Beoordelingen over The Strand Hotel 3-sterren

Via Tuscolana 892, Appio Latino, 00174 Rome, Italië

#864 van de 921 hotels in Rome

Nooit meer

Het was vies en alles was oud en kapot. Via een vaag steegje konden we bij het hotel komen. Vieze zwembad. Schimmel in de badkamer. Douchekop kapot. Gehorige kamers. Last van vliegtuig die voorbij vliegen en metros die om de 4 minuten voorbij rijden.

Voor een kort verblijf prima te doen

De aanzichten van de hotel was matig door beschildering. Ook het ligging van de hotel was daardoor was moeilijk herkenbaar aan de voorzijde. Daarentegen was het personeel vriendelijk sommige sprake geen Engels wel jammer. Mijn kamer viel tegen de vloer was beschadig door oude lekkende airconditioning. Bovendien je kon het al door houtvloer wel ruiken, de waterschade. Toen de lek ons opviel. Zijn we van kamer gewisseld. De kamer waar we in mochte was kleinere dan ons gekozen kamer hoewel de duur voor ons kort was. Wij baalde omdat we nooit gebruik had kunnen maken van onze bad. Erg jammer! Veel kleine onderhoud moest wel van sprake komen in beide ruimtes de douchekop, de drain...

We hebben genoten van de ligging, lekker vlak bij een winkelstraat. De zwembad van de hotel en de gym. Daar hebben we veel gebruik van gemaakt.

Een heerlijke gezinsvakantie met 2 kids van 6 en 8 jaar. Rome is de max!

De receptionist was uiterst behulpzaam. Gaf goede tips en excuseerde zich voor het ongemak dat we zouden kunnen ondervinden van de metro die onderbroken was. Hier stonden bussen in de plaats en was stipt en correct geregeld! Zwembad was heerlijk na een dagje zweten in het prachtige oude Rome! Dankzij de kortingscode van Booking moesten we aan het Colloseum niet aanschuiven en wandelden we in 3 min naar de tickerbalie!

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Een zeer slecht hotel!

Het hotel is slecht te vinden in de straat, Kamers zijn slecht, afvoer van douche en wastafel was verstopt zodat douchen onmogelijk was omdat je met je voeten in het vuil van de voorgaande huurders kwam te staan. Wetende dat de afvoeren verstopt zijn van de kamers worden deze kamers gewoon aangeboden. Dit is echt onacceptabel! Het is ongelofelijk dat dit soort accomodaties worden aangeboden op Booking.com! Heb een filmpje ervan gemaakt maar deze is niet te uploaden. Het zwembad was vreselijk vies en slecht onderhouden. Na een nacht zijn wij er gillend weggelopen terwijl wij er 5 nachten hadden gepland. Ook het ontbijt was summier. Er zijn veel betere accomodaties in Rome te vinden die goedkoper zijn dan deze!

Het was een grote teleurstelling, zie ook reacties op internet van andere bezoekers van dit hotel!

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Het zwembad was geweldig, super fijn voor de afkoeling in...

De kamer is niet erg groot

Het zwembad was geweldig, super fijn voor de afkoeling in warme stad. Daarnaast ligt het het hotel dicht bij de metro. Binnen ongeveer een kwartiertje sta je midden in de stad.

Om te slapen met oordopjes prima hotel.
    • Budget Tweepersoonskamer

Geen koelkast op de kamer, geen kluisje, luidruchtig.

Zwembadje en het bed was goed

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Goede kamer, dicht bij de metro maar slecht ontbijt.

We hadden een beter ontbijt verwacht, met vers fruit en meer keuzes.

het hotel-personeel gaf veel info en hulp.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Prima basis om Rome een paar dagen te ontdekken

zwembad en whirlpool beetje vervallen en koud. Ontbijt beperkt

Vlakbij de metro, supervriendelijke hulp bij de receptie, goede kamers

• Beoordeeld op: 1 november 2015

De locatie ligt super dicht bij metro/ je bent er binnen...

Wifi op de kamer voor maar 1 telefoon, welness was niet in gebruik. Buiten zwembad was vies- kamer erg klein

De locatie ligt super dicht bij metro/ je bent er binnen min of 20 in centrum

• Beoordeeld op: 20 september 2015

super locatie, dichtbij metro, vanaf staat zie je het hotel...

1e nacht een kleine donkere kamer maar daarna een mooie lichte kamer met balkon, super!

super locatie, dichtbij metro, vanaf staat zie je het hotel niet verborgen tussen appartementengebouwen

• Beoordeeld op: 13 september 2015

Locatie t.

Wifi deed het zeer slecht, Vaak geen water tijdens het douche, hotel is in jaren niet onderhouden en airco was 2 keer kapot.

Locatie t.o.v. metro, prijs

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Het personeel is enorm behulpzaam en de locatie is ideaal.

Het personeel is enorm behulpzaam en de locatie is ideaal. Het hotel zit erg dicht bij de metro. Ook de buurt van het hotel is prima met een aantal leuke reataurantjes waar je kunt eten en een lekker kopje koffie kunt drinken.

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Lekker zwembad is wel heel wenselijk in de warme grote stad!

Het was jammer dat de metro maar tot 21:30 reed en dan zit ke toch wel ver van het centrum om met de bus of taxi te gaan. Maar om de hoek zat een leuk eettentje dus was ook prima jammer dat zwembad al 20:00 uur dicht ging.

Lekker zwembad is wel heel wenselijk in de warme grote stad!!

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Suite geboekt voor hoge prijs

Suite geboekt voor hoge prijs In het zwembad geen water en groen Ontbijt 0,0 koffiemachine fruitsap en een chocoladebroodje of croissant met rare smaak. Restaurant afmeting van slaapkamer, eerste kamer vol mieren rot fruit in kasten rottende voeding.. Kamerswitch gekregen. Daar kapotte verlichting kapotte jets van jacuzzi, airco kapot , metrolijn onder de kamer....

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

Personeel zeer vriendelijk en hulpvaardig.

Zeer kleine badkamer

Personeel zeer vriendelijk en hulpvaardig. Metro station echt heerlijk dichtbij.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Het personeel probeerden om de klachten op te lossen.

Het personeel probeerden om de klachten op te lossen.