids!
    • Stacaravan (6 Volwassenen)

Inventaris keuken in de maxi caravan minimaal

Voor de kids top!

Heel leuk animatie team.
    • Stacaravan (6 Volwassenen)

Heel leuk animatie team. Kinderen hebben het geweldig naar hun zin gehad.

Vakantie lekker, camping niet
    • Comfort Bungalow met 1 Slaapkamer

Schimmel in de badkamer Bungalow vies, tl verlichting, slechte bedden Strand te water met hoge trap

De plaatsjes om de camping heen

Zalig
    • Stacaravan (6 Volwassenen)

Geen koffiezet , geen oven , geen microgolf , huisje was basic (wel proper en lekker fris door airco)

Het enthousiaste kindvriendelijke animatie team

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Zwembad viel tegen.

Zwembad viel tegen. mag niet eten/drinken aan het zwembad en je moet badmutsen dragen.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Ruime chalet

Niet schoon!

Ruime chalet

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Op zich een leuk park maar verwacht niet te veel

Hygiene en personeel horeca

De overboeking naar iets groter huisje ivm Duitse schoolkinderen

• Beoordeeld op: 20 september 2017

De stacaravan is erg klein voor zes personen.
    • Stacaravan (6 Volwassenen)

De stacaravan is erg klein voor zes personen.

Fijn, was al voor de 4de keer dat we hier waren

Mooie locatie, ruim appartement Goeie airco Verzorgd park

• Beoordeeld op: 14 september 2017

leuke plek voor bezoek Gardameer.
    • Comfort Bungalow met 1 Slaapkamer

Wifi moest veel voor worden betaald en werkte slecht.. Dit is niet meer van deze tijd.

Leuke kleine bungalow bij het meer.

• Standaard Bungalow met 1 slaapkamer

Bed was defect. Badmuts dragen in het zwembad

De locatie. Proffesioneel personeel aan de receptie net park

Kan beter......
    • Stacaravan Buerstner-Adria (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Winkel was slecht of niet gevuld, personeel was heel oppervlakkig, verveeld

Zwembad is ruim, voldoende bedden...

Leuke kindvriendelijke vakantie met mooie omgeving
    • Stacaravan Prestige

Dat een badmuts verplicht was bij het zwembad

Leuk animatie team voor de kids!!!!!

Heerlijke camping voor de kinderen met actieve animatie

Heerlijke camping voor de kinderen met actieve animatie

Alles is er proper en netjes, fijne vakantie gehad. De huisjes mochten eens opgefrist worden.
    • Bungalow met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

De douche mocht wat groter zijn + er mocht wat meer keukengerei aanwezig zijn

Het park is zeer netjes en proper

Onvriendelijk personeel, een 'goedemorgen' kon er...
    • Stacaravan Prestige

Onvriendelijk personeel, een 'goedemorgen' kon er niet vanaf. Alle stoelen aan het zwembad al vroeg 'gereserveerd' met handdoeken.